![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan al diegenen die Debie aan het bashen waren, over een jaar of twee :
Het was er éne van jullie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien omdat zijn naam dreigde 'ontmaskerd' te worden, en hij een ander verhaal moest ophangen. Lijkt me het meest voor de hand liggende te zijn.
Maar je weet nog niet - wat zijn opdracht is - of hij die vervuld heeft - hij kan het niet zo goed verkopen vind ik - of er nog iets komt - of het kadert binnen een ruimer geheel |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Bart Debie zegt dat hij een mol was voor de Staatsveiligheid. Zo klapt hij over de misdaden binnen het VB. Dewinter vroeg hem oa om illegaal wapens aan te kopen om ermee te stunten.
Bron: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...s-belang.aspx# Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Dubbeldraad. De eerste . Er zullen er nog wel volgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer nog mensen? De liberaal-democratie zoals ze zo vaak voorgesteld wordt BESTAAT NIET! Diegenen die de macht hebben, schermen ze af voor oppositie en versterken hun posities waar mogelijk. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. MACHT is het ENIGE dat telt in politiek (en economie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() Misschien moeten die anderen eens een lesje in 'duidelijk titels' krijgen.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het waar is of niet, is in feite niet zo belangrijk. Wel waarom die kerel daar mee uitpakt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Debie, de eerste man in de laatste honderd en jaren in het Westen die bekent te spioneren voor de erfvijand van de bespioneerden. Meer nog, de eerste man die op het forum gaat staan en luidkeels roept: 'IK BEN EEN SPION!'. Zoiets als de eerste man op de maan. Maar met dit verschil dat Debie ook nog de eerste moreel nadenkende spion is. De eerst zichzelf bekendmakende moreel nadenkende en moreel handelende spion uit de geschiedenis van de mensheid is...de veiligheidsadviseur van het Vlaams Belang. Dit heeft zelfs John Le Carré nooit kunnen bedenken. Ik krijg er de tranen van in de ogen. Van het schaterlachen. De schoft wordt hier in deze topic dan nog zo voorgesteld, je moet een schofterige mentaliteit hebben om het te doen. Laatst gewijzigd door Conscience : 11 februari 2013 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Keiharde Turtelboom-bashing is het enige nuttige dat hieruit voort kan vloeien.
Alles daar op zetten dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Het is goed dat dit uitkomt. Nu is Gerolf Annemans aan zet: kuis houden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() De staatsveiligheid moet zeer dringend onder democratische controle komen.
Want wie denkt dat de rol van GLADIO uitgespeelt is bij de staatsveiligheid vergist zich! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Vraag me toch af wat Turtleboom voor uitleg gaat geven. Niets kan de leugen van vorige week toedekken lijkt me zo.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Wat een gelul. De staatsveiligheid is een ambtenarenapparaat behorend tot de overheid en staat ten dienste van de machthebbers of bepaalde delen van die machthebbers. Altijd en overal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De staatsveiligheid is een overheidsorganisatie die in een normale democratische rechtstaat zoals andere overheidsdiensten onder controle dient te staan van de democratie. Het parlement dus. |
|
![]() |
![]() |