Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2004, 12:32   #41
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Ik heb een kameraad die omwille van zijn relatie met een allochtoonse, al tweemaal in elkaar is geslaan en sms'jes krijgt van 'steek uw blanke worst niet in een bruine kut of we krijgen u wel' ...

En nu jullie ...
Volgens mij komt dat citaat uit één van de boeken van Jef Geeraerts, Gangreen denk ik
Oud 26 juli 2004, 12:33   #42
Tegendradigaard

Standaard

Wat heeft een allochtone vriendin van iemand die ik ken misdaan opdat ze met haar autochtone vriend naar alle mogelijke steden in Vlaanderen moet rijden om ongestoord met hem hand in hand te kunnen wandelen ? Als ze het in Antwerpen doet dan wordt ze door haar familie misschien verminkt...
Oja die autochtone vriend is ne polies (Vlaams Blok polies zal piano zeggen of is het de filosoof die dat altijd zegt ? Bwa swat van de polies...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:35   #43
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Ik kijk alleen maar kwaad naar diegene die het verdienen en mij dus ook kwaad maken.

en wie verdient dat dan?en wie verdient dat dan?
Herr Flick kan dat zien 'op zicht' zo'n straf brilleke wil ik ook wel hebben.
Oud 26 juli 2004, 12:35   #44
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger777
Met die straten is absoluut niks mis. Het zijn toffe volkswijken waar HELEMAAL GEEN drugs verhandeld wordt. Waar elke handelaar eerlijk belastingen betaalt. Waar iedereen vriendelijk goeiedag tegen je zegt en als je er met de auto doorijdt, je ZEKER niet je deuren op slot doet.
Ik denk dat jij eens door die straten moet wandelen EN met de mensen daar eens moet babelen, dan zal je misschien wat van je vooroordelen kwijtgeraken.

nee ik doe mijn deur van de auto niet op slot, zelfs die van het appartement gaat zelden op slot, nee in de meeste straten worden geen drugs verhandelt, ...

En begin nu niet dat ik doe alsof er geen criminele allochtonen zijn, tuurlijk zijn die er en statistisch gezien zelf meer dan autochtonen .
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:35   #45
Tegendradigaard

Standaard

K9 zegt : "Want laten we duidelijk zijn moesten mijn vrouw en dochter een beetje blanker hadden geweest had niemand hen zo bekeken."

Dat valt nog te bezien...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:36   #46
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
'k vind dat gewoon plezant om zo iets te posten das alles

en ja ik krijg maar geen antwoord dus stel ik mijn vragen nog eens he
misschien is er ooit wel een goede ziel die mij antwoord wil geven...
Leg eens duidelijk uit wat je bedoelt en ik zal antwoorden .
Oud 26 juli 2004, 12:36   #47
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Geef je dochtertje maar vele dikke kussen van me, en een likje van Tsiko de dolle kater en een vrolijke babbel van Gocha, mijn zingende papagaai
Ze is gek van poezen dus zal ik zeker doen.
Oud 26 juli 2004, 12:37   #48
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Volgens mij komt dat citaat uit één van de boeken van Jef Geeraerts, Gangreen denk ik
Fout, dit citaat komt uit de mond van een Mechelse vriend en partijgenoot van mij die een correctionele rechtszaak lopen heeft tegen één van die allochtone familieleden met losse vuisten van zijn vriendin ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:38   #49
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
K9 zegt : "Want laten we duidelijk zijn moesten mijn vrouw en dochter een beetje blanker hadden geweest had niemand hen zo bekeken."

Zijn ze lelijk uw vrouw en kind?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Oud 26 juli 2004, 12:38   #50
k9

Standaard

Citaat:
Wat heeft een allochtone vriendin van iemand die ik ken misdaan opdat ze met haar autochtone vriend naar alle mogelijke steden in Vlaanderen moet rijden om ongestoord met hem hand in hand te kunnen wandelen ? Als ze het in Antwerpen doet dan wordt ze door haar familie misschien verminkt...
Dus omdat iemand anders zoiets doet is het goed dat jij het ook doet? wat een onzin . Of zeg je nu dat er geen verschil is tussen allochtonen en autochtonen dat ze allemaal even "slecht" zijn?
Oud 26 juli 2004, 12:39   #51
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach arme antwerpenaars, een allochtoon heeft het zich gewaagd in hun wijk te vestigen, wat een complete onzin . Wat een compleet goedpraten van racisme met achterlijke argumenten.

1 allochtoon? Misschien wordt het tijd eens bij de oogarts te gaan...
Dit heeft niets met het goedpraten van racisme te maken. Dit is enkel een vaststelling. Het is belachelijk van u die allochtonen-invasies te ontkennen.
Bovendien, is een 'kwade blik' nu al een uiting van racisme? Wat een complete onzin is dat?

Zeg me eens wat mijn 2.5 jaar oude dochter ooit die mensen misdaan heeft ?

Niets. Ik heb haar dan ook van niets beschuldigd....
Ik beschuldig wel die allochtone jongeren die tal van stadsbesturen ertoe noopten een overlasttaks in te voeren wegens hun hun overmatig overlastgedrag. Ik beschuldig wel die 50 % allochtone criminelen die onze gevangenissen bevolken - op mijn kosten overigens. Ik beschuldig wel die Marokkanen en Turken enz. die na 40 jaar aanwezigheid nog steeds geen zin het Nederlands kunnen brabbelen en daardoor getuigen van duidelijke integratie-onwil.

Juist, niks het zal waarschijnlijk mijn dochter zijn die later voor hun pensioen zal zorgen en ik zal er voor zorgen dat ze dat met plezier zal doen, zelfs wetende dat er enkele achterlijk racisten tussenzitten .
Wel goed dat uw dochter voor het pensioen van die 'achterlijke racisten' zullen zorgen. Die achterlijke racisten financieren nu met hun belastinggeld de academische carriëre die uw dochter zal doorlopen, die financieren de verplichte inburgeringscursussen die haar nieuwe vriendjes en vriendinnetjes zullen moeten doorlopen, die financieren de leeflonen, sociale woningen en andere uitleringen die haar eventuele import-familieleden ontvangen.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:39   #52
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vorige week met de familie in antwerpen geweest, de familie is deels van zuid amerikaanse afkomst en dus niet typisch "belgisch" van uitzicht.

De blikken die sommige mensen dan werpen nog nooit meegemaakt nergens in belgie.

Mijn vrouw zei dit na een half uurtje eerst geloofde ik het niet en dach ze dat verbeelde maar nee inderdaad je kan sommige mensen gewoon vol haat en misprijzen zien kijken naar mijn vrouw en mijn 2.5 jaar oude dochter .

Onbegrijpelijk zou ik zeggen, ze spreekt beter nederlands dan de gemiddelde antwerpenaar, heeft al meer belastingen betaald dan de gemiddelde antwerpenaar ,...moest antwerpen vol van mensen zoals mijn vrouw zijn er zou geen criminele, werkloze antwerpenaar meer zijn.

Onbegrijpelijk zoiets.
Dat is een logisch gevolg van de multicriminele samenleving, waar mensen het onderscheid niet meer kunnen maken tussen uitschot en goed volk. Een tip: schaf gans de familie een "eigen volk eerst" t-schirt aan, succes verzekerd!
Oud 26 juli 2004, 12:40   #53
k9

Standaard

Citaat:

Daar ben ik absoluut zeker van . Zeg me eens waarom ze anders zou haatvol kijken als het niet om de huidkleur is?

Omdat ze beter nederlands kan? Omdat ze mooier is? Meer verdient? mooiere auto heeft? ...

nee het enige wat ze konden weten was een andere huidskleur en de reactie daarop was duidelijk.
Oud 26 juli 2004, 12:41   #54
Burry
Parlementsvoorzitter

Standaard

Beetje idiote woordenstrijd hier. Wat K9 overkwam en dan vooral z'n vrouw en kind, is zeker af te keuren. Maar andersom gebeurt het ook wel eens.

Jammer genoeg zijn er veel mensen bang, horen ze iets en veralgemenen dan maar. Bang van, of bevreemd door, wat vreemd is. En dat geldt zowel voor vele autochtonen als ook allochtonen.
Burry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:42   #55
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Komaan, ik heb ook ervaring met een Siciliaanse schoonheid in Antwerpen en die werd langs geen kant vies bekeken ...

(Friedrich Nietzsche)
Oud 26 juli 2004, 12:44   #56
thePiano

Standaard

Citaat:
Dus omdat iemand anders zoiets doet is het goed dat jij het ook doet? wat een onzin . Of zeg je nu dat er geen verschil is tussen allochtonen en autochtonen dat ze allemaal even "slecht" zijn?
In het brein van Tegendraads ter grootte van een kersepit, zijn alle allochtonen bruin/zwart, hebben kroeshaar, dragen een tulband en spreken arabisch. Krijg dat idee er maar weer uit.

Dat de grootste groep asielzoekers/migranten de laatste vijf jaar blanke blonde oost-europeanen zijn, dringt nog altijd niet goed door. Waarschijnlijk denkt tegendraads dat dat allemaal autochtone Vlamingen zijn
Oud 26 juli 2004, 12:48   #57
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
In het brein van Tegendraads ter grootte van een kersepit, zijn alle allochtonen bruin/zwart, hebben kroeshaar, dragen een tulband en spreken arabisch. Krijg dat idee er maar weer uit.

Dat de grootste groep asielzoekers/migranten de laatste vijf jaar blanke blonde oost-europeanen zijn, dringt nog altijd niet goed door. Waarschijnlijk denkt tegendraads dat dat allemaal autochtone Vlamingen zijn
omdat zij wel geïntegreerd zijn misschien ...

(Friedrich Nietzsche)
Oud 26 juli 2004, 12:49   #58
k9

Standaard

Citaat:
Zijn ze lelijk uw vrouw en kind?
Helemaal niet, ooit de film pocahontas gezien? Wel zo maar dat een kleinere versie. De dochter is natuurlijk de mooiste van de wereld.
Oud 26 juli 2004, 12:50   #59
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Helemaal niet, ooit de film pocahontas gezien? Wel zo maar dat een kleinere versie. De dochter is natuurlijk de mooiste van de wereld.
Ik wens je het beste.

(Friedrich Nietzsche)
Oud 26 juli 2004, 12:52   #60
thePiano

Standaard

Citaat:
omdat zij wel geïntegreerd zijn misschien ...
Een Rus, een Wit-Rus of een Oekraïner die hier een paar weken geleden is toegekomen, daarvan is de kans dat hij zich op die korte tijd al geïntegreerd heeft aanzienlijk kleiner dat van een zwarte met kroeshaar wiens familie al 50 jaar geleden naar België is komen wonen. Denk je dat ook niet?

In elk geval hoeft die kersverse Rus zich geen zorgen te maken dat hij scheef bekeken zal worden. Mensen zoals Tegendraads maken enkel onderscheid 'op zicht'.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be