Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2004, 13:18   #41
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Van een onafhankelijk Vlaanderen worden we allemaal beter. Leuk om zien dat er nog holebi's zijn die integenstelling tot sommigen wel nog dat beetje Vlaams bloed in de aderen hebben.
Maar waarom een groepering van holebi's en niet gewoon een algemene groepering?

Zou dat niet veel meer nut hebben?

Als je wilt ijveren voor een onafhankelijk Vlaanderen, waarom moet dat dan in een holebigroepering?
Dat heeft toch niets met homosexualiteit te maken? Kan je toch net zo goed in een "gewone" groepering gaan met hetzelfde doel.
Ipv allemaal kleine splintergroepen, gewoon 1 grote groep met hetzelfde doel, lijkt me effectiever?

neen?

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 27 juli 2004 om 13:20.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 13:36   #42
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een onzin, het reageren niet meer waard.
De academische wereld bestudeert al vele jaren het fenomeen van het opkomend extreem-rechts en komt min of meer tot dezelfde conclusies die jij hier gemakkelijkheidshalve even afdoet als "onzin". Maar jij bent ongetwijfeld een autoriteit op het vlak van politologie, is het niet? Goe bezig, gij...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 13:49   #43
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
De academische wereld bestudeert al vele jaren het fenomeen van het opkomend extreem-rechts en komt min of meer tot dezelfde conclusies die jij hier gemakkelijkheidshalve even afdoet als "onzin". Maar jij bent ongetwijfeld een autoriteit op het vlak van politologie, is het niet? Goe bezig, gij...
Wij zijn ook vragende partij om een proteststem uit brengen. Het Vlaams Blok is hét alternatief voor de eenheidsworst van de traditionele partijen.
Oud 27 juli 2004, 13:52   #44
Thinker
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Allez, wat is dat nu voor zever, mensen die dat zouden kunnen uitmaken moeten in een BELEID horen, mits het hier een democratie IS en blijft zullen die nooit zulke beslissingen kunnen nemen (vooropgesteld dat er dan al van die mannen hier de dans zouden willen uitmaken)
Ga jij je bekeren tot de islam en dan ook nog eens fundamentalist worden? Denk ik niet, en ik evenmin dus waar zit het gevaar?
En als er OOIT en dan spreek ik over een paar 100 jaren, er hier meer islamieten ZOUDEN zitten dan katholieken of andere, en die zouden dat uiteindelijk zo doorvoeren, so be it. Dan is dat het gevolg van een evolutie waar de bevolking uiteindelijk is in meegegroeid. Maar zie je daar heb je dat woord EVOLUTIE ~ en alles zal dan in verhouding wel mee geëvolueerd zijn, zo ook die Islam fundamentalisten.
Ik vind dit een heel ver doorgedreven paranoia, die angst dat hier bij ons een islamitische niet-seculiere regering het bewind zou voeren
Zeker 90% van alle moslims zijn in feite 'fundamentalisten'. De Islam is al vele honderden jaren volkomen gestagneerd en verstard, dus zal 100 jaar verdere 'evolutie' ook het verschil niet meer maken in de verhouding dewelke de bevolking uiteindelijk zou meegroeien.
De beklagenswaardige toestand onder Islam juk waarin onze nakomelingen in het Westen uiteindelijk zullen verkeren, zal wel het resultaat zijn van de 'evolutie' die in deze tijd in gang gezet is in het westen door verdwaasde wereldvreemde linkse pseudo-intellectuelen.
Hier voor waarschuwen heeft helemaal niets te maken met paranoia, maar gewoon met elementaire voorzichtigheid en een beetje vooruitziendheid.

Laatst gewijzigd door Thinker : 27 juli 2004 om 13:57.
Thinker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 13:54   #45
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Maar waarom een groepering van holebi's en niet gewoon een algemene groepering?

Zou dat niet veel meer nut hebben?

Als je wilt ijveren voor een onafhankelijk Vlaanderen, waarom moet dat dan in een holebigroepering?
Dat heeft toch niets met homosexualiteit te maken? Kan je toch net zo goed in een "gewone" groepering gaan met hetzelfde doel.
Ipv allemaal kleine splintergroepen, gewoon 1 grote groep met hetzelfde doel, lijkt me effectiever?

neen?
Ieder heeft zijn eigen ideologische achtergrond, niet alleen bij de holebi's ook bij de Vlaams nationalisten. Allen samen de boodschap uitdragen, dat is het belangrijkste. Doordat het Vlaams nationalisme verspreid zit over verschillende groeperingen kunnen we meer mensen bereiken.
Oud 27 juli 2004, 14:18   #46
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ieder heeft zijn eigen ideologische achtergrond, niet alleen bij de holebi's ook bij de Vlaams nationalisten. Allen samen de boodschap uitdragen, dat is het belangrijkste. Doordat het Vlaams nationalisme verspreid zit over verschillende groeperingen kunnen we meer mensen bereiken.
Wat maakt het meest indruk & zet de meeste spanning?

1000 groeperingen van 1 persoon, of 1 groepering van 1000 personen?

Ik zie niet in waarom homosexualiteit moet betrokken worden bij en onafhankelijk vlaanderen, als holebi's vlaanderen onafhankelijk willen, kunnen zij toch net zo goed bij een "gewone" vereniging die dit doel beoogt?

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 27 juli 2004 om 14:22.
Oud 27 juli 2004, 14:33   #47
Weisse Wolf
Minister

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 27 juli 2004 om 14:37.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 14:36   #48
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Wat maakt het meest indruk & zet de meeste spanning?

1000 groeperingen van 1 persoon, of 1 groepering van 1000 personen?

Ik zie niet in waarom homosexualiteit moet betrokken worden bij en onafhankelijk vlaanderen, als holebi's vlaanderen onafhankelijk willen, kunnen zij toch net zo goed bij een "gewone" vereniging die dit doel beoogt?
Als wij het al niet eens geraken en er een verschillende mening op na houden, dan kan je u toch wel voorstellen dat dat elders ook het geval is. Ik vind het juist leuk om zien dat er onder de holebi's ook Vlaams nationalisten zijn en zich zo wensen te profileren. Dit kan andere mensen over de streep trekken en dat is nu net de bedoeling. Hoe meer mensen er overtuigd geraken van de nood aan een onafhankelijk Vlaanderen hoe dichter de uiteindelijke stap naar de onafhankelijkheid zelf komt.
Oud 27 juli 2004, 15:03   #49
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker
Zeker 90% van alle moslims zijn in feite 'fundamentalisten'. De Islam is al vele honderden jaren volkomen gestagneerd en verstard, dus zal 100 jaar verdere 'evolutie' ook het verschil niet meer maken in de verhouding dewelke de bevolking uiteindelijk zou meegroeien.
De beklagenswaardige toestand onder Islam juk waarin onze nakomelingen in het Westen uiteindelijk zullen verkeren, zal wel het resultaat zijn van de 'evolutie' die in deze tijd in gang gezet is in het westen door verdwaasde wereldvreemde linkse pseudo-intellectuelen.
Hier voor waarschuwen heeft helemaal niets te maken met paranoia, maar gewoon met elementaire voorzichtigheid en een beetje vooruitziendheid.
Hangt er van af wat jij met fundamentalisten bedoelt ~ als je daarmee diepgelovigen bedoelt, zou kunnen, ze zeggen echter dat 90 % in België katholiek is, ik betwijfel of die allemaal nog zo religieus zijn gezien de leegstand van de kerken. En zoals je kon lezen onlangs gaat ook de moskee stilletjes achteruit qua bezoekers. Als je echter de "moslims" a l�* Taliban, de Ayatollah Ali Khamenei en Bin Laden bedoelt, dan spreek je amper over 10 % Ik geloof zelfs nooit dat het er zoveel zijn.
Ik heb trouwens ook niet over 100 jaar gesproken maar honderden jaren, EEUWEN als je dat beter begrijpt.
En jij doet net of er een groot Islam leger vol fundamentalisten onderweg is en dat wij dan met z'n allen ons als makke lammetjes tot die Islam zouden bekeren.

Get Real....
Oud 27 juli 2004, 15:08   #50
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als wij het al niet eens geraken en er een verschillende mening op na houden, dan kan je u toch wel voorstellen dat dat elders ook het geval is. Ik vind het juist leuk om zien dat er onder de holebi's ook Vlaams nationalisten zijn en zich zo wensen te profileren. Dit kan andere mensen over de streep trekken en dat is nu net de bedoeling. Hoe meer mensen er overtuigd geraken van de nood aan een onafhankelijk Vlaanderen hoe dichter de uiteindelijke stap naar de onafhankelijkheid zelf komt.
Jij doet net of dat een groep aparte mensen is, ik zal je dan maar wat inside information geven, je hebt evengoed blokkers (begrijpe wie kan) NV-a'ers, Spa-ers, Groenen, liberalen etc etc bij die holebi's.
Op wie denk jij anders dat ze stemmen?????
Gewoon, mensen met een politieke mening, je hoeft die echt niet zo grootmoedig als een 'bewustgeworden' groep te plaatsen.
En welke andere mensen moeten zij over de streep trekken?
Alle dwergen? Als groep?
Dus naast de vertikale verdeling (partijen) wil jij ook nog eens een horizontale verdeling aanmoedigen??
Oud 27 juli 2004, 15:11   #51
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Niet werkbaar? Niet kneedbaar naar jouw wensen, bedoel je... Natuurlijk is er een onwil tot integratie en terecht! Het soort van "integratie" dat jullie soort aan die mensen wil opdringen, zou bij mij ook grote onwil veroorzaken! Laat die mensen toch met rust! Als hun vrouwen graag met een hoofddoek rondlopen, wel laat ze daar dan mee rondlopen; daar moet jij toch geen boterham minder voor eten? Dat er criminaliteit is en dat er een onveiligheidsgevoel bestaat, zal ik niet ontkennen. Maar dat is een probleem dat moet aangepakt worden waar het zich voordoet. De oorzaak ervan met alle geweld op rekening van de multiculturele samenleving proberen te schrijven is niet alleen manifest onjuist, het lost bovendien helemaal niets op en creëert alleen maar meer onvrede. Jullie veroorzaken voor een groot stuk mee de problemen die je zo graag wil bekampen. Denk daar maar eens over na.

Moet de meerderheid niet van vreemdelingen weten? Waar heb je die wijsheid nu weer uitgehaald? De meerderheid zal in de toekomst nog erg dankbaar mogen zijn dat de vreemdelingen hier zijn om hun welvaart in stand te houden. Of zijn de begrippen "vergrijzing", "vergrijzing binnen de vergrijzing" en "ontgroening" jou onbekend?
Hahaha ….. u bent blijkbaar nog nooit aan een stempellokaal geweest. Hoe gaan zij de welvaart in stand houden, als de meerderheid werkloos is of bijstand krijgt van het OCMW?
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 16:18   #52
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik snap nogaltijd niet wat het nut is homosexualiteit te koppelen aan Vlaamse onafhankelijkheid, behalve als het een "date-groep" is voor homosexuele extreem-rechtsen.

Anywayz toch nog veel geluk gewenst in uw organisatie, maar persoonlijk ga ik zelf liever naar red&blue ofzo

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 27 juli 2004 om 16:20.
Oud 27 juli 2004, 16:21   #53
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Jij doet net of dat een groep aparte mensen is, ik zal je dan maar wat inside information geven, je hebt evengoed blokkers (begrijpe wie kan) NV-a'ers, Spa-ers, Groenen, liberalen etc etc bij die holebi's.
Gewoon, mensen met een politieke mening, je hoeft die echt niet zo grootmoedig als een 'bewustgeworden' groep te plaatsen.
Alle dwergen? Als groep?
Dus naast de vertikale verdeling (partijen) wil jij ook nog eens een horizontale verdeling aanmoedigen??
Leer lezen.
Oud 28 juli 2004, 08:02   #54
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Alle dwergen? Als groep?
Ik snap het ook niet echt, maar als ze ermee plezier hebben, why not

Frank Dane
Oud 28 juli 2004, 14:16   #55
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Leer lezen.
right back at ya !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be