![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Gouverneur
|
![]() Misschien moet deze
http://forum.politics.be/showthread....4&page=8&pp=10 dan eens beter uitgelegd worden. [size=4]Vooral wat er zo hilarisch is [/size](geen moeite doen om ze aan te passen, de screenshots zijn reeds gemaakt) Citaat:
Wanneer de schijver van deze zinnen: "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " , “Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert” [font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font="] [font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font] [/font][font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() hilarisch ? wel dat is dus een commentaar op de cartoon die JIJ postte, dat is perfect wettelijk.
als je de cartoon bestudeert, zal je zien dat het mannetje een US mediamens verondersteld, en er enkel geduid wordt op het verschil in behandeling/perceptie van leed. nergens wordt de holocaust goedgekeurd of ontkend zou nog NIET dromen van iets aan te passen , wie ook je vroegere stagiares zijn , IK WEET dus waarover ik spreek ... en zoals ik reeds zei : MIJN tegeneis is reeds klaar, je "officielen" hoeven enkel nog te dagvaarden |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Hier nog twee leuke cartoons
![]() ![]() ![]()
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niemand twijfelt nog waarover "[size=3]vind ik ook hilarisch[/size]" hier gaat. Daarom moest het wel ook nog tweemaal door jou gepost worden. Trouwens jij moest absoluut dat gaan staven met een uitspraak van Meyer. Indien je het toch zo goed weet, wat zijn de percenten van die 6miljoen aan de rechterzijde van de cartoon die onder Meyer zijn uitspraken vallen? Wat betreft je tegeneis. Dat is echt hilarisch !
Wanneer de schijver van deze zinnen: "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " , “Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert” [font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font="] [font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font] [/font][font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() wat voor gebrabbel allemaal...
maar goed toch een poging om inhoudelijk te reageren... 1. waar die hilarisch op slaat ? je wil hebben op de specifieke cartoon ZELF ? goed , was niet zo, maar al je je er beter van voelt doe dan maar... , mag een cartoon hilarisch vinden , is niet strafrechterlijks aan. 2. wat meyer en de rechterzijde van de cartoon betreft, kan ik echt niet begrijpen waar je heen wil , sorry 3. tegeneis hilarisch ? natuurlijk is het net relatief anoniem, maar laat ik je meteen gerust stellen , ik maak HOEGENAAMD geen grapje.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Dat is eigenlijk ook een zeer mooie. Vooral met dat onderschrift erbij.
En dan gaan zagen dat het uitgelokt is en ik om dat onderschrift gevraagd hebt zeker... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 25 juli 2004 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() be my guest !
zoals reeds gezegd : ik wacht vol spanning op de dagvaarding ... ik heb geen verdere info nodig. we kunnen snel gaan
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() [size=3]Ik geloof dat we het antwoord op de thread nu wel hebben ![/size]
Het geruis is oorverdovend! ![]() Israël heeft hem zoveel kwaad aangedaan! Dat er enkele leugentjes voor nodig zijn, en vreselijke smaad en laster, om zijn argumentjes kracht bij te zetten, dat schijnt niet veel mensen hier te storen (ik herinner me nog goed: 6 miljoen Pallies vermoord?! en... "dat de joden in WOII wat zever hebben meegemaakt dat geeft hun nog niet het recht om..." en nog meer gescreenshot fraais. [size=3] LOL! Ruisje = [/size] ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 25 juli 2004 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() ik citeer : meyer , ook NIETS strafrechterlijk aan ...
![]() maar neem gerust uw "shots", ik wil graag mijn wettelijke interpretatie tegen persoonlijk subjectief gekleurde interpretaties, quotes waar men woordjes bijvoegt, laster, bedreigingen en andere feiten in de weegschaal van dame Justitia leggen. graag zelfs ... de bal ligt volledig in uw kamp (of van de "officïelen)....we kunnen snel gaan.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() PS: wat ik nog wilde zeggen...
weet je wat Israël wel denkt van het geruis van een Mr. G. uit 't Stad? Ouf gozal Arik Einstein & Micki Gavrielov -------------------------------------------------------------------------------- Ouf gozal, khatokh et hashamayim tous le'an sheba lekha rak al tishkakh, yesh nesher bashamayim gour lekha. Hagozalim sheli azvou et haken parsou knafayim ve'afou ve'ani tzipor zkena nisharti baken mekave me'od shehakol ihye beseder. Tamid yadati sheyavo hayom shebo tzarikh lehipared aval akhshav ze kakha ba li pitom az ma hapele she'ani ktzat do'eg. Ouf gozal, khatokh et hashamayim tous le'an sheba lekha rak al tishkakh, yesh nesher bashamayim gour lekha. Akhshav nisharnou levadenou baken aval anakhnou beyakhad khabki oti khazak hagidi li ken al tidagi beyakhad keif lehizdaken Ouf gozal, khatokh et hashamayim tous le'an sheba lekha rak al tishkakh, yesh nesher bashamayim gour lekha. V'ani yode'a shekakha ze bateva vegam ani azavti ken aval akhshav, ksheba harega az makhnik ktzat bagaron makhnik ktzat bagaron Ouf gozal, khatokh et hashamayim tous le'an sheba lekha rak al tishkakh, yesh nesher bashamayim gour lekha. םיימשה תא ךותח ,לזוג ףוע ךל אבש ןאל סוט םיימשב רשנ שי חכשית לא קר ךל רוג ןקה תא ובזע ילש םילזוגה ופעו םייפנכ ושרפ ןקב יתראשנ הנקז רופיצ ינאו רדסב היהי לוכהש דואמ הווקמ םויה אוביש יתעדי דימת דרפיהל ךירצ ובש םואתאפ יל אב הככ הז וישכע לבא גאוד תצק ינאש אלפה המ זא םיימשה תא ךותח ,לזוג ףוע ךל אבש ןאל סוט םיימשב רשנ שי חכשית לא קר ךל רוג ןקב ונדבל ונראשנ וישכע דחיב ונחנא לבא ןכ יל ידיגת קזח יתוא יקבח ןקדזהל ףיכ דחיב יגאדת לא םיימשה תא ךותח ,לזוג ףוע ךל אבש ןאל סוט םיימשב רשנ שי חכשית לא קר ךל רוג עבטב הז הככש עדוי ינאו ןק יתבזע ינא םגו עגרה אבשכ ,וישכע לבא ןורגב תצק קינחמ זא ןורגב תצק קינחמ םיימשה תא ךותח ,לזוג ףוע ךל אבש ןאל סוט םיימשב רשנ שי חכשית לא קר ךל רוג
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 25 juli 2004 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() sticks and stones...
nu word ik al vergeleken met dhr Le Pen ![]() zijn uitlatingen zijn voor zijn rekening ... en alhoewel we de code napoleon gemeenschappelijk hebben, eindigt ook daar elke wettelijke gelijkmatigheid tussen het strafrechterlijke geheel. een vergelijking is dan ook volkomen onzin. Het gaat hier allang maar om persoonlijke sneren en wat geprovoceer... Maar wat het inhoudelijke aspect betreft, heb ik u reeds van repliek gediend. nogmaals : alles is klaar, we kunnen snel gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer de schijver van deze zinnen: "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " , “Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert” [font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font="] [font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font] [/font][font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font] Laatst gewijzigd door tabufferkwa : 25 juli 2004 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() en heb ik of JIJ daar een woordje in die zin ingelast ??
en weer spreek je voor "iedereen" , deed je een goede maand ook reeds...bleek helemaal niet correct te zijn ...en nog veel minder wettelijk gefundeerd. Ik HOEF voor mijn tegeneis helemaal NIETS te vervalsen of woordjes in te lassen. nogmaals : ik verwacht met spanning de dagvaarding .
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() bon, nogmaals een poging om inhoudelijk te gaan en terug on topic te komen
over antisemitisme Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() L'étoile d'or (H. Pagani)
C'était un pauvre paysan Qui cultivait depuis longtemps Son tout petit lopin de terre, Petit lopin de rien du tout, Rien que du sable et des cailloux, Quatre sarments sous la lumière. Cet homme partageait son temps Entre son Dieu et ses enfants, Entre son champ et ses prières Et n'avait qu'un petit trésor : Une étoile d'or... Un jour qu'il soignait ses raisins, Il vit venir tous ses voisins En cavalcade �* ses frontières. Il vit briller leurs grands couteaux. Il leur dit : "Voulez-vous de l'eau ?" Ils répondirent : "On veut ta terre." "En quoi vous gêne-t-il, mon champ ?" Ils répondirent : "Allez, va-t-en !" Il prit son livre de prières, Il prit sa femme et ses enfants Et son étoile d'or... Ainsi partit le paysan, En traversant la nuit des temps A la recherche d'une terre. "Mes bras sont forts, j'ai du courage. J'accepte même un marécage... " Il ne trouva que des barrières. "T'es pas d'ici, t'as un accent. Fais-toi prêteur, fais-toi marchand Mais tu n'auras jamais de terre. On se méfie de ton trésor, Ton étoile d'or... " Faute d'avoir un champ de blé, L'homme se mit �* cultiver Son petit champ dedans sa tête. On le vit scribe et puis docteur Puis violoniste et professeur, Peintre, savant ou bien poète. "Tu fais du bruit, tu vends du vent. T'as trop d'idées ou trop d'argent. T'es un danger pour qui t'approche. On va te coudre sur la poche Ton étoile d'or... " Et vint le temps des grands chasseurs, Des chiens d'arrêt, des rabatteurs. Ce fut vraiment la grande fête. Demandez-le aux bons tireurs : Avec l'étoile sur le cœur, On traque beaucoup mieux la bête Et notre pauvre paysan Perdit sa femme et ses enfants Et puis le cœur et puis la tête. Il n'avait plus que son trésor, Son étoile d'or... Alors il traversa la mer A la rencontre de sa terre. C'était ça ou bien se pendre. "Revendez-moi mon vieux désert. - Tu sais, ça va te coûter cher. - Tant pis : je prends ! - Tu peux le prendre." Le temps de tracer un sillon, Un coup de feu �* l'horizon. Il bascula dans la poussière. Du sang par terre et, sur son front, Une étoile d'or, Une étoile d'or... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mutatis mutandis culpabiliseren sommigen op dit forum eveneens de Palestijnen, niet vanuit een weergaloze kennis van het conflict, maar wel vanuit een binnenlandse (Vlaams Blok) agenda, die zich natuurlijk richt tegen de moslims thuis. Wacht, ik geef een voorbeeld (zie post hieronder):
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() tja tac, nochtans ben ik HOEGENAAMD geen blokker
en het is meyer ZELF die deze vergelijking maakt, hij zal wel weten waarover hij het heeft niet ? de man was er immers bij toen het gebeurde, sterker hij moest vluchten...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 26 juli 2004 om 06:12. |
![]() |
![]() |