![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeggen dat sommige mensen katten "rotbeesten" noemen......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ergens een protestplasje plegen...
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katten zijn de enige dieren met gevoel voor humor.
![]() De jagers/verzamelaars in de steentijd temden de hond om hen te helpen met de jacht en misschien ook als waker tegen bedreigingen ( en ook als voedsel). Zonder katten zouden we nog steeds jager/verzamelaars zijn, want die diertjes beschermden de graanoogst tegen muizen en ander ongedierte, nadat landbouw ontwikkeld werd. De kat werd dan ook terecht een godin. Ze zijn lief (spinspin), lenig, atletisch en intelligent. En hebben gevoel voor humor. Het is ook geen toeval dat het woord poes een andere betekenis heeft die draadstarter hier heeft gebruikt om de aandacht te trekken. Wij zouden allemaal graag de katjes knijpen in het donker. Dogs have masters, cats have servants.
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent als baasje , dus net zo proper als je kat , en je hebt haar geleerd wat te doen . MAAR . enkele opmerkingen . Net als een roker zelf , zal de eigenaar van een huisdier , het niet merken als er een geurtje hangt in zijn woning . dus pas daar mee op . Bovendien , spreekt U over het luikje in een garage , U woont dus niet op een appartement in de stad , het beestje kan buiten als het zelf wil . Dus Uw opmerking is niet relvant tot mijn dieronvriendelijke post . De huurders van mijn appartement gaan de hele dag werken en het beestje zit opgesloten , ze gaan zelfs voor 3 dagen op weekend , terwijl het beestje binnen opgesloten zit zonder dat het buiten kan . Ik vind beesten op een afgesloten appartement en zonder terras onaanvaardbaar . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn excuses dus . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik heb een heilige birmaan. Al 14 jaar oud dat beest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kans is klein, katten proberen altijd hun drollen te begraven. Al was het in een bloempotteke.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is idd zo. Mijn kat begraaft steeds netjes zijn uitwerpselen. Ik zei het reeds eerder:katten zijn propere dieren. Klare Kijk heeft blijkbaar weinig kennis over katachtigen, door de suggereren dat hij weleens ergens in zou kunnen trappen. Hij heeft wel een punt waar hij het heeft over opgesloten katten in een appartementje. Is evenwel niet de fout van de kat. Wel van de baasjes. Ipv katten rotbeesten te noemen, zou ik zeggen: ROTBAASJES!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet die beesten tolereren . Ze schijten en zeiken overal , behalve in hun kattenbak. Er zijn er zelfs bij die als ze buiten zijn speciaal naar binnen komen om in een hoek van de de living te komen schijten , speciaal om mij te pesten . Ik heb er zo eens ééntje op heterdaad betrapt. Die heb ik toen een goede trap gegeven , sindsdien blijft ze uit mijn buurt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Katten die niet in hun kattebak doen daar is een oorzaak voor, meestal frustratie of teveel katten. Ik heb nu 3 katten en heb de laatste 5 jaar met deze katten nog nooit geweten dat ze ergens anders hun behoefte doen dan in de kattenbak. En gelijk een volslagen idioot erop kloppen helpt geen fluit. Integendeel ge maakt het hierdoor nog erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is soms een raadsel. Dat kan gaan van "'t eten is niet lekker" of "den andere krijgt veel meer aandacht" of zelfs "mijn hoekje is veranderd". Da's iets waar katten echt niet van houden. Verandering. Indien een kat betrapt wordt, is een directe handeling aanbevolen, maar tot de volgende tuin schoppen is er wel over.
![]() |