![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 waar heb je mij als anti globalist al zien miljarden scam van anderen goedpraten? Ik zie jou hier wel in alle bochten wringen om het ACW te vergoeilijken. Stop met die zever. Je beschadigd hierdoor op een ongeziene manier de strekkingen die de reputatie hebben op te komen voor arbeiders. Laatst gewijzigd door giserke : 25 februari 2013 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er 1 partij is die gelijk zot wordt doorgelicht om het minste te kunnen opblazen zal het toch wel zeker de NVA zijn zeker. (het VB was dat vroeger) Als al de andere partijtjes op dezelfde manier werden doorgelicht, bestond la belgique al heel lang niet meer.
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
2. Verwijt je bedrijven die dezelfde "ontwijking" toepassen hetzelfde? Anti globalist betekent niet het afkeuren van "ontwijking". 3. Ben zelf al van mijn 17 jaar tegenstander van deze verzuilde vakbonden en de eigenzinnige aanpak van de top zonder inspraak van de basis. Kijk er even mijn posten op na, dan zul je merken dat ik mij niet in bochten hoef te wringen. De top van de vakbonden zijn net zo tsjeverig als alle politieke partijen waar ze bij aanleunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een partij die elke dag op de korel werd genomen in het verleden en wat tot hilarische aantijgingen geleid heeft, waarop VDLN besloot geen commentaar meer te uiten wegens contra-productief, meer dan genoeg morele authoriteit heeft vermits niemand er in is geslaagd de geloofwaardigheid van de NVA te doen kelderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Gebruik maken van de notionele intrestaftrek is niet strafbaar en indien je dit niet zou doen, wanbeheer van je vereniging/vennootschap. De zaken liggen natuurlijk anders wanneer je je verkoopt aan het grote publiek als heiliger dan de paus.
Dus voor dit feit mogen ze uit de rechtbank blijven, maar leden kunnen niet zonder gezichtsverlies lid blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
2. Nee, maar geeft het hun daarom het recht hetzelfde te doen als die door politieke partijen aangestuurde "sociale organisaties"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zouden ook "we vinden jullie een bende lullen, ACW" in onze avatar kunnen zetten. Maar dat is beneden ons.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 25 februari 2013 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Nu begint Reynders ook al van z'n kl*ten te maken tegen het ACW
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-van-ACW.dhtml Het ACW en de CD&V beginnen zich wel echt belachelijk te maken. Laatst gewijzigd door Ambiorix1 : 25 februari 2013 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Marco eyskens is opperhoofd van arco
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Gelukkig wordt het proces niet in de media gevoerd.
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...t-verder.dhtml
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk. Een prestigestrijd tussen het acw en rudi de leeuw voor de meest ingenieuze notionele intrestconstructie. Misschien kan axel haelterman de winnaar aanduiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Natuurlijk, winst maken is noodzakelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Processen moeten niet op tv gevoerd worden. En jij vraagt je dus af waarom het Weverke het dan toch doet. Antwoord: - strafrechtelijke processen ten aanzien van individuele burgers gebeuren best in een rechtbank, door onafhankelijke rechters, aan de hand van een dossier dat, soms mits wel wat tijd, zeer volledig is samengesteld. - politieke processen ten aanzien van partijen en hun bonzen, gebeuren in de politieke arena, te weten daar waar de politiek (macht en machtsverwerving, macht en machtsbehoud; dus parlement en media) "bedreven" wordt. Was dit echt te moeilijk voor jou om dit verschil niet beseft te hebben ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De notionele intrestaftrek, is niet correct tov kleine bedrijven die moeten concureren met ongelijke wapens. Jij kunt me nergens van verdenken dat ik persoonlijk goedkeur dat bedrijven dit doen. Dit kun U hier op het forum op geen enkele manier mij aansmeren. Citaat:
Je bent zo doorzichtig. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 25 februari 2013 om 15:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij handeld dus niet onder druk van de media en emotie. Al de rest staat te roepen en krijsen. Tot zelfs een federaal minister toe. Als er iemand is die dwars door al dat hersenloze hysterie correct handelt is het BDW. Laatst gewijzigd door giserke : 25 februari 2013 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet nooit: de hoogste toppen worden slechts bereikt door kruipdieren. Bekijk maar hun "verdediging": ze verschuilen zich achter de onnoemelijke inzet en diepzee-oprechtheid van hun basismilitanten. Want inderdaad: die basismilitant is perfect oprecht, sociaal begaan en verdient alle lof. Maar dat heeft nul komma nul te maken met de fouten van de hoge top. In plaats van zich te verschuilen achter hun militanten, zouden ze zich moeten verontschuldigen tegenover hen. En de eer aan zichzelf houden door minsten met de ganse top èn subtop ontslag te nemen. Maar ja ... in ieder van ons schuilt een kruipdier. Wie het maakt tot aan de top, beseft het niet maar is helemaal overgenomen door dat beestje. En dan komen we tot de basis-politiek: die top, die vuile mannekes, hebben een politiek standpunt ingenomen tegen de nva; wel, ze krijgen er nu de politieke weerbots van: niet de basis van het acw moet kapot, maar wel zijn top. Ze zullen vertrappeld worden gelijk een huisspin door de maat 45 van de schoen van de huisvader. Tot spijs om weggeveegd te worden door de Vlaamse huismoeder, de properste van heel de wereld. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de waarheid komt aan het licht: de notionele interestaftrek is iets om de werkgelegenheid in huis te houden. (let op: ik ben erg voorstander van hetgeen nu zich stilaan aan het aftekenen is: een internationale afspraak om concurrentie op fiskaal vlak tussen staten iet of wat af te spreken. Eigenlijk is de basisinstelling: op welk vlak, op welk maatschappelijk gebied, zou de ideale staat zijn inkomsten bekomen van haar burgers? Eerste mogelijkheid: op arbeid en op arbeidsplaatsen. Tweede mogelijkheid: op verbruik, en liefst op verbruik van luxe-producten Derde mogelijkheid: op andere zaken die de politiek wil sturen, zoals milieu(on)vriendelijkheid, vervuiling, ... Deze keuzes worden nu gemaakt onder het juk van een internationale concurrentie, waar een paar ijzersterke wetten gelden, oa de vloeibaarheid van kapitaal. Ik denk evenwel dat het de goede kant op gaat. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat mag waarschijnlijk niet van Voka, BDW zijn baas. Bewijs jij me maar eens dat wat ik hier beweer een leugen is, zoals het enige verweer van sommigen hier op dit forum. Kijk er de bevindingen van het Rekenhof maar op na en zoek dan zelf maar uit welke instrumenten ze gebruikt hebben, om jou op te zadelen met die garantie bij de banken van 13,5 miljard. En je zal het zelf moeten uitzoeken, want alle traditionele partijen zullen hierover zwijgen als het graf, omdat ze allemaal even veel stront aan de knikker hebben. |
|
![]() |
![]() |