![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[size=6]AXEL MERCKX[/size] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
zonder oorlogen geen vooruitgang. sad but true. enorm veel technologische voortuitgang komt uit militair research. En als de amerikanen hun sociale zekerheid willen opofferen aan militaire research, dan laten we ze doen hé. Wij profiteren er van ![]() cfr the internet
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() El Turco,
Mijn aanbeveling, per dag 250 mg valium, een prozacje, overgoten met een fles wiskey van een goed merk....
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zijn we grappig. Whiskey drink ik al niet. Van de rest moet ik ook niets weten. Man man ik wil tegenargumenten 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
LEKKER ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hebt u al 1 bewezen stelling aangebracht? jouw punten: - coca cola is een fundamentalistische anti-moslim organisatie =>>>> Zo belachelijk dat alleen een grap gepast is als antwoord - 11/9 was een samenzwering van Joden en/of Amerikanen =>>>> Niet 100% onmogelijk, maar kan alleen met vage vermoedens bewezen worden (en het is wel degelijk aan u om de bewijslast aan te brengen). En daarbij komt nog eens dat er goede sporen zijn naar de al queda beweging ...
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als ze die jongeren daar volstouwen met propaganda in den trend van "en in amerika rijdt iedereen met auto's omdat ze al onze rijkdommen hebben gestolen en omdat ze ons uitbuiten" Denkt ge dat die de lijn niet zullen doortrekken naar europeanen? er moet maar één aanstoker zijn. Mensen die hier tegen de amerikanen zijn, die zullen ze beschouwen als hypocrieten omdat ook zij met een dure auto rijden, omdat ook zij een pc met internet hebben, omdat ook zij een breedbeeld tv hebben. Ik zei ook niet dat ik voor oorlog of voor de amerikanen ben. Maar feiten zijn feiten. In belgie pompen wij enorm veel geld in sociale zekerheid. In amerika hebben ze dat niet en pompen zij enorm veel geld in militaire research. En het is van deze research dat ook wij en misschien op termijn heel de wereld profiteren. (computers, zonecellen, GPS, ruimtevaart, telecommunicatie, ...) Zonder die research was er bijvoorbeeld ook geen C130 voor humanitaire hulp, vielen er veel meer slachtoffers in hun oorlogen zonder precisiebommen etc. Wat er ook van zij, wij profiteren van hun geld in militaire research. Als u daar tegen bent, ga dan vechten tegen de amerikanen en smijt al uw westerse luxe overboord, anders bent u een even grote egoïst als u mij noemt. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor hun oorlogen en wantoestanden, wij heb daar namelijk geen hand in gehad. Daar kan je gerust tegen zijn, want er is een verschil tussen militaire research doen en oorlog voeren.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() El Turco, wie zegt dat het een grap is.Volgens mij is het dat, om je rustig te houden en de stemmen in je hoofd om te zetten in roze olifantjes.Of om je een literair grootmeester a la Herman Brusselmans te laten worden. Dan mag je zulke dingen schrijven zonder dat er mee gelachen word, en word je er voor betaald.
Effe mijn tegenargument. Als er genoeg beeldbewerking op eenderd welke tekst word losgelaten, dan kan je misschien je eigen doodsvonnis terugvinden op een blikje groenten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 juli 2004 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burgemeester
|
![]() Wanneer werd bloedtransfusie op punt gesteld?
Wanneer werd de nucleaire technologie op punt gesteld? Wanneer werden een groot aantal ziektekiemen beschreven? moet ik doorgaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie heeft al queda ten tijde gesteund? Wie heeft die taliban al die wapens geleverd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
NIET om tegen Amerika zelf terroristje te gaan spelen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
(sorry voor de onderlijnde woorden; ik heb copy paste gebruikt) Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Frank Robinson in de negentiende eeuw de woorden La Muhammad La Mekka in het arabisch neerpende, zijn schrijfsel twee keer spiegelde en toen toevallig de namen van de twee hoofdingrediënten van zijn drankje zag verschijnen. cocacola.com: Citaat:
Op diverse sites op internet vind je inderdaad "bewijzen" van steun aan Israël. Bon, ik heb niet de tijd noch de goesting om mij daar geconcentreerd mee bezig te houden. Maar zelfs al klopt dat, denkt er iemand nu werkelijk dat een Amerikaan in 1893 al anti-arabische boodschappen in handelsnamen van drank stopte?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |