![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekend liedje.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zien dit niet als een aanval, wij zien dit eerder als een boobytrap waar N-VA tegenstrevers met ogen open ingetrapt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar op deze foto zie jij een nazi staan?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() de zwartzakken (nvaerkes) voelen zich weer aangesproken, eens ss altijd ss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() En Hollande, hoeveel handgranaten moeten er nog ontploffen in uw eigen hand?
Laatst gewijzigd door giserke : 13 februari 2013 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() De perceptie is er:
NVA - anti NVA-stemmingmakers: 35-0. Het houdt niet op. De grap met de "homofobe" uitspraak, de xenofobe opslag van de registratietaks voor vreemdelingen, ... Deze keer met dank aan Unesco. Diegenen die nu nog beweren niet door te hebben dat werkelijk elke beschadigingsoperatie snoeihard in het gezicht terugslaat van de postjesgeile traditio's en hun verzuurde belgicistische lakeien, praten tegen hun gedacht.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Een Italiaanse officier en drie soldaten van diverse rangen uit het Duitse leger.
Waar zie jij nu die nazi?
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Aalst carnaval op z'n best. De draak steken met de actualiteit. Je kan die schertsvertoning trouwens op twee manieren lezen. Lachen met de aantijgingen als zou n-va ook maar iets te maken hebben met het nazisme of net het omgekeerde en de band met de rechts conservatieve Vlaamse beweging die collaboreerde aanklagen. Of omdat het Aalst carnaval is alle twee tegelijk natuurlijk, alle rechtlijnigheid zoek, de ambivalentie aanbidden.
Volgend jaar eens de Unesco er doorhalen zou ik zeggen want die hebben het niet begrepen. En als het zo gaan om de nagedachtenis van al diegene die door de Nazi's zijn vermoord. Er zijn ondertussen al meer mensen gestorven in oorlogen, burgeroorlogen en hongersnoden waar niemand iets om geeft. Wanneer gaat men eens voor vrede zorgen in Congo bvb. De Bush familie die zichzelf verrijkt heeft tijdens WOII en die beide kampen geholpen heeft toen, heeft ook nu weer een miljoen doden op haar geweten in Irak. Maar madam Bush is wel ambassadrice voor Unesco. Ze draagt natuurlijk wel geen nazi mantelpakje maar haar inborst is zwarter dan de gal van de carnavalisten na een week carnaval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand die zich constant van dergelijke schofterige uitspraken bedient op een discussieforum zou men hier geen "burgemeester" moeten noemen. Er zijn gepastere titels die zich ergens bevinden tussen de woorden "marginaal" en "debiel".
|
![]() |
![]() |