![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Ik doe onbetaald vrijwilligerswerk in de lokale nonprofit-sektor. En dit al gedurende vele decennia. Daarbij help ik soms ook eens mensen die in de knoop liggen met zichzelf, ongeacht hun afkomst en opvattingen. Daardoor heb ik al vaak de onderkant van de samenleving van dichtbij gezien, meer dan mij lief is. Daarmee heb ik al meer voor mijn idealen gedaan dan de meesten hier.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 5 februari 2013 om 21:28. |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Proficiat met uw sociaal engagement. En het politieke?
|
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Het sociale is politiek.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe NVA-ers en VB-ers dit kunnen uitleggen als postjespakkerij is mij een raadsel, want het is de wereld op zijn kop. Misschien om te verhullen dat NVA zelf een partij vol opprtunistische overlopers en postjespakkers is, en VB-kopstukken zelf weigeren om het goede voorbeeld te geven door op te stappen bij een tegenvallend resultaat?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel nog N-VA, de comunisten van de PVDA en misschien Groen. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() ?????????
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Ze heeft in ieder geval geen boodschap aan de NVA-tralala die de onderkant van de samenleving voortdurend stigmatizeert ("profiteurs", "marginalen", "armoezaaiers", "uitschot",...) omdat ze niet in het ideaalbeeld van het kleinburgerlijke Vlaanderen van VOKA en andere centennationalisten passen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 12 februari 2013 om 03:19. |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |