![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben er vrij gerust in dat er dan niet meer zoveel centjes richting Laken zullen vloeien... Ik ben er -helaas- even gerust in dat niemand deze doos van Pandora zal willen openen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 4 januari 2013 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug naar Imperium Romanum? Terug naar de arenas? (zou het overvolle gevangenisprobleem wel eens kunnen oplossen wat de lieve brave belastingbetaler uiteindelijk ten goede zou kunnen komen) Terug naar de invoer van de guilliotine? ... Koningshuis poppenkast, ik was anders wel fan van de melkbrigade vroeger met Mon & Tuur. Koningshuis is een slechte poppenkast. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 januari 2013 om 03:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zo gaat dat in ieder land, zo werkt alles overal. Dat niemand daar bij stil staat, verandert niks aan de zaak, net zo min als uw persoonlijke verlangens daar iets aan veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Karnaval ! Dood aan de koning !
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Dotaties stoppen. Enkel Laurant moet ze terug betalen.
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() De Franstaligen krijgen de coburgparasieten cadeau
Waarom heeft die fabioladraak nog zo veel geld nodig?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga ook opslag vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens gehoord van hebzucht? De politici zullen zeggen," We kunnen dat nu niet terugschroeven", maar het staat de coburgers vrij dit in de huidige besparingstijd uit eigen beweging terug taf te staan. Ze vallen nog liever dood. Maar dat wil ze ook maar niet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...erlaging.dhtml Hypocriet.
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De veldtocht van Filip en Laurent zal ook lyrisch en heraldisch beschreven moeten worden met een minstreel met véél fantasie. Ik denk dat een geknipte rol is voor jou. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En het koningshuis als poppenkast is een goed idee. Big brothergewijs volgen we de strapatsen van Fabiola en Paola aan de make-uptafel, de intriges van Ypersele, zien we Albert zich in zijn pyjama hijsen en zijn we getuige van Laurent die 's zondags stiekem alle koekjes in zijn zakken steekt en meepakt naar huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit zijn de Van België's tegen de Oranjes. En de cast is veel beter. Vergeet Jan decleir, Julie Schoenarts, Johan Verminnen en Karel Delruwe. Hier komen Laurent, Filip, Albert en troubadour De Brabander om Willem-Alexander met ijzeren handschoen een muilpeer te geven en met hun strijdrossen de tulpenvelden te vertrappelen. Van Ypersele als spymaster voor wat cloak and dagger. Elio als hof-fat en schatkistbewaarder. Rutten en Milquet als kampvolgsters en Tobback als sergeant van de wacht. Eventueel ook Dedecker met een strijdvlegel en een te kleine maliënkolder als reincarnatie van Breydel. Dat zou pas een film zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is de Belgische staat die een overbodige kost is ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 4 januari 2013 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |