![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welke pulp er uit komt, kan je in grote mate zelf sturen trouwens, just FYI ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() [quote=Alienator;6488827]Ach, heb hier ook een Appple TV met XBMC, Navi X, Icefilms, ... slingeren.
Uiteindelijk blijft het allemaal zelfde shit. Dan heb je geen tv nodig eh ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daar kunt ge tenminste nog een schoon vaas ofzo op zetten.
![]() Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 8 januari 2013 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interessante link ...
http://www.vandenborre.be/tqshp/app/...qaKeNabeNabq9k Heb zowat al mijn electro hier gekocht ... Volle garantie Soms super deals Een beetje geduld loont soms
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !!
Voorlopig: Helaas gene 32 inch met satelliet , internet e.d. ![]() Binnenkort: Multimedia De eerste tv met gebogen scherm http://www.standaard.be/artikel/deta...30109_00427172
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !!
Voorlopig: Helaas gene 32 inch met satelliet , internet e.d. ![]() Binnenkort: Multimedia De eerste tv met gebogen scherm http://www.standaard.be/artikel/deta...30109_00427172
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Waarom geen iPad?
Het scherm is relatief klein, maar bv met Yelo via Telenet kan je de Vlaamse zenders (behalve vtm) in HD kwaliteit bekijken. Je kan het overal in huis meenemen en TV zien waar en wanneer het je uitkomt, handig en het neemt geen plaats in beslag. Ik ken alleszins een moeder die er heel blij mee is sinds ze dat heeft ontdekt. Daarom dus deze tip. ![]() Weetje: Binnenkort zal je via Yelo ook opgenomen programma's kunnen bekijken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ma is dus al een stuk in de 80 ,
en met een gewone telefoon heeft ze het al moeilijk , ze heeft ALLE nrs in een boekje geschreven , en dus .... telkens drukt ze telkens de nummer welke ze wil bellen ![]() Een ipad voor ons ma , zal niet gaan ![]() Zelfs een nieuwe afstandsbediening , of een ander nieuw toestel , zorgt al voor problemen ![]() Ze is content met VTM , VRT , Ned 1 2 3 analoog en TF 1 & FR 2 , BBC & ITV 3 via satelliet ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 januari 2013 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koop die dan stoppen ze met dat gezaag over die tv's
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen DVB-S/S2 & Geen internet (& wifi) , dus , noppes
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Alles klopt, behalve dat de mijne "slechts" in de 70 is. ![]() Laatst heeft ze, uit onwetendheid, een dure afrekening gekregen van Telenet. Ze was net aangesloten op Digital TV en had verschillende films besteld. Zij dacht dat je die films slechts moest betalen wanneer je die bekeken had. Ze belde mij op, in paniek. Bleek dat ze 26 films besteld had. "Jamaar" zei ze, ik heb er maar 3 bekeken....Ik heb haar toen met handen en met voeten uitgelegd dat: film bestellen is film betalen. Of ze die nu gekeken heeft of niet. Dat begreep ze niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
+ die zou een full jaarcontract hebben , zogezegde proeftijd .... Zo heeft ookal een maat me desttijds prijs gehad , de klein letters niet gelezen !! Hij maar roepen & tieren , ik heb gratis filmkanalen in mijn kabelabo , ik zei hem , wacht eens 14 dagen .... , hij geloofde me niet .... resultaat .... Ons make , Met satelliet kan ze niks fout doen aangaande VOD ![]() Analoge kabel houdt ze nog , enkel ivm VTM / VRT , ook omdat ze het nu gewoon is (als je ouder wordt ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 januari 2013 om 23:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , maar gelukkig heeft ons ma geen digibox van beide
![]() Alhoewel ze bij telenet (call center) destijds eens probeerde , (of ook destijds via reclamefolders) Ik was bij ons ma , pakte de telefoon op , een vrouw aan de lijn , ik zei tegen de telefoniste , ik ben blind .... euh .... probleem opgelost ![]()
![]() |
![]() |