![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Stort uw geld op mijn rekening zodat ik nog iets langer kan leven omdat ik legaal word berooft door BE.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Staat de Rodenbach koud ?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() En als de wereld "the day after" nog altijd bestaat hang ik aan mijn deur de boodschap :
"Wegens gebrek aan belangstelling is het einde van de wereld voor onbepaalde tijd uitgesteld".
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Redt u! De kometen vliegen, het bliksemt, het dondert!
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() wat hadt ge anders verwacht van mij ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Hou jullie boodschappen al maar voor jullie zelf.
Inmiddels is het op sommige plaatsen op onze aardkloot al de 22ste. Het is dus met een sisser afgelopen. Maya's suck big time ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() zelfs het Khmer-rijk is ten onder gegaan , waarom zou de euro niet kunnen zinken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() ![]()
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I don't care
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() ![]()
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ela ela , da's o.a. sluikstorten , openbare zedenschennis
![]() Meneer de polis ziet dat graag ![]() (btw: Het enige dat die mist = schijtpapier ![]() Langs de andere kant , kakken gaat voor bakken !! ![]() En eens goed kakken , kan zoooo'n deugd doen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |