![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() onder een geest universum versta ik de hemel
is een mooie zin maar het woord GODENVERGADERING is toch het beste woord dat ik de laatste 12 maand tegenkwam de goden vergaderen en besluiten wat ze met het aards gepeupel gaan doen |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() en G zendt zn diskcipelen uit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() is Hari al klaar voor
![]() tegen dat ze komen |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Krijg je dat nu nog steeds niet door die dikke schedel van je?
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 19 februari 2013 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet hem dan op je negeerlijst , ik doe dat met revoleto !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ge de mensheid nog eens ziet doet hen dan de groeten.
Laatst gewijzigd door jogo : 20 februari 2013 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die andere goden die er zijn geweest behoren tot de fantasie. Laatst gewijzigd door harriechristus : 20 februari 2013 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat steeds mindere is dan tot nu toe de zogenaamde singulariteit, die oneindig klein is (niks dus) en die tevens een oneindige hoeveelheid energie zou bevatten (of zoveel als ons heelal). Wat dus tegenstrijdig is, want niets kan niet een oneindige hoeveelheid energie bevatten en ook niet zoveel als ons heelal. Bovendien: wat is "alleen maar energie?" Dus als je er even over na gaat denken blijft van het sprookje van de Singulariteit helemaal niks over dan een hoop onzin bijelkaar. Dan is mijn atoomtheorie veel beter: niet met de reductie tot niets met een hoeveelheid energie (wat niet kan), maar de ware goddelijke grondslag der oneindigheid in de vorm van een oneindige hoeveelheid culturen in de microkosmos. Daar heb je nog wat aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je erin wilt lezen, hier is ie. Het is de nieuwe bijbel van harriechristus, de enige en echte Jezus, want die ouwe Jezus heeft nooit bestaan. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de enige die constant in overtreding is ben jij zelf. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 20 februari 2013 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN? Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten.... want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij )......en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, want dat gebeurt niet door toeval, of door de primitieve natuurwetten, maar door de super-intelligentie van de microwezens. .......zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens. Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat. Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan. De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....die hebben me in de steek gelaten voor de strijd tegen de Islam, terwijl daar maar één kruid tegen gewassen is en dat is mijn nieuwe bijbel met de atoomtheorie.
Citaat:
Ook wel het laatste oordeel geheten. Sinds die tijd gaat het een stuk beter met me. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is beter?
Wat is beter: een heelal dat straks sterft in een oneindige leegte of een heelal dat eeuwig is en een eindeloze evolutie bezit? Laatst gewijzigd door harriechristus : 20 februari 2013 om 15:32. |
![]() |
![]() |