![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Cunnilingus
Volledig correct - alleen de kenner kan het verschil proeven. Ik kan het aan de structuur van het vlees zien. Het voordeel voor de restaurateur is dat naarmate het paard ouder is, het vlees beter smaakt. Dit in volslagen tegenstelling met rundvlees.
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Na heisa omtrent paardenvlees benieuwd naar reacties na de ontdekking dat cijfers op een spaarrekening niets zeggen over uw rijkdom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is geen paardenvlees of toch weinig, er zit ook varkensvlees tussen. Deze zever gaat hem juist hierom Waarom haalt een IKEA over gans Europa zijn vleesballetjes uit hun restaurants en rekken ? Overal een labeltje op met " eveneens varkensvlees " en de zaak is opgelost, maar niet voor de moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Paardenvlees is niet goedkoper ( was vroeger wel) Paardenvlees is gezond Maar het gaat hem hierover dat er ook varkens door de molen zijn gedraaid. Niet dat dit fraude is, maar de Islam mag dit van geen kanten weten ( nog steeds niet officieel openbaar gemaakt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() paardje eten, altijd lekker. In strenge winters in siberie konden we soms niet anders om te overleven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() En ik eet zo graag paarden staek.
Alleen moet ik daar hier thuis niet mee afkomen. Ik zou van mijn vrouw een dag lang geen beeld en klank meer hebben, als ze zou weten dat ik met paardenvlees thuis kom. Laatst gewijzigd door giserke : 2 maart 2013 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Paarden-,varkens-, runds, geen probleem. Iemand vond dit veel onrustwekkender:
![]()
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |