![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn periode in de bouw gedaan (aluminiumconstructies), en neen, werken in vrieskou is geen pretje. Ook is werken in volle zon geen plezier. Maar om elk excuus goed te keuren om in de hangmat te gaan hangen. Ge ziet wat er van komt.
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Overbevolking maakt dat we streven (gedwongen worden tot) naar de hoogst mogelijke efficiëntie.
Bij aardappeloogst is dat de aardappel zo lang mogelijk laten dikken (meer gewicht=meer efficiëntie=meer geld= noodzakelijk (vaak) om leningen af te lossen die aangegaan zijn om dure machines te kopen wegens noodzaak tot efficiëntie wegens overbevolking). Sommigen zullen zeggen niks noodzaak, allemaal puur winstbejag van de schrokkige landbouwer. Mogelijk, maar waarom stoppen er dan zoveel landbouwbedrijven? Net als andere bedrijven trouwens. Zou het kunnen dat de machine (het systeem) aan het einde van zijn mogelijkheden gekomen is? Op tal van terreinen worden we tot het uiterste (vaak zelfs er voorbij) gedreven. Er mag dan niet veel tegengaan of de gevolgen zijn er naar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de meeste boeren oogsten niet zelf, maar laten dagloners komen. Die hebben de machines en rekenen per meter of per slag of weet ik veel. |
|
![]() |
![]() |