![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje zoals dit: http://www.youtube.com/watch?v=-S1ZfjZmjgA Een manier om te zeggen, stel niet te veel idiote vragen of je krijgt idiote antwoorden. Toch wel beter dan Belgische politici die precies in een soort slaafse hypnose belanden vanaf de camera's draaien. Laatst gewijzigd door tomm : 11 december 2012 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat betreft buitenaardse wezens sluit ik mij aan bij de meerderheid hier. Er is nog geen enkel wetenschappelijk bewijs voor geleverd en gezien alles wat men nu al weet over het helal lijkt het ook zeer onwaarschijnlijk. Al de zogenaamde bewijzen dat buitenaards leven zou bestaan werden in een national geographic reportage onder de loupe genomen: steeds ging het over een misverstand, een stunt of een vervalsing, of over getuigenissen van verwarde mensen zonder andere getuigen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zei de Iran case bvb, en dit is maar één van de vele. http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident Zelfs die piloten die erbij betrokken waren zijn ervan overtuigd dat het tuig buitenaards was: http://www.youtube.com/watch?v=7cAi9AIHdxo http://www.youtube.com/watch?v=GCNFrl4lq-o
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Dat neemt dan het woord wetenschappelijk in de mond. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Raar hoor. Echt iets dat je niet verwacht. En twee sets verklaringen: 1: het was een buitenaardse ufo 2: mensen interpreteren zaken foutief als hun radar kapot is. Ik ga voor 2. Kies wat je wil, maar Tomm heeft gelijk, van bewijs is geen sprake.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 december 2012 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
En wat doe je dan met deze verklaring van Parviz Jafari? Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 december 2012 om 13:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Betere link: lees het maar na, dan zie je dat de radar niet het enige was wat kapot was. En aan ooggetuigeverslagen hecht ik niet het minste belang, zeker niet als ze komen van iemand die denkt 5 keer per dag met god te praten.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 december 2012 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
En je kan het niet rijmen met wat de piloten verklaren. Dan ontken je maar wat de piloten zeggen. Dus het is wat het is, je bent in ontkenning.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ja hoor
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 december 2012 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is dus fysisch onmogelijk he, dat komt overeen met een versnelling (en afremming) tegen zowat 10 000g. Een versnelling van 15-g in een gevechtsvliegtuig wordt momenteel zowat als limiet aanzien. Er is geen constructie gekend die dergelijke krachten kan opvangen of het moet een of ander hyper-elastisch materiaal zijn dat zonder problemen 30mijl kan uitrekken en terug inkrimpen. Vrij lastig om daar een vliegend toestel van te maken wel. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 december 2012 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Van mij mag je geloven wat je wil hoor. Ik kan jou toch niet overtuigen!
Maar ik mag dan ook wel vaststellen dat de rationaliteit en het kritisch vermogen om zaken te interpreteren, van vele mensen omgekeerd evenredig is met hoe mogelijk die zaken in hun wereldbeeld zijn.
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Voor ons lijkt dit onmogelijk, omdat wij instictief opgezadeld zitten met het gevoel van inertie. Als je echter andere manieren hebt om je voort te bewegen doorheen het zwaartekrachtsveld tja... dan kan het wel. Jij bent als de holbewoner die naar een vliegtuig kijkt en zegt dat ze niet kunnen bestaan omdat ze zwaarder zijn dan lucht (vogels hadden immers speciale krachten). Zij wisten niets van de principes van lift door een aerodynamische vorm in een gasvormig medium. Net zoals onze wetenschap blijkbaar nog niets weet over hun voortbewegingsmethoden (officieel dan toch niet).
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wou dat die UFO uitspraken eens bekijken, maar kreeg een reklame voor boter te zien. Het je ergens ook een link die geen tijdsdiefstal pleegt? Want dit heb ik afgezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() Exodus, je brengt, met je geloof in aliens en ufo's, andere feiten die je aangeeft, die wél plausibel zijn, in diskrediet. Je mag geloven in wat je wil, maar het is een beetje net als geloven in een god of zo: hou dit voor je.
Persoonlijk geloof ik niet in aliens, an als ze er wel zouden zijn, zou iedereen dit hebben kunnen merken en zouden de aliens niet zo idioot zijn zich bezig te houden met politici of militairen, toch niet de grootste lichten op deze aardkloot. Dat de military feiten kan wegstoppen, tot daar aan toe, maar dat aliens hier op aarde rondlopen is pure fantasie, net als de verschijning van de maagd maria. Probeer ook een beetje sceptisch te blijven voor de reptielverhalen die Icke naar voor brengt, persoonlijk denk ik dat hij die buitenaardsen aanhaalt omdat mensen van kindsaf geïndoctrineerd zijn in iets onwezenlijks te geloven, en zo vult hij die hiaat op en bereikt hij een breder publiek. Of, in het slechtste geval zit hij zelf vast in dat spoor... Sommige dingen die je aanhaalt zijn wél waar, dus laat je niet zomaar van de wijs brengen door de bashers hier op impolit-ics.
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Aliens en UFO's bestaan en andere dimensies ook. Er zijn bewijzen. Dat ik daarmee in de ogen van sommigen alle informatie in diskrediet breng, dan is het maar zo, maar het zijn dan ook pseudo skeptici die de gemakkelijke knee jerk reactie kiezen en alles op één hoop gooien om het makkelijker te kunnen wegsmijten. Ik ga voor de volledige waarheid waar ik in geloof. Want als je iets voor jezelf houdt dan doe je aan informatie filtering, hetzelfde waar die anderen mee bezig zijn. De waarheid kan tegen een stootje en hoeft niet gefilterd te worden! Ten tweede, bvb: als je punt B voor jezelf houdt, omdat je denkt/hoopt/wil dat anderen punt A dan meer gaan geloven dan ben je emotioneel geïnvesteerd in de acceptatie van punt A door anderen, en dat is ook geen goeie zaak.
Laatst gewijzigd door exodus : 12 december 2012 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Lokaal Raadslid
|
![]() nu verdenk ik mijn buren ervan aliens te zijn
![]() |
![]() |
![]() |