![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Alexwashed.
en daar staan we dan fijn discussieren zo he ![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mondstukken van het establishment, uiteindelijk het meest gevaarlijke tuig van de richel ooit, hebben dat wel gedaan. Maar dat kan dan weer door de beugel volgens U. Ze hebben zelfs zijn kinderen bedreigd. Het is meer dan duidelijk wie er daadwerkelijk gevaarlijk is en het is niet AJ, blijkbaar beseft U dat nog niet (of juist wel). ![]() ik zou toch eens trachten me wat beter te informeren ipv van U blind te staren op de persoonlijkheid van iemand (raging, ranting conspiracy lunatic...). Dat verandert echter niets aan de feiten en misschien loont het toch de moeite om deze eens onder de loep te nemen. Get your facts straight. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Or get your facts straight.
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() 'k Zou nooit een vuurwapen in mijn huis willen , maar er is toch iets van waar dat een gewapende bugerbevolking altijd een garantie is tegen totalitarisme. En in deze tijden van vergevorderde technologische Big Brother snufjes zal dit in de toekomst meer en meer tot onomkeerbare mogelijkheden kunnen leiden voor eventuele Hitler en Stalin karakters.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het gun-grabbing team : Piers de telefoon-hacker en Osambo de grondwet-hacker Uiterst gevaarlijk volkje, echte killers vergezeld van gewapende gorilla's. Ik zou die mensen niet graag tegenkomen. Geen wapens voor de burger, wapens en bodyguards voor de elite en hun kindjes. Erger nog, de hypocriete Osambo vermoordt bijna dagelijks vrouwen en kinderen met zijn killer-drones, maar laat een traantje voor de witte Amerikaanse schoolgaande jeugd. ![]() Wie is er gek ? AJ of ... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel, U beweert dat AJ een uiterst gevaarlijk individu is (best mogelijk trouwens) welke U niet zou willen ontmoeten, maar over de doodsbedreigingen, dit via CNN zelfs, door Piers en een groepje establishment idioten zegt U niets. Dat is dus hypocriet, niet ? Of is het gewoonweg een beetje blinde partijdigheid of een poging tot misleiding ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blinde partijdigheid en pure oneerlijke misleiding.
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende post was overduidelijk... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Piers is gewoonweg een establisment propagandist. Hij is nog nooit 1 seconde van zijn leven een echte journalist geweest. Op de foto samen met Obama, wat leuk toch. Moet je al niet ver meer zoeken wiens gat hij likt.
Met dat ze nu achter de wapens van de Amerikanen komen vallen de maskers af. Het kadert allemaal in het plan van de NWO. Het verwondert me de dag van vandaag soms nog altijd dat de mensen niet door heel die facade zien die de show van de Amerikaanse presidenten is. Over vrede en change spreken terwijl je oorlog maakt. Denk je echt dat alles veranderd als er om de 4 of 8 jaar een nieuwe president komt? De echte macht achter de schermen heeft dat goed geregeld, de presidenten zijn maar PR-mannen, die het plan moeten verkopen en implementeren. Obama die op TV komt preken over change en vrede geeft GEEN MOER om het gewone volk. Doet me denken aan de lyrics van een nummer van Bodycount: we stand for three things Truth, justice and fuck the american way That word justice got me fucked up though Twenty cops in the street, two go to jail Thousands of people died in wars Overseas and it's justice ? You think they give a fuck about us ? You're a fool
Laatst gewijzigd door exodus : 10 januari 2013 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is overduidelijk wie gevaarlijk is. Iemand die doodsbedreigingen openlijk via CNN mag en kan verkondigen is uiteraard veel gevaarlijker dan AJ, die heeft zoiets nl. nooit gedaan. Indien hij dat wel zou doen dan werd die man onmiddelijk opgemaakt. Twee maten en gewichten... Toch schrijft U over hoe gevaarlijk AJ of personen zoals hem wel zijn, dit terwijl de door de mondstukken van het establishment geuite doodsbedreigingen door U verzwegen/verborgen worden. Overduidelijk partijdigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of neen, wacht, die mening is gewoon idioot. Pff, gelukkig zeg.
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En natuurlijk is het makkelijk om elk argument in het voordeel van "het establishment" weg te vegen door net het aanvoeren van dat argument te zien als een bewijs dat "het establishment" slaagt in zijn opzet om mensen achter zich te krijgen. Maar goed, het is al vaak genoeg opgeworpen dat deze discussietechniek niet echt bijdraagt en in feite gewoon fout is. Er zal wel een term zijn voor die discussietechniek, maar het ontsnapt mij nu.
![]() |
![]() |
#54 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2013 om 14:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze is Uw standpunt aangaande deze materie mij en anderen voldoende duidelijk hoor. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2013 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik persoonlijk kritiek heb op AJ dan is het wel vanwege het feit dat hij teveel praat en te weinig luistert. Maar deze kritiek is alvast geen gevolg van het niet-interview op CNN. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2013 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |