![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Enfin, blij dat dit opgelost is......
|
|
|
|
#43 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
dat n-va'ers vlamingen zijn is een open deur intrappen. zou je ook boos zijn moest EDR wat onprettige opmerkingen maken over PVDA of Groen ? Dat zijn namelijk ook vlamingen...
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Minister-President
|
We wijzen je beide op je hypocritie, overigens ben je, eeral, aan het zeveren vermits deze posts nog niet geplaatst waren toen je die uitspraak deed. Je zou je beter bij het VB aansluiten met jouw discriminerende ingesteldheid hoewel...waarschijnlijk is dat beledigend voor de VBers, de meeste daarvan verkopen vast zinnigere praat dan jij.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Minister-President
|
Tegen wie EDR zijn uitspraken richt speelt voor mij geen rol, als deze van dezelfde aard zijn blijven ze ongehoord onafhankelijk van het doelwit, lijkt me evident als men geen hypocriet wil zijn.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je zegt zelf "we". |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
T: Men moet het VB met alle middelen bestrijden! reporter: ook met illegale middelen? T: Met alle middelen!
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister-President
|
-Zucht- als je de achterlijke wil spelen geen probleem maar dan ga je gewoon op ignore. Als je het verschil niet ziet tussen jouw discriminerende jullie en "we" als in hij en ik, een welbepaalde groep, of gewoon wil trollen dan is het zoiezo zinloos.
Lijkt me zowiezo dat dit niet anders dan een averechts effect kan hebben. Vooral voor de SP-A zie ik dit negatief uitdraaien. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er hoeft geen monopolie te komen op die ideologische vleugel. Bijgevolg blijft het Vlaams Belang nuttig en zelfs wenselijk. Daarenboven kan het wel eens een rol spelen in de toekomst die cruciaal kan blijken te zijn.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heimwee naar die tijden ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verklaar jezelf nader.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 januari 2013 om 21:58. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niet de volle 55 procent van de rest is zo seniel om dat allemaal te blijven slikken hoor. Daar heeft JVO het precies over.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En dan bestaat iemand als jij het om NVA'ers ervan te beschuldigen een haatsoap op gang te houden? Is jouw soort écht zo blind of hoort dit allemaal gewoon bij de stigmatisering?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|