![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik las ook het interview met Anciaux in de Humo.
Bah, weerzinwekkend hoe die randdebiel er toch nog in slaagt om minister te worden. Snappen de Spirit-kiezers dan niet dat stemmen voor Spirit niets anders is dan de tewerkstelling van Anciaux te garanderen. Je moet maar lef hebben om als Vlaams-nationalist je ziel te verkopen en als de meest ordinaire Belgicistische onderkruiper plots het heil van les copains Laurette et Elio te beginnen zinnen. Shame on Bert zakkenvuller Anciaux. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
bv. Wat zijn de plannen van het blok met de vakbonden? werkloosheidsvergoeding? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Beste vriend, het programma is het programma.
We doen enkel wat daarin staat of we verloochenen ons eigen! Laat die linkse mediaklap achterwege hé!! Er staat niets te lezen tussen de lijntjes. Trouwen ik lees het toch goed, u geeft toe dat er geen probleem is met het programma, dus wij zijn dan eigenlijk niet strafbaar inzake rascisme en dergelijke... U bent (zoals iedereen trouwens) van harte welkom bij onze partij!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb het jammer genoeg vernomen van een ex-blok bestuurslid wat het VB echt wil. Gelukkig voor jullie staat er niks van in of tussen de lijntjes, want het zou vlug kunnen gedaan zijn.
Trouwens, moet het VB nu ook al beginnen ronselen met leden en politici van de andere partijen? Het is misschien gelukt met Morel maar bij de meesten van onze partij zal het toch niet lukken hoor Laatst gewijzigd door The Blackadder : 29 juli 2004 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() U snapt dan ook de kern van de zaak niet beste vriend!
Het bekomen van een Onafhankelijk Vlaanderen zal niet lukken met verdeeldheid waar jullie voor zorgen! In bed duiken met de CD&V is het slechtste wat jullie partij is overkomen! Onze poorten staan steeds open voor elke oprechte Vlaams Nationalist! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zeker niet de waarheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verdomme, nen thread over Bert Bleiter en op slag gaat het over het VB!
HOE SLAGEN JULLIE ER TOCH IN?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ga eens echt tegendraads doen hier. ik was vroeger ook geen fan van anciaux. maar een tijd terug heb ik hem geïnterviewd, en die man heeft echt wel een visie, een ideaal waar hij naar toe wil. het was een zeer aangenaam gesprek, ook al was ik het niet volledig eens met hem. (voor alle duidelijkheid, we hebben mensen van verschillende partijen gesproken , en dit gold voor allen). ik zal niet beweren dat hij de meest bekwame vlaamse politicus is, maar doen alsof hij een waardeloze, inhoudsloze, incompetente, bleitende postjespakker is, klopt gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als ik een boek wil lezen, dan lees ik een boek. Citaat:
IK IK IK IK IK IK IK Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 2 augustus 2004 om 19:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
trouwens, en trouwens, hoge verkeersboetes opleggen, die je absoluut niet populair maken, die je zeker stemmen kunnen kosten bij verkiezingen, zijn voor mij geen uiting van egoïsme. |
|
![]() |
![]() |