![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gij moet voorzeker een heel sterke bril dragen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren 2 nieuwe winterbanden laten steken bij de lokale Midas. €213. Da's dus €106.5 per merkband.
Het was wel Force majeur. 1 kapotte voorband- stuk staal op de weg, Bingo. En ge moogt geen banden mixen... Ik kan goedkoper, want diegene die er op zaten waren tjingtjang winderbanden, €72 per band, geplaatst. Maar die Tjingtjang banden zijn niet zo evident te verkrijgen.
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De velgenboom en de vier banden pakken wel ambetante plaats af in mijn garage. Ik peins dat ik ze buiten in den hof achter een struik ga plaatsen. Aan de auto staan ze ook heel de winter buiten ... Voor het wisselen moet ik 10 euro op de garagevloer smijten. Daar ga ik ze niet zelf voor wisselen met mijn krikske. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 december 2012 om 12:18. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het is ook voor de bandencentrales gemakkelijker iemand een set "wintervelgen" aan te smeren. Uiteindelijk is het verwijderen van 16-20 bouten, velgen/banden uit stockage nemen en monteren minder werk dan het verwijderen van 16-20 bouten, het wisselen van banden, weer uitbalanceren en terug plaatsen. Ik weet dat door het gebruik van winterbanden, ik 30% langer toekom met de zomerbanden.
|
|
|
|
#47 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Mijn tuintje is gewoon te klein, en in gebruik voor andere dingen. De kelder niet. Die durft wel eens onderlopen. Citaat:
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verleden jaar bijvoorbeeld waren er hevige sneeuwstormen in Limburg en de wegen waren spekglad; kortom ronduit gevaarlijk rijden op de baan. Ik heb me nooit winterbanden aangeschaft, maar gewoon zeer voorzichtig gereden. Kortom, men moet de mensen de vrije keuze laten. Laatst gewijzigd door system : 5 december 2012 om 12:24. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar een wagen die aan't slippen is, heeft wel een heel ander idee van dat principe. En voorzichtig rijden. Leuk en aardig, maar als een ander dat niet doet, mag U nog zo voorzichtig zijn als U wil, het maakt het er niet beter op.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 december 2012 om 12:24. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Winterbanden, abs, EPS enzoverderenzoverder kan je prima verplichten , en het helpt allemaal juist geen kloten als er debiel achter het stuur gaat zitten. Maar al die veiligheidsdingetjes, die wagens stukken zwaarder en duurder maken, zorgen er wel voor dat indien er een debiel achter het stuur zit, de gevolgen een stukje minder zijn.
|
|
|
|
#52 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In tegendeel, hij zal een vals gevoel van veiligheid hebben waardoor hij nog wat harder op de plank gaat stampen. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van mij hoeft het niet die winterbanden, maar het is wel zo dat winterbanden veiliger zijn. In dat opzicht lijkt het me dan ook logisch dat mensen die winterbanden hebben een lagere verzekeringspremie betalen dan mensen die ze niet hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daar hoor ik toch regelmatig andere geluiden over. Mijn gebuur bijvoorbeeld heeft een BMW, die hij altijd in zijn tuin onder een afdak parkeert. Elk jaar is het hetzelfde liedje bij sneeuwval. Wanneer er goed sneeuw ligt of wanneer er goed sneeuw gevallen is tijdens de nacht en hij moet zijn wagen uitrijden, dan geraakt hij niet uit zijn tuin wegens de achterwielaandrijving. En daar is niks aan te doen. En uiteindelijk, met veel sukkelen en opnieuw proberen en het duwen door zijn kinderen, geraakt hij dan eindelijk buiten. Gevolg: als er goed sneeuw ligt laat mijn gebuur zijn wagen noodgedwongen voor zijn deur staan. Laatst gewijzigd door system : 5 december 2012 om 12:35. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn gat gij. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Achterwielaandrijving is anders, niet veiliger of onveiliger voor een bekwame bestuurder. Daarentegenover, je moet het wel kennen, of je vraagt voor miserie.
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik rij nu een jaar met achterwielaandrijving. Ook nog geen problemen mee gehad.
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ontopic ik denk dat winterbanden een vals gevoel van veiligheid geven, en daarbij zou het misschien handig zijn voor mensen die lang in het verkeer zitten, de rest van de bevolking hoeft zoiets niet, strooi/veeg gewoon de wegen.
|
|