![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat het een loodgietster is ??
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() go 4 it
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 november 2012 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ooooww ??
Euh ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben sexist
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo marginaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, meer voor jullie.
Ik steek mijn tong niet in den Brico. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ouders gingen naar hun kamer, maar ik besloot om nog wat te zuipen aan de bar. Ik was toen 18. Er kwam een Duitse milf naast mij zitten van rond de 30. Met een zeer lekker lijf. Ze zei dat ik een lekkere geur op had. ![]() Twee uur later lag ik haar al te beffen op haar kamer. "Schneller, schneller, oh jah das ist ganz geil." Ofzoiets. En maar kreunen en lawaai maken. Heerlijke seks was dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ben een twintiger.
En ik bef geen bomma's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verhaal kan perfect waar zijn. Ik heb zelf ook al van die dingens meegemaakt hoor. Maar niet op mijn achttien met iemand van dertig
![]() ![]() Kom eens buiten he schatteke, kunde er misschien ook wel eentje scoren.
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de Filipijnen staat er nagenoeg overal een schepje met water om je even af te spoelen . Ik moet toegeven dat op het werk dat niet altijd evident is , maar daar bef ik ook niet ( grapje ) maar dan kan je wel even opfrissen zodra je thuis komt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() En dan ........ als een persoon zijsproeiers wil , moet je die dan plaatsen dat het in haar ogen spuit ? de kuiten , de dijen zijn zeer aangenaam , als je sproeier dan op kniehoogte staat heb je niet veel comfort hé .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |