![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het gejoel zal tonen wat de Vlamingen vinden van degenen die een groot deel onder hen met nazis vergelijken. Oppassen voor agitators en valse vlagtoestanden echter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit ook met dat probleem.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En, wat voor weer is het op uw planeet?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had dat pseudoniem altijd gelezen als 'invalid'. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft iemand aan de groep gevraagd wat zij bedoelen?
Is het een karikatuur van de NVa, of een karikatuur van de karikatuur (of karikaturen)?
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 februari 2013 om 08:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij nog steeds niet van de indruk ontmaken dat er velen zijn die een psychotrauma (is het psychische letsel dat wordt opgelopen na een afschuwelijke gebeurtenis) overgehouden hebben aan de SS uniformen.
Of het een handige weg vinden (beetje pover) om anderen mee af te kraken en in een verkeerd daglicht te stellen. Uiteraard waren dat verschrikkelijke tijden en met alle respect voor mensen die toen familie en vrienden verloren hebben of zelfs deelnamen aan de strijd ... maar ligt dat al niet wat jaartjes in het verleden ... Ik heb de indruk dat men beter naar de toekomst kijkt want of we er echt goed voorstaan in die toekomst, I doubt it ... Ik vind het Politiek zeker niet correct om direct eender welke partij dan ook maar te gaan vingerwijzen in de zin van: dat zijn nazi's of verkeerdelijk geüniformeerden? Maar dat zal wel weer aan mijn laatste hersencel liggen die denkpiste die ik nu vaar. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2013 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ga je bij een Aalstenaar nooit weten....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie er het probleem niet van in. Lachen met een pijnlijk verleden.. het wordt verdorie hoog tijd dat er eens openlijk mee gelachen wordt. Alé, in ons aller Baskenland kleden zoveel mensen zich als falangisten of guardia civil's puur en alleen om te zwetsen. Moet kunnen. Ooit rammel gekregen van een echte flik omdat we met carnaval verkleed liepen als flikken die een gearresteerde de typische behandeling gaven. Konden zij niet mee lachen.
En wat de N-VA betreft: bewijs door uw bestuursdaden dat ge er niks mee te maken hebt. Punt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 8 februari 2013 om 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, iedereen wil meesurfen op het succes van de N-VA. Met andere partijen wordt niet gelachen, die zijn toch niet meer relevant in Vlaanderen. De dag dat ze kameraad Brüno opvoeren met een Stalin-snor op een achtergrond van doodskoppen zal ik pas echt schrik hebben: het zou betekenen dat SP.A terug iets voorstelt in Vlaanderen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt toch tijd dat er N-VA-films en musicals komen, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit lijkt me anders wel een geknipt onderwerp voor een draad aldaar: "Verzin titels & scenario's voor films en musicals over de N-VA en/of haar kopstukken". Ook over de casting kan héél wat bijeen worden gefantaseerd, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Als men dan toch de geschiedenis induikt op het carnaval, dan hadden ze beter enkele eeuwen vroeger gegaan.
Gezien de recente gebeurtenissen zouden ze beter de beeldenstorm als onderwerp genomen hebben. In die tijd gingen ze de plaasteren heiligen te lijf, nu de foto's van het koningshuis. Als bewijs dat er weinig evolutie zit in het afreageren van frustratie zou dat een mooi onderwerp geweest zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het woord rassisme wordt hier dus - en dat volgens elk woordenboek - weer eens te meer verkeerd gebruikt. En dat waarschijnlijk onder invloed van het van oorsprong Franstalige verkeerd gebruik van dat woord. Een bewust politiek geïnspireerd verkeerd taalgebruik om ook Nederlandstaligen te kunnen afschilderen als rassisten, daar waar deze verlangen dat Franstaligen Nederlands leren in nde plaats van faciliteiten te eisen in de rand ? Interessant zou dus zijn om na te gaan of ook in andere talen dat woord verkeerd wordt gebruikt. Taalnoot: de Nederlands spelling van dat woord is niet konsekwent! NL: ras; dus zou het rassisme moeten zijn, zoals trouwens in het Duits (Rassismus) En met dubbele s want de a wordt kort uitgesproken. F: race ---- racisme. Hetgeen wel konsekwent is. Inderdaad. Men heeft in het NL het Franse woord racisme overgenomen maar waarom dan ook niet rac(e) ? Rassisme zou bovendien orthografisch een passende associatie oproepen met.... Precies! ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 8 februari 2013 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Musical zonder muziek (Zet die ploat af)"
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 februari 2013 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |