![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is dat nu weer voor iets, die action front against homosexuality?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat houdt een pedo tegen om op internet naar kleuterschoolfoto's te zien en dan te masturberen?
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kleuterschoolfoto's op het internet verbieden, potverdekke!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ging over een land (kwil kwijt zijn het welk, oeganda?) waar ze levenslange gevangenisstraf voor homosexualiteit wilden invoeren. Die kerel aan het woord laten was om te duiden hoe achterlijk ze daar wel niet zijn. Het heette niet echt "action front against homosexuality" maar het leek er op en het eindigde zeker in "..against homosexuality"
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je mag dat nog zoveel in het belachelijke proberen te trekken als je wil, om te verbergen dat je geen echte argumenten hebt om te verdedigen dat kinderen aanwezig mogen zijn op een plaats waar men in het openbaar sexuele handelingen bedrijft.
![]() |
![]() |
#46 |
Partijlid
|
![]() Ja want de Folsom Street Fair is zoiets als een nudistenkamp. Niets aan de hand, bring the family. Vertel je kinderen over de bijtjes en de bloempjes aan de hand van een deel perverts die elkaar op straat staan af te rukken.
Laatst gewijzigd door dat face soldier : 14 december 2012 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Minimalizeren, tot den droeve toe, maar argumenteren, ho maar.
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Argumenten genoeg hoor. Er zijn organisaties die ijveren om dat event KNT te maken. Ze hebben petities gericht aan alle overheden, met inbegrip van Schwartsenegger toen die nog governator was. Geen enkel gevolg werd daar aan gegeven. Ik concludeer daar uit dat de zaken allemaal zo erg niet zijn als ze in dat blog worden voorgesteld. Als er echt sprake zou zijn van kindermisbruik, dan treed de overheid op. Je verwijt mij dat ik minimaliseer. Ik denk van jou het tegenovergestelde. Dat toont alleen maar aan dat wij anders over sex denken. Ken je die mop van dat madammeke dat de politie riep vanwege openbare zedenschennis? De buren hebben open en bloot sex! De politie komt kijken en ziet niks. Zegt dat madammeke "als ge boven op de kast kruipt en ge pakt deze verrekijker, dan ziet ge ze echt." Ken je die scene uit "dances with wolves" waar het hele gezin in een wigwam woont en de ouders 's avonds sex hebben in die wigwam? Gasten in de wigwam, kinderen erbij. De blanke keek eens vreemd toen hij dat zag, en krijgt een knipoog. De kinderen ligen te giechelen onder hun bizonvel "papa en mama zijn weer vies aan het doen. Proest." Kinderen kunnen echt wel wat hebben.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dan moeten ook maar de voorzieningen getroffen worden opdat er slechts meerderjarigen aanwezig kunnen zijn. Zo eenvoudig ligt het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||||||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel kinderen zouden daar hoop en al zijn zonder begeleiding van hun ouders?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen noemt dezelfde tweeling. Kinderen van een homokoppel, ze zijn nog te jong om te weten wat er gebeurt, en zijn in een matching kostuumpje gestoken. Anderen zijn er niet blijkbaar.
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En mag ik even benadrukken dat ik hier niet "sex in de aanwezigheid van kinderen" verdedig. Het gaat over een fair die niet krampachtig ieders pas wil controleren aan de ingang.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan zeg? Maak er een gesloten bedoening van, vraag inkom en auteursrechten want het is duidelijk toch een show dat ze er van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |