![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maori , daar ben ik wel degelijk mee akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 januari 2013 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Zou niet geweigerd mogen worden, ook het bureau voor merken administratie maakt zo een statement richting vrijheid van meningsuiting.
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Ik kan mijn best indenken dat er er een markt is voor schoenen van merk "Allah' voor mensen met een hoge wreef en lange tenen.
Ik stel mij zo iets voor met speciale teenbescherming ingebouwd. Dit bijvoorbeeld: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk best wel grappig. Je moet er maar opkomen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De aanvraag voor de merknaam 'Allah' is geweigerd door het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BBIE). Dat bevestigt een woordvoerder van het bedrijf, waar de aanvraag was gedaan, aan Het Parool.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He he
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |