Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2012, 19:22   #41
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Dat klinkt gelijk die kerel van het action front against homosexuality die ik vorige week op de radio hoorde.

"You know what homosexuals do? Te lick the arsehole of eachother, and then poop comes out, and then they lick the poop and eat the poop, we do not want that."

Evil is in the eye of the beholder

Wat is dat nu weer voor iets, die action front against homosexuality?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2012, 19:22   #42
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dat face soldier Bekijk bericht
Of wat dacht je van de kat niet bij de melk te zetten?

Wat houdt een pedo tegen om daar op straat te masturberen terwijl hij naar kinderen zit te kijken?

En wie neemt de ouders serieus die daarop zouden reageren, op zo'n plaats?
Wat houdt een pedo tegen om op internet naar kleuterschoolfoto's te zien en dan te masturberen?
Oud 14 december 2012, 19:23   #43
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat houdt een pedo tegen om op internet naar kleuterschoolfoto's te zien en dan te masturberen?
Damagnie!

Kleuterschoolfoto's op het internet verbieden, potverdekke!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 14 december 2012, 19:25   #44
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Wat is dat nu weer voor iets, die action front against homosexuality?
Het ging over een land (kwil kwijt zijn het welk, oeganda?) waar ze levenslange gevangenisstraf voor homosexualiteit wilden invoeren. Die kerel aan het woord laten was om te duiden hoe achterlijk ze daar wel niet zijn. Het heette niet echt "action front against homosexuality" maar het leek er op en het eindigde zeker in "..against homosexuality"
Oud 14 december 2012, 20:26   #45
dat face soldier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dat klinkt gelijk die kerel van het action front against homosexuality die ik vorige week op de radio hoorde.

"You know what homosexuals do? Te lick the arsehole of eachother, and then poop comes out, and then they lick the poop and eat the poop, we do not want that."

Evil is in the eye of the beholder
Minimalizeer maar. De foto's op de blog spreken voor zich. En het feit dat kinderen daar aanwezig zijn.

Je mag dat nog zoveel in het belachelijke proberen te trekken als je wil, om te verbergen dat je geen echte argumenten hebt om te verdedigen dat kinderen aanwezig mogen zijn op een plaats waar men in het openbaar sexuele handelingen bedrijft.
Oud 14 december 2012, 20:29   #46
dat face soldier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Punt is: dat zijn ook gewone mensen die het beste met hun kinderen voorhebben.
Ja want de Folsom Street Fair is zoiets als een nudistenkamp. Niets aan de hand, bring the family. Vertel je kinderen over de bijtjes en de bloempjes aan de hand van een deel perverts die elkaar op straat staan af te rukken.

Laatst gewijzigd door dat face soldier : 14 december 2012 om 20:29.
dat face soldier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2012, 20:31   #47
dat face soldier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dat is jou argument? Dus blote mannen die elkaar masturberen en afzuigen op straat op zo'n evenement is ok? Een freak die zich naakt staat af te rukken op straat als er kinderen passeren is ok? Want een pedo kan ook kleuterschoolfoto's aanwenden?

Minimalizeren, tot den droeve toe, maar argumenteren, ho maar.
Oud 14 december 2012, 21:28   #48
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is jou argument? Dus blote mannen die elkaar masturberen en afzuigen op straat op zo'n evenement is ok? Een freak die zich naakt staat af te rukken op straat als er kinderen passeren is ok? Want een pedo kan ook kleuterschoolfoto's aanwenden?

Je negeert mijn argumenten. Ik heb argumenten gemaakt over hoe kinderen dat ervaren en daar tegen kunnen. Ik heb argumenten gemaakt over hoe zo een street fair geen sexfeest is. Ik heb argumenten gemaakt over de gene, frustraties en obsessies die gekweekt wordt door sex hardnekkig in de doofpot te steken. Ik heb argumenten gemaakt over het feit dat kinderen altijd begeleid zullen zijn. Schoofzak heeft daar nog de geweldobsessie aan toegevoegd waar kinderen wel zonder problemen aan blootgesteld worden.

Argumenten genoeg hoor.

Er zijn organisaties die ijveren om dat event KNT te maken. Ze hebben petities gericht aan alle overheden, met inbegrip van Schwartsenegger toen die nog governator was. Geen enkel gevolg werd daar aan gegeven.
Ik concludeer daar uit dat de zaken allemaal zo erg niet zijn als ze in dat blog worden voorgesteld. Als er echt sprake zou zijn van kindermisbruik, dan treed de overheid op.

Je verwijt mij dat ik minimaliseer. Ik denk van jou het tegenovergestelde. Dat toont alleen maar aan dat wij anders over sex denken.

Ken je die mop van dat madammeke dat de politie riep vanwege openbare zedenschennis? De buren hebben open en bloot sex!
De politie komt kijken en ziet niks. Zegt dat madammeke "als ge boven op de kast kruipt en ge pakt deze verrekijker, dan ziet ge ze echt."

Ken je die scene uit "dances with wolves" waar het hele gezin in een wigwam woont en de ouders 's avonds sex hebben in die wigwam? Gasten in de wigwam, kinderen erbij.
De blanke keek eens vreemd toen hij dat zag, en krijgt een knipoog. De kinderen ligen te giechelen onder hun bizonvel "papa en mama zijn weer vies aan het doen. Proest."
Kinderen kunnen echt wel wat hebben.
Oud 14 december 2012, 22:47   #49
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je negeert mijn argumenten. Ik heb argumenten gemaakt over hoe kinderen dat ervaren en daar tegen kunnen. Ik heb argumenten gemaakt over hoe zo een street fair geen sexfeest is. Ik heb argumenten gemaakt over de gene, frustraties en obsessies die gekweekt wordt door sex hardnekkig in de doofpot te steken. Ik heb argumenten gemaakt over het feit dat kinderen altijd begeleid zullen zijn. Schoofzak heeft daar nog de geweldobsessie aan toegevoegd waar kinderen wel zonder problemen aan blootgesteld worden.

Argumenten genoeg hoor.

Er zijn organisaties die ijveren om dat event KNT te maken. Ze hebben petities gericht aan alle overheden, met inbegrip van Schwartsenegger toen die nog governator was. Geen enkel gevolg werd daar aan gegeven.
Ik concludeer daar uit dat de zaken allemaal zo erg niet zijn als ze in dat blog worden voorgesteld. Als er echt sprake zou zijn van kindermisbruik, dan treed de overheid op.

Je verwijt mij dat ik minimaliseer. Ik denk van jou het tegenovergestelde. Dat toont alleen maar aan dat wij anders over sex denken.

Ken je die mop van dat madammeke dat de politie riep vanwege openbare zedenschennis? De buren hebben open en bloot sex!
De politie komt kijken en ziet niks. Zegt dat madammeke "als ge boven op de kast kruipt en ge pakt deze verrekijker, dan ziet ge ze echt."

Ken je die scene uit "dances with wolves" waar het hele gezin in een wigwam woont en de ouders 's avonds sex hebben in die wigwam? Gasten in de wigwam, kinderen erbij.
De blanke keek eens vreemd toen hij dat zag, en krijgt een knipoog. De kinderen ligen te giechelen onder hun bizonvel "papa en mama zijn weer vies aan het doen. Proest."
Ik begrijp het, het zijn nu de mensen die geen seks hebben in het bijzijn van minderjarigen die de abnormalen zijn.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2012, 22:53   #50
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben pro. Als je het niet wil zien, dan ga je er niet naartoe. En zij die er willen zijn, kunnen zichzelf eens goed uitleven in de open lucht.
ik zie geen enkel probleem
Wel, dan moeten ook maar de voorzieningen getroffen worden opdat er slechts meerderjarigen aanwezig kunnen zijn. Zo eenvoudig ligt het.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2012, 22:55   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De perverse gedachtegang die erachter zit, is wel duidelijk: van seks in aanwezigheid van kinderen gaat het algauw naar seks met kinderen.
Oud 14 december 2012, 23:13   #52
dat face soldier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Je negeert mijn argumenten. Ik heb argumenten gemaakt over hoe kinderen dat ervaren en daar tegen kunnen.
De wet zegt minimum 18 jaar. Pedofielen geven soortgelijke argumenten.
Citaat:
Ik heb argumenten gemaakt over hoe zo een street fair geen sexfeest is.
De foto's van die Street Fair bewijzen het tegengestelde.
Citaat:
Ik heb argumenten gemaakt over de gene, frustraties en obsessies die gekweekt wordt door sex hardnekkig in de doofpot te steken.
Dat betekent niet dat de praktijken op die Street fest daarom toelaatbaar zijn.
Citaat:
Ik heb argumenten gemaakt over het feit dat kinderen altijd begeleid zullen zijn.
Irrelevant, de wet verbiedt het. Mogen ouders kinderen ook meenemen naar een peepshow dan?
Citaat:
Schoofzak heeft daar nog de geweldobsessie aan toegevoegd waar kinderen wel zonder problemen aan blootgesteld worden.
Geweldobsessie is overrated. De gevolgen van seksueel misbruik bij kinderen zijn onnoemlijk veel groter dan de gevolgen van blootstelling aan fictief geweld in films, boeken, spelletjes etc...
Citaat:
Er zijn organisaties die ijveren om dat event KNT te maken.
Het feit dat dat evenement KT is is wraakroepend. In Oost-Europa hadden ze de boel al in de fik gestoken. Geen enkel normaal mens zou nog maar denken aan kinderen toe te laten op zo'n event. Het feit dat zelfs een volwassen publiek deze dingen op straat moet aanschouwen is verderfelijk.
Citaat:
Ze hebben petities gericht aan alle overheden, met inbegrip van Schwartsenegger toen die nog governator was. Geen enkel gevolg werd daar aan gegeven.
De holebi-beweging staat sterk in SF, en men was bang om als onverdraagzaam bestempeld te worden. Hierbij moet wel bedacht worden dat men ervan uitging dat geen publieke sexacts te bezichtigen waren, de realiteit bewijst het tegendeel.
Citaat:
Het feit dat kinderen er toegelaten zijn op zich is al een soort van misbruik. En dat in dezelfde staat waar men de South Park-film als kind niet mocht bekijken omdat er "fuck" in gezegd wordt. Wat daar gebeurd is technisch gezien wel illegaal, door drukkingsbewegingen wordt het gedoogd.
Citaat:
Ik vind het niet kunnen dat kinderen zoiets kunnen aanschouwen. Ik heb geen probleem met wat dat volwassen mensen onder onderlinge toestemming met elkaar doen.
Citaat:
Je wilt me in een hoekje duwen samen met Alexandra colen en dergelijke, je wilt zodanig als vooruitstrevend en open-minded bestempeld worden omdat je bang bent als bekrompen bestempeld te worden, zoals zoveel Vlamingen. Laat de mensen daar dan maar eens naar toe gaan met hun eigen kinderen.
Oud 14 december 2012, 23:19   #53
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat valt er te argumenteren? Als je daar niet tegen kan, blijf je er weg. Toch niet zo moeilijk?

Citaat:
Oud 14 december 2012, 23:38   #54
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat valt er te argumenteren? Als je daar niet tegen kan, blijf je er weg. Toch niet zo moeilijk?
Inderdaad. Laat kinderen er evenwel buiten.
Oud 14 december 2012, 23:52   #55
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad. Laat kinderen er evenwel buiten.
Hoeveel kinderen zouden daar hoop en al zijn zonder begeleiding van hun ouders?

Citaat:
Oud 15 december 2012, 01:22   #56
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Iedereen noemt dezelfde tweeling. Kinderen van een homokoppel, ze zijn nog te jong om te weten wat er gebeurt, en zijn in een matching kostuumpje gestoken. Anderen zijn er niet blijkbaar.
Oud 15 december 2012, 01:25   #57
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik begrijp het, het zijn nu de mensen die geen seks hebben in het bijzijn van minderjarigen die de abnormalen zijn.
Bwa, dat is nu weer overdreven Maar je kan niet ontkennen dat onze normen over sexbeleving op zijn minst arbitrair (verschillen tussen de culturen) zijn en eigelijk tegennatuurlijk.
Oud 15 december 2012, 01:30   #58
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De perverse gedachtegang die erachter zit, is wel duidelijk: van seks in aanwezigheid van kinderen gaat het algauw naar seks met kinderen.
Sorry, de "perverse" gedachtengang is alleen maar een voortzetting van het idee dat je niet moet paniekerig wegspringen als een ander lid van het gezin per ongeluk de badkamer binnenwandelt.

En mag ik even benadrukken dat ik hier niet "sex in de aanwezigheid van kinderen" verdedig. Het gaat over een fair die niet krampachtig ieders pas wil controleren aan de ingang.
Oud 15 december 2012, 01:58   #59
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is het dan moeilijker om niet in het openbaar zo te doen?

Komaan zeg?
Maak er een gesloten bedoening van, vraag inkom en auteursrechten want het is duidelijk toch een show dat ze er van maken.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2012, 10:54   #60
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een enkel kind is er al één te veel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be