Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2012, 18:59   #41
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Het is toch normaal dat een française blank is.
Oud 1 januari 2013, 02:02   #42
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Oh ja ? Hier enkele kiekjes uit de hoofdstad Paris :http://www.google.fr/search?num=10&h....1.JjAXcuKixlE
( wel de bruinste van de stad )
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2013, 02:35   #43
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Mijnheer is moslim zeker?
Ik heb ook m'n bedenkingen over miss verkiezingen en ben geen moslim, maar van mij mogen ze verder doen als ze zo graag tonen hoe dom ze wel zijn. Er is hier momenteel geen interesse meer in, op sterven na dood.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 20:50   #44
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

leuk zeg, dit is zwart racisme en dat is taboe want een zwarte (neger) kan gewoon nooit een racist zijn in de linkse anti blanken doctrine. Neger mag zeggen: black is beautiful in een blank land, maar als een blanke schreeuwt: white is beautiful dan is hij/zij een racist en dumpt men die maar in een cel.

Ja, feiten voor liefhebbers van zwart racisme:

India is voor 90 procent bruin en zwart, maar 99 procent van hun missen India en lokaal ook is altijd roomblank en men controleert zelfs in het geheim of haar schaamlipjes niet te zwart zijn met geheime camera's in de paskamers en toiletten. India is een corrupt en racistisch land waar discriminatie is uitgevonden volgens insiders.

In Afrika is nooit een zuiver negermeisje miss Afrika geworden, altijd zijn de missen bijna 70 procent Arish, Europees, white look, of een hyper Afro mix.

In India wil iedereen wit worden en zalfjes om wit te worden verkopen daar heel goed. er is zelfs een nieuw zalfje om de zwarte koeliekutjes ermee witter te maken.

En waarom willen de meeste negers gewoon nooit trouwen met hun eigen ras, maar nemen zij altijd een witte meid als zij hogerop komen? Hierover klagen alle negermeiden bij mij en ik lees hier zoveel over op neger forums. Negers haten zichzelf en haten hun eigen neger vrouwen.

Ik praat uit ervaring uit de praktijk en heb alles zelf gezien in Suriname en bij hindoestanen en negers in Nederland. Dus ik lieg niet.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 21:04   #45
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

stof tot nadenken:

zelfs een jury bij deze miss verkiezing met alleen negers erin zou altijd nog kiezen voor een roomblank meisje en nooit een volbloed negermeisje laten winnen die als enige zou meedoen of ze zou smeergeld moeten betalen en hen omkopen.

wit en Arische look is internationaal het ultieme schoonheidsideaal, en de hele wereld denkt puur eurocentristisch op dit punt. In zwarte en bruine landen als India en Afrika is dit nog extremer in de hele samenleving. In Bollywood films zal je nooit een pikzwarte koeliemeid zien als hoofdactrice of in belangrijke rollen, daar is blank of licht getint de norm mbt mooie meiden.

wie geeft mij gelijk.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 22:25   #46
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet normaal.... Net zoals Brussel... het kan niet zijn dat 99% van de politie er blank is om uitsluitend de niet-blanke inwoners te terroriseren.
Oud 8 januari 2013, 22:35   #47
rebella
Burger

rebella's schermafbeelding

Standaard

inderdaad, blanke vrouwen net zoals blanke mannen zijn veel aantrekkelijker, en diegenen die dat feit ontkennen zijn waarschijnlijk te veel naar de zwarte prostituees geweest))
Toch zijn de zwarten meer onbeschaamd en krijgen ze meer en meer voordelen. Rotte hypocrieten zijn ermee bezig om hun laarzen te likken, want een kleine procent bevolking die ermee niet akkoord gaat, wordt meteen voor racisme veroordeelt. Een afschuwelijke neiging die nog zal groeien. Democratische waarden hebben van ons zombies gemaakt, zelfs van kinderen. Witte zijn verantwoordelijk ervoor en witte zullen daar ook gevolgen van krijgen.
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 09:51   #48
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebella Bekijk bericht
inderdaad, blanke vrouwen net zoals blanke mannen zijn veel aantrekkelijker, en diegenen die dat feit ontkennen zijn waarschijnlijk te veel naar de zwarte prostituees geweest))
Ik ga nooit naar de hoeren, maar ik vind dat er evengoed zeer mooie donkere of zwarte dames zijn. Naomi Campbell kan je moeilijk aartslelijk vinden.

Citaat:
Toch zijn de zwarten meer onbeschaamd en krijgen ze meer en meer voordelen. Rotte hypocrieten zijn ermee bezig om hun laarzen te likken, want een kleine procent bevolking die ermee niet akkoord gaat, wordt meteen voor racisme veroordeelt. Een afschuwelijke neiging die nog zal groeien. Democratische waarden hebben van ons zombies gemaakt, zelfs van kinderen. Witte zijn verantwoordelijk ervoor en witte zullen daar ook gevolgen van krijgen.
Het masochisme in de blanke westerse maatschappij (zolang we het nog blank mogen noemen) is een ware schande. Een gezonde dosis zelfkritiek mag, maar waar we nu inzitten is een ware dhimmitude. Wij moeten werken én vooral solidair zijn, extra belastingen betalen omdat we in "te hoge" loonschijven zitten, dat geld wordt dan uitgedeeld aan mensen die geen dhimmies zijn én dus meer rechten krijgen want ze worden toch zo erg gediscrimineerd, hun kinderen krijgen binnenkort privé onderwijs want ze hoeven geen nederlands te spreken thuis, het niveau van onze kinderen die les moeten krijgen in een klasje waar 17 verschillende talen worden gesproken, daalt drastisch maar het enige dat telt = GELIJK.
Als iedereen geen taalkennis meer heeft dan zijn de sossen content: dan is iedereen GELIJK, waar die lat ligt heeft geen belang.

En al wie hier niet mee akkoord gaat is een gore racist.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 10:37   #49
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
In Bollywood films zal je nooit een pikzwarte koeliemeid zien als hoofdactrice of in belangrijke rollen, daar is blank of licht getint de norm mbt mooie meiden.
Dat heeft nog een andere reden, de zwarte indiers werden vroeger beschouwd als lagere kaste en dat zit er nog altijd in, dus zelfs zonder blanken als voorbeeld.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 16:10   #50
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik ga nooit naar de hoeren, maar ik vind dat er evengoed zeer mooie donkere of zwarte dames zijn. Naomi Campbell kan je moeilijk aartslelijk vinden.

Het masochisme in de blanke westerse maatschappij (zolang we het nog blank mogen noemen) is een ware schande. Een gezonde dosis zelfkritiek mag, maar waar we nu inzitten is een ware dhimmitude. Wij moeten werken én vooral solidair zijn, extra belastingen betalen omdat we in "te hoge" loonschijven zitten, dat geld wordt dan uitgedeeld aan mensen die geen dhimmies zijn én dus meer rechten krijgen want ze worden toch zo erg gediscrimineerd, hun kinderen krijgen binnenkort privé onderwijs want ze hoeven geen nederlands te spreken thuis, het niveau van onze kinderen die les moeten krijgen in een klasje waar 17 verschillende talen worden gesproken, daalt drastisch maar het enige dat telt = GELIJK.
Als iedereen geen taalkennis meer heeft dan zijn de sossen content: dan is iedereen GELIJK, waar die lat ligt heeft geen belang.

En al wie hier niet mee akkoord gaat is een gore racist.
Helaas zeer hard waarheid!

Iemand die een vaststelling maakt en deze deelt, is een racist of discrimineert.

Zelfs de koning en premier verwijzen dan al naar het fascisme.

Zij hebben er dan wel alle belang bij in hun geval. Zij wilden de massa nieuwe Belgen omdat er hier geen Belgen meer waren en omdat men het land nieuw leven in wou blazen.
Dat is gelukt en al de bevriende sociale projectontwikkelaars, non-profitorganisaties met zeer rijkelijk betaalde hoofden die tot de vriendenkring behoren, en de mensenhandel makken bakken winst, die allicht gedeeld wordt met de politici die deze heu "zwarte droom" hebben waargemaakt.
Leuk, maar men had net iets selectiever mogen zijn.

Iedereen met een begin van economische kennis weet dat het niet werkt als je met drie miljoen werkt en met zeven miljoen uit die pot graait, of dat er dan zeer veel armoede is.
De gevolgen zijn er naar: exit welvaartstaat.

Je kan je schuldig voelen voor het kolonialisme van onze voorouders, maar als je daarom je eigen volk (een vies woord sinds V.B. dit gebruikt heeft, wat is er echter meer natuurlijk dan mensen op wie je gelijkt op eender welke dimensie (haarkleur, oogkleur, kledingsstijl, muzieksmaak, genetisch (familiie of gezin), politieke voorkeur, ideeën, karakter, religieuze overtuiging, met wie je samen iets opgebouwd hebt, ... een voorrang willen geven of tenminste niet willen behandelen als een tweederangsburger!!!??!! Dat laatste is om evidente redenen overigens ook heel dom (risico op verstoting).

De eerste SPA'er of P.S.'er die als er nog maar één bord eten over is, dat geeft aan een zwarte of Noord-Afrikaan of Aziaat ipv zijn eigen kind, moet ik toch nog tegen komen hoor.

Vandaag zien we echter het omgekeerde, al degene die deze mensen niet behandelt als eervolle, superieure, reddende, rechthebbende, ... burger en niet 100% naar de pijpen van de nieuwkomers danst, al is dit door maar te zeggen dat nieuwkomer x of y dit heeft gedaan (zelfs zonder de toevoeging dat je iemand anders ook al iets dergelijks hebt horen verkondigen of dat uit statistieken blijkt dat dit op grotere schaal gebeurd) is racist!!
En deze persoon wordt vervolgens uitgesloten, door de blanken.

Cultural suïcide op z'n best.

Al degenen die gezorgd hebben voor onze welvaartstaat en de Amerikanen die ons zijn komen redden uit de handen van de fascistische bezetter, draaien zich om in hun graf.

Strafste van alles is dat er daar toch iets heel vreemds aan de hand is mbt de Joden: al degenen die zo hard schreeuwen dat er sprake is van racisme en fascisme dat doet denken aan de tweede wereldoorlog waarin Joden massaal als Untermenschen werden gezien (en het Arische volk als übermensch) blijken heel wat minder met diezelfde Joden die het noodlot overkomen is op te lopen, wanneer diezelfde Joden door Arabieren belaagd worden.
Diezelfde partijen (pvda+) blijken overigens integendeel zelfs rustig contacten te hebben met groepen als Hamas en Hezbollah, en steken hun Jodenhaat en verafgoding niet onder stoelen of banken...

Zij die verwijzen naar fascisten, hebben dus een nieuw soort übermensch aangewezen (degene met de nieuwe religie in onze contreien die overigens dankbaar van dit soort partijen gebruik maken om hun Arabische stempel te drukken op ons westers beleid) , maar de üntermenschen, dat zijn voor hun blijkbaar nog steeds dezelfden...

Overigens kan ik me echt niet van de indruk ontdoen dat vele mensen zo snel racisme en discriminatie schreeuwen, omdat zij zelf diep van binnen heel bang zijn, het volgende slachtoffer te zijn bij een steekpartij, roofmoord, overval, handtasje-trek of een brutale verkrachting en op deze manier dit onheil hopen af te zweren (zij zijn immers niet "tegen deze mensen" dus die mensen zullen hun wel ontzien). Te meer belangrijk ook omdat zij allicht menen dat deze mensen sowieso op termijn in de meerderheid zullen zijn en het beleid zullen bepalen. Ze hebben er dus alle belang bij, om bij deze mensen op een goed blaadje te staan zodat ze niet in het rechtenloze dhimmie-statuut terecht komen. Tegelijkertijd maken ze echter de weg vrij voor deze groepen door het pad naar de hoogste maatschappelijke functies te effenen ...

Tegelijkertijd blijven al deze "love"-predikers

En het klopt overigens heel sterk dat heel China, Japan, India, ... blanker wil zijn (voor hun is dat het schoonheidsideaal).
Heel Noord-Afrika laat zich overigens een westerse neus aanmeten, voornamelijk vrouwen, maar ook mannen, vaak al van kindsbeen af! Op negen-jarige leeftijd wordt men in sommige steden al naar de plastisch chirurg gevoerd! (Zoals geweten vaak op kosten van de Europese zorgverzekering want ze hebben zogenaamd een ongeval gehad in het buitenland waarvoor reconstructieve chirurgie nodig was - Iran is dan ook het mekka van de neusoperaties).
In Azië zijn ze dan weer niet zo tuk op onze neuzen, ze noemen ons dan ook toepasselijk "langneuzen".

Wat Afrika betreft heb ik dan ook mijn twijfels daarover, hun schoonheidsideaal is niet mager zijn, maar net zwaarlijvig zijn en ik weet iig wel dat slogans als "Black is back" en "Black is beautiful" gescandeerd worden.
Maar als je bekijkt wat andere bevolkingsgroepen in grote getale allemaal scanderen, zijn er veel angstaanjagendere en dieper discriminatoire/racistische ideeën bij dan dat.

Ik kan overigens niet zeggen dat mensen met de ene ethnocentrische kenmerken mooier zijn dan de andere.
Bepaalde Afrikaanse vrouwen vind ik prachtig, idem met bepaalde Aziatische vrouwen, idem met bepaalde westerse vrouwen. De mannen komen iets minder in beeld... maar ik kan me niet voorstellen dat je er op deze manier lijnen in kan trekken.
Oud 9 januari 2013, 16:11   #51
Groentje-18

Standaard

Overigens wat dat betreft, al van oudsher probeert men in zuiderse landen uit de zon te blijven, kwestie van niet te bruin te blijven. Zeker vroeger was dit het geval.
Bruin zijn werd gelinkt aan werken in de zon en dus armoede. Blank zijn was een statussymbool.
Oud 9 januari 2013, 17:32   #52
rebella
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht

Ik kan overigens niet zeggen dat mensen met de ene ethnocentrische kenmerken mooier zijn dan de andere.

Dat heeft geen zin om over smaken te praten. Het is niet de huidkleur maar wel de vorm van het gezicht, grotte van de neus enz wat meetelt. En toevallig scoort het blanke ras zeer hoog erop.
Elke onderzoek of statistiek van die aard zou nooit mogen bestaan, wat te racistisch.
Droom maar over echte vrouwelijke schoonheid achter de burka...
Oud 9 januari 2013, 17:52   #53
rebella
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Natuurlijk is ze bloedmooi en veel anderen ook, hoor
maar procent is minder.
Ik heb er enorm last van dat mensen het gevoel van schoonheid gemist hebben.
Iemand verschrikkelijk lelijk probeert een mooie vrouw te benaderen, is het normaal?
Oud 10 januari 2013, 14:59   #54
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebella Bekijk bericht
Dat heeft geen zin om over smaken te praten. Het is niet de huidkleur maar wel de vorm van het gezicht, grotte van de neus enz wat meetelt. En toevallig scoort het blanke ras zeer hoog erop.
Elke onderzoek of statistiek van die aard zou nooit mogen bestaan, wat te racistisch.
Droom maar over echte vrouwelijke schoonheid achter de burka...
Eerlijk gezegd denk ik net dat heel veel mensen het verlangen hebben om net wel intiem te zijn met iemand met totaal andere kenmerken dan zij.
Het is dacht ik toch een beetje gemeengoed dat vrouwen nieuwsgierig zijn naar Afrikaanse mannen en mannen naar Afrikaanse vrouwen, niet?

De mooiste neuzen vind ik die overigens van Afrikanen uit een bepaalde streek, ik weet niet de welke. Ook vele Aziatische volkeren hebben deze. (Een "korte" "smalle" neus). Deze komt blijkbaar ook dicht bij ons ideaal, want het voormalig topmodel Claudia Schiffer bv had geen typisch westerse neus, maar dit type neus wat eigenlijk een Afrikaans-etnische neus is (en geen kaukasisch-Europese).

Idem met de volle lippen en grote ogen, ook iets wat eerder Afrikaans is.

De meeste/mooiste topmodellen zijn overigens een "mengvorm" van verschillende etnische kenmerken, vaak zie je dat terug in de stamboom van de modellen.
En heel veel komen er van één bepaald eiland, ik weet niet het welk, waar ze allerlei interessante kenmerken combineren (groot, slank, grote ver uit mekaar staande ogen, hoge jukbeenderen, kleine korte smalle neus, volle lippen, ...). De naam van het eiland ben ik kwijt.
Oud 10 januari 2013, 17:01   #55
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
De naam van het eiland ben ik kwijt.
Antwerpen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2013, 17:44   #56
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zo sneeuwwit lijkt ze me toch niet.
Als er iemand iets te reclameren heeft op het feit dat een blank meisje tot miss wordt gekroond, dan sluit ik me aan bij degenen die "racist" roepen want dat is ontegensprekelijk zuiver racisme!
Die ongevraagd binnengedrongen lastposten weten echt niet meer wanneer ze beter hun bek zouden houden! Wie vraagt er naar hun mening?
En er is in Afrika en omgeving zoveel werk te doen, wat zitten die hier te lummelen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2013, 17:56   #57
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens onze veroveraars is dit een vervelend teken dat ze de boel nog niet helemaal onder controle en naar de bliksem hebben...
Oud 16 januari 2013, 18:05   #58
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Dat is niet normaal.... Net zoals Brussel... het kan niet zijn dat 99% van de politie er blank is om uitsluitend de niet-blanke inwoners te terroriseren.
Misschien moeten er daar meer van hun eigen soort de orde er in houden en werken met oa sharia-praktijken die ze toch zo graag willen hebben!
Gestolen? Pootje(s) er af! En ze zullen nog blij en fier zijn ook, want de sharia is wat ze overal willen invoeren zodra ze de kans schoon zien,niet?
Onze wetten en democratie interesseren hen toch niet, tenzij om ze in hun voordeel te misbruiken! Stelletje mensenhandelaars enz vrij want er was een papiertje niet op tijd ingevuld of zo, d�*t vinden ze interessant!
Idioten dat we zijn...
Oud 16 januari 2013, 18:09   #59
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Die ongevraagd binnengedrongen lastposten weten echt niet meer wanneer ze beter hun bek zouden houden! Wie vraagt er naar hun mening?
En er is in Afrika en omgeving zoveel werk te doen, wat zitten die hier te lummelen?
Er moet wel bijgezegd dat die Louis-Georges Tin een Fransman van Martinikaanse origine is. Helemaal geen ongevraagde binnengedrongene uit Afrika dus. De Fransen hebben dat land ingepalmd in de 17de eeuw en er zelf Afrikaanse slaven ingevoerd. Ieder die nu in die domeinen geboren wordt is dus even Frans als om het even wie elders in de Métropole.
Oud 16 januari 2013, 18:18   #60
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Er moet wel bijgezegd dat die Louis-Georges Tin een Fransman van Martinikaanse origine is. Helemaal geen ongevraagde binnengedrongene uit Afrika dus. De Fransen hebben dat land ingepalmd in de 17de eeuw en er zelf Afrikaanse slaven ingevoerd. Ieder die nu in die domeinen geboren wordt is dus even Frans als om het even wie elders in de Métropole.
Dat zijn mooie theorietjes die men probeert op te dringen, niets meer. Er is niets verkeerd of minderwaardig aan om Congolees, Chinees enz te zijn.
Maar als die gele Chinees een geel kindje het levenslicht laat zien in Congo is dat kindje daarmee nog evengoed een Chinees en geen neger! Zoals een kat die jongen krijgt in een hondenkennel katjes maakt en geen hondjes.
Er een blaadje met "dit is een hond" opkleven is onzinnig...
Het "mensdom". Vooral dat "dom" schijnt te kloppen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be