![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo lang "de vrienden van het VNV" de dienst uitmaken bij die partij zal het niet lukken.
Een beetje meer zelfbeheersing en zeker geen fakkels aansteken of ruiten ingooiien...
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vermits Henri zijn termijn voortdurend aanpast, zal hij ooit gelijk krijgen. Maar dat is toch al té gemakkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Evenveel als Denemarken. Dat is misschien wel een klein land, maar goed om in te leven en het heeft een goede reputatie. Mij kan het niet schelen of mijn land 'veel voorstelt', als je dat wil moet je maar in Frankrijk of Duitsland gaan wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, zo denk ik er ook over. Al dat patriottisme is niet aan mij besteed. Ik leef niet in een land maar in een landschap. Als dat mij maar bevalt is dit voor mij meer dan voldoende. De rest is slechts een naam die gegeven werd aan een gebied waar dat landschap in gelegen is. Hoe dat die naam ook luiden mag zal me worst wezen. En de kleuren van een vod die ze aan een stok op hangen, idem.
Laatst gewijzigd door Garry : 26 november 2012 om 22:30. |
![]() |
![]() |