![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Met mijn duim en mijn wijsvinger knijp ik de Vlamingen leeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Vuile hoer, ik knijp uw strot toe!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ![]() Ik wil niet inleveren. ![]() Uit de weg achterlijke fietsers. ![]() Ik wil Van Rompuy zijn job ![]() Klop. ![]() Avé maria, vol van kenade, de geer zijt met u ... ![]() Ik wil ook in de politiek en ik zal onderaan de ladder beginnen. ![]() Oei, daar kan ik nu niet op antwoorden. Eerst even aan Kris Peeters vragen. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 25 december 2012 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Gezocht: dood of levend." Past onder alle foto's...
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() ![]() Poppeke enne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zwarte gedachte.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Always look at the dark side of life
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Français : La famille di Rupo di Calabria devant sa télé le jour des élections de 2014 Nederlands : De familie di Rupo di Calabria voor de buis de dag van het populisme van 2014 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() ![]() A: Ah, da sind Sie, Herr Quick! Mein treuer Vincent... V: Mein Führer, heil... Ich meine: Heil mein Führer!! Batallion der Blauen Schmutzstaffel eingelegt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() ![]() De pot verweet de ketel dat hij zwart zag. Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 26 december 2012 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik ben volledig incompetent om een eigen zaak te runnen, ik heb gelogen over mijn diploma's toen ik staatssecretaris werd en ben moeten aftreden maar voor SPA en mijn talrijke zelfkastijdende kiezers ben ik nog altijd meer dan goed genoeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarde landcgenoten, ik heb schijt aan NVA en alle mensen die er op stemmen. Zij doen mij denken aan Hitler en de Nazi's in de jaren 30. Er is toen wel geen koning aan de kant geschoven maar toch vrees ik voor mijn postje en dat van al mijn nazaten en die van mijn Waalse vriendjes. |
![]() |
![]() |