![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Wat er nu nog op tafel ligt !
Politie moet mekaar controleren om te kijken dat ze wel degelijk politie zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zopas gezien: ze geven dat project de codenaam 'patsers'. Zeer toepasselijk, ik zou zelfs durven stellen dat de titel van dit topic patserig overkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Goed zo, tijd dat Gumball naar Antwerpen komt.
Gaan ze ook controleren in Brasschaat ?
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje op afbetaling en ze staan nog goedkoop ook. Een klein nieuw wagentje, dat is duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Euh , ik denk .... nee ![]() Het boeit mij zelfs niet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een goede actie, want veel van die gastjes zijn inderdaad niet in regel in die situatie. Naast het feit dat het helemaal louche is dat een snotneus van 20 met een audi A4 rijdt, zijn ze dan ook niet in regel met verzekering, rijbewijs, en lappen ze zelfs het verkeersreglement aan hun schoenen. Zulke gasten frauderen op talrijke manieren, en dat moet aangepakt worden. Al is het maar om de veiligheid in de stad wat te garanderen.
En ook al is de auto gehuurd (wat in de meeste gevallen wel het geval zal zijn) dan is het niet pluis: -hebben ze een rijbewijs? -waar halen ze het geld om de wagen te huren, als werkloze, in een familie van arme luizen? Ook de firma's die de wagens verhuren mogen eens grondig onder de loep genomen worden, want veelal is ook daar iets niet in regel.
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je erop begint te letten haal je ze er zo uit. Vanavond op de E19 Bxl-Antwerpen rechts voorbijgestoken door een porsche panamera, waarin een zonnebrillende (om 19.00 in de winter) jonge marrokaan die door het verkeer zigzagde alsof hij knightrider speelde.
Als dat gehuurd is, heb ik medelijden met het verhuurbedrijf; als ze hun wagen al intact terugzien mogen ze motor allezins ook nakijken. De chauffeur reed waarschijnlijk drie versnellingen te laag, kwestie van extra veel lawaai te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nieuwe burgemeester nieuwe (goede) wetten!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zal bij voorbaat gedoemd zijn niks uit te halen allemaal.
Iedere "crimineel" weet dat hij zijn inkomsten moet verklaren, en verklaart die dan ook. Moeilijk is dat niet hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch net zo goed als ik dat die "controles" op geld en bezittingen en auto's al zo oud als de straat zijn? Het heeft tot hiertoe nog niet zoveel opgebracht. Oké, als ze een drugsvangst doen en er staan daar 6 luxe wagens en hun inkomen is officieel 600€; dat is beslagname en 24 jaar laten roesten alvorens ze terug vrij te geven. Tussendoor staan ze voor de helft van onderdelen bestolen in de politie depot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De burgemeester niet alleen hoor. In 2011 diende het VB al dergelijk wetsvoorstel in maar dan werd het niet aangenomen want het kwam van het VB. Hypocrisie ten top! Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 9 januari 2013 om 23:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger was dat wat omslachtig en deden ze dat niet zo gauw, heden ten dage zijn er al redelijk lang wetten in voege dat ze u geen toestemming moeten vragen en ook geen gerechtelijk bevel meer nodig hebben en dat alle banken nu op één databank staan om alle gegevens die nodig zijn meteen door te geven. Maar die kleinere garnalen met dure wagens uitpluizen dat is een maat voor niks. Hier en daar een uitzondering misschien? De rest heeft allemaal een verklaring van de herkomst van hun geld, geleend van nonkel en zus en zo, wagen op een lage factuur en dergelijke...niets aan te doen. |
|
![]() |
![]() |