![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de zes:
![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder hebben ze me gezegd; toebinden met preibladen en een uur of 7 in de oven op lage stand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet hoor!
Wij eten met de Kerst normaal, geen uitbundige maaltijden. En mijn zwarte tweelingkonijntjes werden met Kerst 1964 zonder dat ik het wist vermoord door een bruut. Als straf heb ik later zijn banden lek geprikt en hondenstront door de vrievenbus gegooid. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 22 december 2012 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dag later moest ik bij de hoofdbesteller komen en werd mij een weekloon ingehouden wegens eigen rechter spelen. Die Duitse Herder deed eerst niets, geen geblaf of gegrom, ik kon gewoon de post in de bus gooien. Pas toen ik weer op mijn brommer zat greep hij mij. Wel keek hij eerst erg vreemd uit zijn ogen en lagen zijn oren plat in de nek Ik kan een boek schrijven wat ik als postbesteller met honden heb meegemaakt. Een bouvier die dwars door een glazen ruit sprong en zo zwaar gewond raakte. Op de vlucht voor een varken waarbij ik een nat pak op liep. Omsingeld worden door drie grote Deense doggen, toen ik die met post begon te bekogelen gingen ze met hun staart tussen de benen op de vlucht. Maar ook eens in een boom geklommen voor een dol geworden bullterrier. Er waren collega's die met busjes peper de postwijk in gingen. Mijn eigen hondje (boeren foxterrier) moet nu ook niets van postbodes of reclamefolderbezorgers hebben. Hij raakt compleet over zijn toeren. Terwijl hij konijnen en katten met rust laat en achter mij gaat staan als een chiwawa tegen hem gaat blaffen. Maar hij gaat weer tekeer tegen Rottweilers en American bulldogs, terwijl die hem volledig kunnen verscheuren. Mijn vorige hond ook een foxterrier heeft eens een non gegrepen, heel stuk uit haar lange rok. Gelukkig kon mijn vader erger voorkomen. Dat was trouwens een link beestje, die hebben we van het circus overgenomen van een overleden dompteur. Moest daar de katten van het terrein wegjagen of indien nodig doodbijten ivm besmettelijke ziektes. Dat laatste is hij ook bij ons blijven doen. Sissie (zo heette zei) hebben we diverse malen bij het winterdepot van Circus Strassburger moeten ophalen. Hoe zou zo'n dier de weg weten ? Sissie is wel 18 jaar oud geworeden,
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel de hond niet, die is heilig.
![]() |