Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2013, 13:37   #41
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Obamawashed...

Alexwashed.

en daar staan we dan

fijn discussieren zo he
Oud 10 januari 2013, 13:48   #42
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Volledig mee eens.

Alleen had je wat langer moeten blijven kijken. Het was echt hilarisch hoe belachelijk die AJ zich maakte.
De engelse accent immitatie zette hem zo terug op de kleuterschool en toen hij dan ook moest toegeven dat hij de 9/11 conspiracy theorieen onderschreef viel hij helemaal door de mand.

Ik heb samen met mijn vrouw verbijsterd zitten kijken naar die AJ. De fun kwam inderdaad van het besef dat hij zijn eigen ruiten aan het inslaan was. Piers kreeg er alles door wat nodig was:
1) AJ is a raging lunatic
2) AJ is een conspiracy theorist
3) 38 tegen 11.000

en de rest was gewoon een portret van iemand die je liefst zonder wapen tegenkomt, laat staan een 50tig tal.
Feit blijft dat AJ geen doodsbedreigingen heeft geuit via CNN.

De mondstukken van het establishment, uiteindelijk het meest gevaarlijke tuig van de richel ooit, hebben dat wel gedaan. Maar dat kan dan weer door de beugel volgens U. Ze hebben zelfs zijn kinderen bedreigd.

Het is meer dan duidelijk wie er daadwerkelijk gevaarlijk is en het is niet AJ, blijkbaar beseft U dat nog niet (of juist wel). Beetje hypocriet ja ?

ik zou toch eens trachten me wat beter te informeren ipv van U blind te staren op de persoonlijkheid van iemand (raging, ranting conspiracy lunatic...).

Dat verandert echter niets aan de feiten en misschien loont het toch de moeite om deze eens onder de loep te nemen. Get your facts straight.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2013, 13:49   #43
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feit blijft dat AJ geen doodsbedreigingen heeft geuit via CNN.

De mondstukken van het establishment, uiteindelijk het meest gevaarlijke tuig van de richel ooit, hebben dat wel gedaan. Maar dat kan dan weer door de beugel volgens U. Ze hebben zelfs zijn kinderen bedreigd.

Het is meer dan duidelijk wie er daadwerkelijk gevaarlijk is en het is niet AJ, blijkbaar beseft U dat nog niet (of juist wel). Beetje hypocriet ja ?

ik zou toch eens trachten me wat beter te informeren ipv van U blind te staren op de persoonlijkheid van iemand (raging, ranting conspiracy lunatic...).

Dat verandert echter niets aan de feiten en misschien loont het toch de moeite om deze eens onder de loep te nemen. Get your facts straight.
Waar zeg ik dat? Toon het mij aub?

Or get your facts straight.
Oud 10 januari 2013, 13:52   #44
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

'k Zou nooit een vuurwapen in mijn huis willen , maar er is toch iets van waar dat een gewapende bugerbevolking altijd een garantie is tegen totalitarisme. En in deze tijden van vergevorderde technologische Big Brother snufjes zal dit in de toekomst meer en meer tot onomkeerbare mogelijkheden kunnen leiden voor eventuele Hitler en Stalin karakters.
Oud 10 januari 2013, 13:59   #45
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het gun-grabbing team : Piers de telefoon-hacker en Osambo de grondwet-hacker

Uiterst gevaarlijk volkje, echte killers vergezeld van gewapende gorilla's. Ik zou die mensen niet graag tegenkomen.

Geen wapens voor de burger, wapens en bodyguards voor de elite en hun kindjes.

Erger nog, de hypocriete Osambo vermoordt bijna dagelijks vrouwen en kinderen met zijn killer-drones, maar laat een traantje voor de witte Amerikaanse schoolgaande jeugd.

Wie is er gek ? AJ of ... ?
HIER
Oud 10 januari 2013, 14:05   #46
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar zeg ik dat? Toon het mij aub?

Or get your facts straight.
Simpel, U beweert dat AJ een uiterst gevaarlijk individu is (best mogelijk trouwens) welke U niet zou willen ontmoeten, maar over de doodsbedreigingen, dit via CNN zelfs, door Piers en een groepje establishment idioten zegt U niets. Dat is dus hypocriet, niet ? Of is het gewoonweg een beetje blinde partijdigheid of een poging tot misleiding ?
HIER
Oud 10 januari 2013, 14:08   #47
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
'k Zou nooit een vuurwapen in mijn huis willen , maar er is toch iets van waar dat een gewapende bugerbevolking altijd een garantie is tegen totalitarisme. En in deze tijden van vergevorderde technologische Big Brother snufjes zal dit in de toekomst meer en meer tot onomkeerbare mogelijkheden kunnen leiden voor eventuele Hitler en Stalin karakters.
TIP : U kan die zaken steeds verbergen hoor, ondergronds of zo. Just in case. En nooit problemen mee...
HIER
Oud 10 januari 2013, 14:11   #48
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Simpel, U beweert dat AJ een uiterst gevaarlijk individu is (best mogelijk trouwens) welke U niet zou willen ontmoeten, maar over de doodsbedreigingen, dit via CNN zelfs, door Piers en een groepje establishment idioten zegt U niets. Dat is dus hypocriet, niet ? Of is het gewoonweg een beetje blinde partijdigheid of een poging tot misleiding ?
Dus over alles waar ik niks over zeg staat het u vrij om mijn mening daarover te fantaseren?
Blinde partijdigheid en pure oneerlijke misleiding.
Oud 10 januari 2013, 14:17   #49
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Alexwashed.

en daar staan we dan

fijn discussieren zo he
Waarom zouden we daar een boompje over opzetten ?

Volgende post was overduidelijk...

Citaat:
Obama wil met een nieuwe 'helige' executive order het wapenbezit aan banden leggen. Confiscatie zal spoedig volgen.

1776 !

Weekly Standard - Biden: Obama Considering 'Executive Order' to Deal With Guns
9 januari 2013 - "The president is going to act," said Biden, giving some comments to the press before a meeting with victims of gun violence. "There are executives orders, there's executive action that can be taken. We haven't decided what that is yet. But we're compiling it all with the help of the attorney general and the rest of the cabinet members as well as legislative action that we believe is required." Biden said that this is a moral issue and that "it's critically important that we act." Biden talked also about taking responsible action. "As the president said, if you're actions result in only saving one life, they're worth taking. But I'm convinced we can affect the well-being of millions of Americans and take thousands of people out of harm's way if we act responsibly."

HIER
Oud 10 januari 2013, 14:25   #50
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Piers is gewoonweg een establisment propagandist. Hij is nog nooit 1 seconde van zijn leven een echte journalist geweest. Op de foto samen met Obama, wat leuk toch. Moet je al niet ver meer zoeken wiens gat hij likt.

Met dat ze nu achter de wapens van de Amerikanen komen vallen de maskers af. Het kadert allemaal in het plan van de NWO.

Het verwondert me de dag van vandaag soms nog altijd dat de mensen niet door heel die facade zien die de show van de Amerikaanse presidenten is. Over vrede en change spreken terwijl je oorlog maakt.

Denk je echt dat alles veranderd als er om de 4 of 8 jaar een nieuwe president komt? De echte macht achter de schermen heeft dat goed geregeld, de presidenten zijn maar PR-mannen, die het plan moeten verkopen en implementeren. Obama die op TV komt preken over change en vrede geeft GEEN MOER om het gewone volk.

Doet me denken aan de lyrics van een nummer van Bodycount:

we stand for three things
Truth, justice and fuck the american way
That word justice got me fucked up though
Twenty cops in the street, two go to jail
Thousands of people died in wars
Overseas and it's justice ?
You think they give a fuck about us ?
You're a fool

Laatst gewijzigd door exodus : 10 januari 2013 om 14:27.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2013, 14:31   #51
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus over alles waar ik niks over zeg staat het u vrij om mijn mening daarover te fantaseren?
Blinde partijdigheid en pure oneerlijke misleiding.
Geen fantasie, voor U is een eerlijk man gevaarlijker dan de establishment-maffia, dat maakt U duidelijk door over gevaarlijke mensen te praten en doodsbedreigingen te verzwijgen. U maakt duidelijk aan welke kant U staat en dat is fijn.

Het is overduidelijk wie gevaarlijk is. Iemand die doodsbedreigingen openlijk via CNN mag en kan verkondigen is uiteraard veel gevaarlijker dan AJ, die heeft zoiets nl. nooit gedaan. Indien hij dat wel zou doen dan werd die man onmiddelijk opgemaakt. Twee maten en gewichten...

Toch schrijft U over hoe gevaarlijk AJ of personen zoals hem wel zijn, dit terwijl de door de mondstukken van het establishment geuite doodsbedreigingen door U verzwegen/verborgen worden.

Overduidelijk partijdigheid.
HIER
Oud 10 januari 2013, 14:33   #52
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geen fantasie, voor U is een eerlijk man gevaarlijker dan de establishment-maffia, dat maakt U duidelijk door over gevaarlijke mensen te praten en doodsbedreigingen te verzwijgen. U maakt duidelijk aan welke kant U staat en dat is fijn.

Het is overduidelijk wie gevaarlijk is. Iemand die doodsbedreigingen openlijk via CNN mag en kan verkondigen is uiteraard veel gevaarlijker dan AJ, die heeft zoiets nl. nooit gedaan. Indien hij dat wel zou doen dan werd die man onmiddelijk opgemaakt. Twee maten en gewichten...

Toch schrijft U over hoe gevaarlijk AJ of personen zoals hem wel zijn, dit terwijl de door de mondstukken van het establishment geuite doodsbedreigingen door U verzwegen/verborgen worden.

Overduidelijk partijdigheid.
Goh, ik heb Dutroux ook verzwegen. Ben ik nu ook een kinderlokker? Ik ga me aangeven bij de politie.

Of neen, wacht, die mening is gewoon idioot. Pff, gelukkig zeg.
Oud 10 januari 2013, 14:40   #53
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden we daar een boompje over opzetten ?

Volgende post was overduidelijk...

Ja kijk, het enige wat ik wou aantonen is dat als jij vindt dat ik, of anderen, "obamawashed" zijn en ik zeg in reactie dat jij "alexwashed" bent; mja, dan wordt het dus moeilijk discussieren

En natuurlijk is het makkelijk om elk argument in het voordeel van "het establishment" weg te vegen door net het aanvoeren van dat argument te zien als een bewijs dat "het establishment" slaagt in zijn opzet om mensen achter zich te krijgen. Maar goed, het is al vaak genoeg opgeworpen dat deze discussietechniek niet echt bijdraagt en in feite gewoon fout is. Er zal wel een term zijn voor die discussietechniek, maar het ontsnapt mij nu.
Oud 10 januari 2013, 14:40   #54
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Piers is gewoonweg een establisment propagandist. Hij is nog nooit 1 seconde van zijn leven een echte journalist geweest. Op de foto samen met Obama, wat leuk toch. Moet je al niet ver meer zoeken wiens gat hij likt.
Vergeet oa. de Rupert Murdoch-bende niet.

Citaat:
Met dat ze nu achter de wapens van de Amerikanen komen vallen de maskers af. Het kadert allemaal in het plan van de NWO.

Het verwondert me de dag van vandaag soms nog altijd dat de mensen niet door heel die facade zien die de show van de Amerikaanse presidenten is. Over vrede en change spreken terwijl je oorlog maakt.

Denk je echt dat alles veranderd als er om de 4 of 8 jaar een nieuwe president komt? De echte macht achter de schermen heeft dat goed geregeld, de presidenten zijn maar PR-mannen, die het plan moeten verkopen en implementeren. Obama die op TV komt preken over change en vrede geeft GEEN MOER om het gewone volk.
De echt gevaarlijke mensen zijn niet zoals AJ, maar wel zij die schijnheilig doen over de huidige ontwikkelingen en zich achter het establishment verschuilen of meeheulen... Dat zijn de mensen die als het moeilijk wordt als eerste zullen verraden, zelfs hun vrienden en familie. De nieuwe Stasi dus...

Citaat:
Doet me denken aan de lyrics van een nummer van Bodycount:

we stand for three things
Truth, justice and fuck the american way
That word justice got me fucked up though
Twenty cops in the street, two go to jail
Thousands of people died in wars
Overseas and it's justice ?
You think they give a fuck about us ?
You're a fool
2!
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2013 om 14:41.
Oud 10 januari 2013, 14:45   #55
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goh, ik heb Dutroux ook verzwegen. Ben ik nu ook een kinderlokker? Ik ga me aangeven bij de politie.

Of neen, wacht, die mening is gewoon idioot. Pff, gelukkig zeg.
Nou nou, zo rond de pot draaien is heus niet vereist hoor.

Bij deze is Uw standpunt aangaande deze materie mij en anderen voldoende duidelijk hoor.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2013 om 14:46.
Oud 10 januari 2013, 15:02   #56
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ja kijk, het enige wat ik wou aantonen is dat als jij vindt dat ik, of anderen, "obamawashed" zijn en ik zeg in reactie dat jij "alexwashed" bent; mja, dan wordt het dus moeilijk discussieren

En natuurlijk is het makkelijk om elk argument in het voordeel van "het establishment" weg te vegen door net het aanvoeren van dat argument te zien als een bewijs dat "het establishment" slaagt in zijn opzet om mensen achter zich te krijgen. Maar goed, het is al vaak genoeg opgeworpen dat deze discussietechniek niet echt bijdraagt en in feite gewoon fout is. Er zal wel een term zijn voor die discussietechniek, maar het ontsnapt mij nu.
Geen probleem. Ik volg AJ heus niet blindelings hoor, als die man iets te vertellen heeft dat mij interesseert dan double-check ik steeds zijn informatie en dan blijkt dat meestal wel snor te zitten. AJ maakt trouwens meestal al zijn beweringen hard door zelf de officiële bronnen/documenten aan te geven. Soms slaat hij inderdaad de bal grondig mis en flatert hij. Maar dat gebeurt heus niet zo dikwijls. Dat hij ondertussen zelfs mij soms wat paranoia overkomt is omdat hij dat ondertussen af en toe wel zal zijn, waarschijnlijk terecht (doodsbedreigingen via CNN zijn niet niets dacht ik). 15 jaar dagelijks de grote mesthoop uitspitten, op zoek naar zaken waar de reguliere media liever over zwijgt is dan ook een moeilijke en vermoeiende taak veronderstel ik.

Als ik persoonlijk kritiek heb op AJ dan is het wel vanwege het feit dat hij teveel praat en te weinig luistert. Maar deze kritiek is alvast geen gevolg van het niet-interview op CNN.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2013 om 15:04.
Oud 10 januari 2013, 15:44   #57
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Landen die het veel beter doen dan de VS

Source: EU Commission, UN

HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2013 om 15:47.
Oud 10 januari 2013, 15:48   #58
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gewelddadige misdaad in de VS

Source : FBI
HIER
Oud 10 januari 2013, 15:52   #59
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gewelddadige misdaad vs. aantal wapenbezitters

Source: US Justice Department
HIER
Oud 10 januari 2013, 15:55   #60
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Aantal moorden gepleegd met kleine vuurwapens na het verbod op het bezit ervan (Chicago)

JustFacts.com
HIER
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be