![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() De server die de smileys host (lunitechs.be) lijkt offline te zijn. Ik vermoed dat wanneer smileys toch getoond worden, deze uit de browser cache komen.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ik vrees dat een hoop mods het schip verlaten hebben, waardoor de overige mods niet technisch genoeg onderlegd zijn.
Laatst gewijzigd door giserke : 6 maart 2013 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk niet dat de gewone mods hier iets kunnen aan doen. Dit lijkt me meer iets voor de makers van de site.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Ik leg het alleszins voor aan de technici, misschien hebben zij een alternatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, ik ben dus niet de eerste die weet dat er iets met de smiley's aan de hand is! En ik dacht echt dat ik de enige was die hier een beetje oplet (:oops smiley:
![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het soort van smileys die gebruikt worden op politics.be zijn wel goed gevonden. Die op hotmail bv. gebruik ik bijna nooit wegens niet expressief naar mijn mening.
|
![]() |
![]() |