![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Wedden dat het zo is: ze werd dik betaald om haar bek te houden. Toen de pers haar vond kon ze discreet weigeren te spreken en haar riante uitkering behouden. Maar ze sprak, de ijdeltuit, en dus zei Albert: knip!
Wedden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Dus Albert II ons lichtend voorbeeld en leider des vaderlands is ook maar een mens.
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Op zich niks mis met die toespraak, wat hij zei was sinds lang eens terug politiek geinspireerd. Het deed me zelf even denken aan koning Boudewijn, want het was duidelijk eenderzijds liberaal-economisch en anderzijds een duidelijke oproep voor de zorg van bejaarden, katholiek-ethisch dus. Ik was het met hem dus over de grond van de zaak eens. Hij wijst hier als objectief staatshoofd op de maatschappelijke en economische problemen, zal bij de vakbonden allesinds hard aankomen. De vakbonden, die nog zo unitair gezind zijn. Hij scoort goede puntjes bij de realisten, bij de maatschappij-bekommerden en bij de overtuigd liberalen.
Nuja, al eens blij dat het niet ging over Congo en centraal-Afrika. Maar over België. Dit volledig lostaande of ik nu pro of contra monarchie ben.
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Are you serious? ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een belachelijk klein([size=1]of moet ik zeggen: "Een klein belachelijk"[/size]) groepje houd zich, waarschijnlijk meer uit tegendraadsheid, bezig met de monarchie te bewierroken. Over de toespraak zelve. Met z'n allen langer en harder werken.Schitterend plan, en daar heb ik geen problemen mee. maar waar gaat men dat doen?Onze politici hebben de basis gelegd voor een land zonder arbeid met toegevoegde waarde.Alles wat geld opbrengt word uitgemolken.En de enige plaats waar men banen bijcreert is in de ambtenarij en politiek.Voor zover dat niet hetzelfde is. De recuperatie van het nieuwe pedofilie ,ontvoering en moordschandaal is niet meer dan een halfslachtige poging tot recuperatie van leed en verdriet daardoor ontstaan.Een afleidingsmaneuver. En misschien een slechte poging het losbandige verleden van onze monarch te verdoezelen.Of net een subtiel mes in de rug van de toespraakbroebelaar. Het valt de gewone man op dat deze toespraak misschien niet geschreven is door Slangen, maar wel perfect in de lijn van Guynokkio en Di[size=1]co[/size]Rup[size=1]t[/size]o ligt.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Niets is leuker dan het geld van iemand anders uit te delen en er dan nog de eer voor op te strijken, zo wil ik ook een stuk van mijn koek delen. Straks ga je me nog wijsmaken dat hij een boterham met zelfgemaakte confituur moet eten omdat hij alles heeft weggegeven.8) Ja och arme de prinsen, zij rijden maar met een povere Porche en moeten bij mama en papa gaan bedelen als ze een snelheidsovertreding hebben gepleegd, ontvangen miljoenen omdat ze er héél hard voor moeten werken. Krijgen een huis met personeel en diensten, terwijl het huis beschikt over een eigen dotatie. Prins Filip werkt zelfs zo hard dat hij op één jaar tijd de graad van kapitein behaalt in het 3e Bataljon Para te Tielen, raar dat dit bij die andere officieren niet lukt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Maar een president heeft maar enkele jaren om geld binnen te rijven en zijn familie en vrienden te 'bedienen'. Dat wordt dus rijven met de grote middelen.
Toch maar liever een Saxe-Coburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens, Koningen en prinsen horen thuis in sprookjes of verhalen en niet in een democratie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Koning Berten II zou alvast kunnen beginnen met naar nederlands voorbeeld zijn kinderen te doen werken voor hunnen boterham in plaats van te parasiteren op t'zweet van t'volk........ hij heeft namelijk een voorbeeld-functie hoog te houden waar hij héél dik voor betaald is !
![]()