![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst is eerst, jij zei dat de prins pamfletten uitdeelt, graag een artikeltje of foto die dat bewijst. En u sprak over "moedwillig", dus niet per ongeluk of op aangeven van iemand anders. Mag ik dat vertalen naar het zelfstandig bedenken en uitvoeren van een complot tegen vlaanderen. Hoe zou u een dergelijke aktie met voorbedachten rade noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En een beetje eerlijkheid zou u sieren. Dat artikel van Marcourt waarschuwt voor het einde van Belgie. Wel een stukske erger dan "ik maak me zorgen in een oppositiepartij." Maar soit, als je het over toon wil hebben: "Ze zijn niet goed bezig" vs "Help, Belgie ontploft elk moment nu." Als je het over inhoud wil hebben, dat is wat moeilijker. In Der Spiegel staan 7 pagina's inhoud, in dat artikel staat niks buiten " ze zeggen van niet, maar ik weet wat ze echt willen"
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen dat mag u niet. En als je niet in staat bent om de verschillen te zien dat is het wel heel erg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 20 november 2012 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marcourt verwijst naar het succes van NVA en hij kent hun streefdoel. Je kan hem dat toch moeilijk verwijten. Hij vreest dat ze dat gaan proberen uitvoeren eens ze een meerderheid in vlaanderen hebben. De nva aanhang zit hier alle dagen te stoefen dat het gaat gebeuren in 2014, waarom mag Marcourt dat dan niet zeggen? Hij verwijst ten andere naar electorale resultaten, en tenzij ik erover gelezen heb staat er nergens iets over "elk moment nu" Hij zegt ook dat er "onduidelijkheid" heerst over de agenda van nva, en daar kan ik hem volmondig in bijtreden, de ene keer voor de wat radicalere militanten gaan ze voor onafhankelijkheid, en in toespraken voor de verkiezingen gaan ze voor geleidelijk confederalisme. Mij lijkt het laatste eerder om niemand af te schrikken, en electoraal succes te boeken, en het eerste nog steeds het echte streefdoel zodra de kans zich voordoet. Maar echt zeggen wat ze eigenlijk willen, doen ze vooralsnog niet. Dus samengevat, eigenlijk heeft de man gelijk, ofwel bedriegt nva zijn militante vlaamsgezinde kiezers, maar mag hij mag het nu niet zeggen, en zeker zijn observatie van de toestand niet in een persmap steken van een officiele handelsmissie, wegens niet gepast op dit moment, en het mogelijks mislopen van investeringen voor vlaanderen wegens onzekerheid. Al eens nagedacht? Als jullie nu al vrezen dat een artikel in een persmap schade zou kunnen berokken door onzekerheid, wat dan de gevolgen zouden kunnen zijn als het doel bereikt wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U mag het altijd quoten om uw gelijk te bewijzen, of ruiterlijk toegeven dat u eens te meer aan het overdrijven (lees liegen) bent als het in uw kraam past |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marcourt verwijst naar het succes van NVA en hij kent hun streefdoel. Je kan hem dat toch moeilijk verwijten. Hij vreest dat ze dat gaan proberen uitvoeren eens ze een meerderheid in vlaanderen hebben. De nva aanhang zit hier alle dagen te stoefen dat het gaat gebeuren in 2014, waarom mag Marcourt dat dan niet zeggen? Hij verwijst ten andere naar electorale resultaten, en tenzij ik erover gelezen heb staat er nergens iets over "elk moment nu" Hij zegt ook dat er "onduidelijkheid" heerst over de agenda van nva, en daar kan ik hem volmondig in bijtreden, de ene keer voor de wat radicalere militanten gaan ze voor onafhankelijkheid, en in toespraken voor de verkiezingen gaan ze voor geleidelijk confederalisme. Mij lijkt het laatste eerder om niemand af te schrikken, en electoraal succes te boeken, en het eerste nog steeds het echte streefdoel zodra de kans zich voordoet. Maar echt zeggen wat ze eigenlijk willen, doen ze vooralsnog niet. Dus samengevat, eigenlijk heeft de man gelijk, ofwel bedriegt nva zijn militante vlaamsgezinde kiezers, maar mag hij mag het nu niet zeggen, en zeker zijn observatie van de toestand niet in een persmap steken van een officiele handelsmissie, wegens niet gepast op dit moment, en het mogelijks mislopen van investeringen voor vlaanderen wegens onzekerheid. Al eens nagedacht? Als jullie nu al vrezen dat een artikel in een persmap schade zou kunnen berokken door onzekerheid, wat dan de gevolgen zouden kunnen zijn als het doel bereikt wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door 1: het artikel van de standaard niet te begrijpen. Door 2: mij woorden in de mond te leggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bla bla bla kronkel kronkel Voor de dag met het bewijs dat de prins pamfletten uitdeelt of geef toe dat je gelogen hebt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij vrezen dat DE LEUGENS schade zouden kunnen berokkenen. Marcourt mag gerust zeggen wat wij allemaal weten: 2014 trekt NVA het land terug recht. Maar vertel: welke keer vertellen ze bij de NVA dat ze voor onafhankelijkheid gaan? Ik ben al 2 jaar lid en heb dat nog nooit gehoord. Hoe kom jij aan die informatie? Of is het weer zoiets als "iedereen weet dat toch"?
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mogelijks vergeten "opkuisen" maar het staat er nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Exact. Het enige probleem met het plaatje is dat er überhaupt nog zoiets bestaat als een handelsmissie met een 'Belgische' delegatie. Het kan mij niet veel schelen wat de Walen of prins Filip voor eigen rekening verkondigen. Integendeel, hoe straffer hoe beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moet ik je verwijzen naar de OP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet je nogmaals verwijzen naar de OP. Kan jij nu echt niet lezen of zo?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de vakbonden aldaar vooral goed zijn inhet organiseren van stakingen klopt. Dat de PS nefast is voor de economie zal wel kloppen zeker? Hoe meer werklozen, behoeftige vreemdelingen enz hoe beter voor het PS-leger! Men noemt Wallonië al lang een economisch kerkhof. De schuld van de Vlamingen zeker? Laatst gewijzigd door andev : 20 november 2012 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal u voor een laatste keer doorverwijzen naar de OP. Verder moet ik u ook melden dat begrijpend lezen wel wat verder gaat dat CTRL-F. Maar helaas kan ik u daarbij niet helpen. Dat is iets wat u zelf zal moeten leren. Succes ermee.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg dan eens welke passage ik zou moeten "begrijpen" in de zin van " de prins deelt pamfletten uit", of geef toe dat u een leugenaar bent.
|
![]() |
![]() |