![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 19 juli 2004 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Momenteel is de Slisse mijn hand aan het aflikken, meer dan aan een vinger likken heeft een vriendin nooit gedaan hoor.
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dag brave kat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() ja, maar ik dacht dat ik dat al gezegd had. Ben wel geen fan van de vtm reeks maar lag voor de hand. Vorige vriend van Cesar noemde Caspar. Slisse is 12 weken oud en is nog maar 2 weken hier in huis.
![]() |
#49 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() Ga slapen, zal morgen wel lezen wat er in je hoofd geschoten is.
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() test beeleken plakken
![]() waarvoor dienen die code tags ??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus, of je tekst in je notepad opmaken maar is tamelijk onoverzichtelijk. Ofwel gewoon in word, zonder kleurtjes edm, dan effe copyen en pasten in notepad en die tekst vanuit notepad copyen en pasten hier. En DAN kan je je tekst nog inkleuren en bold zetten edm. ik ga eens juist opzoeken hoe dat komt, ik heb dat geweten hoor.. als ik het vind hoor je het wel !
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 20 juli 2004 om 01:40. Reden: had 3 o's in oook, dat kan niet hee ;-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Je kan in dat Word-document (waar je in Times New Roman begonnen was) niks plakken dat niet aan bovenstaande voldoet. Maw je kan dus geen tekst plakken in dat document in bv Arial en dan alles selecteren en daar dan Times New Roman van maken. Word onthoudt die veranderingen (Ongedaan maken optie) en blijkbaar wordt dat door het forum niet geaccepteerd. [/size][/font] <FONT size=3><FONT color=#000000><FONT face="Times New Roman"> ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de metser : 20 juli 2004 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Maak een kladje als Word-document enkel en alleen voor dit forum en wees attent dat je geen enkele instelling verandert. [/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Of noch fele beter, leers heel goet typpen en antwoodt regtstreeks in de antwoortvenster van het Vorum!![/size][/font] <FONT size=3><FONT color=#000000><FONT face="Times New Roman"> ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [font=Times New Roman][size=3]BTW die drie laatste berichten was dus eigenlijk één! Of hoe een mens zich belachelijk kan maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
<FONT size=3><FONT color=#000000><FONT face="Times New Roman"> |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (dit was het vervolg) [font=Times New Roman][size=3]Twee keer backspace zelf, ge moet maar durven. Eén keer Backspace met hoofdletter en één keer zonder… goed wetende dat ik niet weet hoe ge die kromme peil in het Engels moet schrijven.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Hoe komt dat toch? [/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Allen nu zonder spaties..[/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman]Twee keer backspace zelf, ge moet maar durven. Eén keer Backspace met hoofdletter en één keer zonder… goed wetende dat ik niet weet hoe ge die kromme peil in het Engels moet schrijven. [/font] [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman](Voorbeeld post gaf spaties nog steeds weer; dus HIER aangepast)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() 't heeft dus niet alleen iets met de tekstopmaak te maken, maar ook iets met spaties.
Ik ben er mee weg. Opgefret van de zenuwen. Ne mens zou voor minder Blok stemmen. Dit forum is in handen van Dewinter! |
![]() |
![]() |