![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() en daar mijn beste daar begint racisme je zegt het letterlijk waarom zou die vrouw een slecht karkater hebben omdat zre met een niet moslim trouwd en wie zegt er dat die moslim een goed karakter is die met een niet moslim vrouw trouwd, het is maar hoe je het bekijkt en waar is jullie gelijkheid dan puur racisme is dit
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het karakter van een moslim:
http://www.youtube.com/watch?v=_7DZRqHqlp4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals ik al stelde: karakter is iets heel anders in onze westerse begrippenwereld dan in die van de Mohammedanen. Laat ik een voorbeeld geven aan de hand van een bekend Moslim suikergoed verhaaltje. Een emir verbied diefstal. En neemt geen halve maatregelen zoals 1 hand afhakken, nee hij verordineerd dat de kop eraf moet. Iedereen juicht en de emir krijgt de naam 'De Rechtvaardige". Een reiziger ziet in de woestijn onder een palmboom onbeheerd een zak liggen. Hij doet die open en ziet dat er koffiebonen in zitten. Hij gaat naar de emir en zegt "ik heb een zak met Jemana koffiebonen gevonden en die ligt daar onder een boom." De enir vraagt "Hoe weet je wat er in die zak zit?". "Ik heb hem open gemaakt en een boon geproefd. Het was Jemana koffie." De emir laat de man direct onthoofden voor diefstal. En iedereen juicht om de rechtvaardigheid van de emir. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Nu bent u toch over uzelf bezig? Want schelden op Katholieken (maar niet op joden natuurlijk) en op alle mogelijke manieren de democratische rechten van Katholieken willen afnemen dat is precies wat u hier dagdagelijks doet.
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 mei 2010 om 20:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is maar dat laatste waar we iets aan hebben. Niet aan het gepreek van de pastoor en die van de imman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() eerst plichten, dan rechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Wel ik benoem deze tot de eerste forumtrol op politics. Voorganger van zovelen.
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij zijn tenmiste niet zo stom meer om elkaar ervoor uit te moorden.
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja, de situatie in het oosten bedoelt u. Een duidelijk voorbeeld. In 't Oosten van turkije, waar Alevieten, Soennieten, safiiten, Koerden, Turken, Arabieren, Yezidi's, etc. samen, zonder elkaar te verwijten op vlak van godsdienst, in broederlijke sfeer leven.Maar de 'uitgenodigde' Britten arriveerden en strooiden separistische gedachten over het mozaïeke volk. Na dit begonnen de koerden tegen de Turken enzo... Hetzelfde in Noord-Irak tussen de Soenniten en Safiiten,in Afghanistan met de Taliban. En zo wordt deze issue ook bekeken door de bewoners van de opgenoemde kontreien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er tegen mij ne vreemdeling komt zeggen: " kill all Gentenaars", ga ik dat toch ook niet doen? Laatst gewijzigd door Cdude : 12 mei 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Vertel mij eens Den Turk, wie hebben deze volken gedwongen te verhuizen? De Britten? En kunt u dat bewijzen? Laatst gewijzigd door Piero : 12 mei 2010 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |