![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() The Sun:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() In het Groothertogdom Luxemburg is een 17-jarige in een vuilniswagen terechtgekomen en is daarin verpletterd. Volgens de politie lag de jongeman in een container die vanochtend in de stationswijk van de hoofdstad door gemeentepersoneel werd geledigd.
"Toen de lading werd platgedrukt, hoorden zij (de vuilnismannen, nvdr.) kreten", meldde een politiewoordvoerder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Vandaag.be
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na zo'n 20 jaar:
Mijn mini gitaarversterker heb ik moeten achterlaten ![]() of ik moest 175€ ophoesten voor een spoedoperatie !! ![]() Rouwbetuigingen via: http://filesforum.politics.be/privat...=newpm&u=15437
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Un violoniste du Bolchoï décède en tombant dans la fosse d'orchestre
Agé de 65 ans, l'homme a chuté au cours d'une répétition mercredi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Het monster van Cleveland, Ariel Castro, zou kunnen overleden zijn door auto-erotische verstikking.
Een bericht verzekert dat hij in zijn cel gevonden werd met zijn onderbroek op de voeten. (ABC.es) Laatst gewijzigd door eno2 : 10 oktober 2013 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens HLN ging het om wurgsex
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Mja, ik vertaalde te letterlijk uit het Spaans
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 oktober 2013 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cola helpt om roest op te lossen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Martens heeft vijf kinderen: twee bij zijn eerste vrouw, Lieve Verschroeven, met wie hij dertig jaar getrouwd was, en drie bij zijn tweede vrouw Ilse Schouteden. In 2007 gingen Martens en Schouteden uit elkaar. Op 27 september 2008 hertrouwde hij met Miet Smet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind nergens de datum waarop hij met Schouteden is gehuwd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegens onbekend , dan maar hier vermelden:
http://www.prowrestling.net/artman/p...10035757.shtml WWE News: Production staff member Frank Bullock dead Feb 10, 2014 - 09:21 AM Citaat:
|
![]() |
![]() |