![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het feit dat je ze "letterlijk" gaat willen bestempelen heeft dus niets met erkenning te maken, eerder met Herkenning, dat kan nooit bevorderlijk zijn. Als er gelijke rechten zouden zijn en een algehele acceptatie dan is er toch geen probleem? Ik hoef ook niet zo nodig te weten wat jij in jouw slaapkamer met wie, wat of onder begeleiding van welke attributen, uitvoert hoor ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() heeft die geen stempel op een ID-kaart nodig hoor, hij zal dan wel terechte en juiste conclusies trekken qua geaardheid van die persoon ![]() Of bedoel jij ook nog eens een medische stempel? Wie welke ziekte heeft? Hoe dan ook, wat je ook bedoelde, sowieso absurd ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ingenious : 1 augustus 2004 om 19:35. Reden: typo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() De tegenstanders van mijn voorstel kunnen alleen maar schelden en mij voor
"nazi" uitmaken,zij maken er zich vanaf met een honend zinnetje zonder inhoud, dus als zij argumenten "tegen" willen aanvoeren staan zij met hun mond vol tanden. Doe zo verder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een intieme relatie aan te gaan met een jongen,te weten of die persoon wel degelijk hetero is en niet een homo "die zich voordoet als" om misbruik te maken van haar maagdelijkheid. Daartoe is mijn maatregel de enige juiste aangewezen manier en wie daar schrik van heeft wil de boel belazeren. Dat is dan een aspect van wat men noemt de decadentie en verloedering van onze maatschappij. OP DAT PUNT ben ik het volledig eens met de heer Kardinaal Joos en de Imams die ons daarover terecht onderwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1* je eerst aanmeldt voor onze keystats-wedstrijd (zie link onderaan mijn handtekening) 2* Dan ga je alle posts in deze topic nog eens na 3* Dan begin je op elke gefundeerde tegenwerking eens een gefundeerd antwoord te geven 4* Zet maar al wat koffie want je zal eventjes werk hebben
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moedeloos van te worden! Hebt u niets beters te doen? Ik raad u een breiwerkje aan of een partijtje kantklossen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat jij het had over schijnhuwelijken. Nu roep je jezelf al op als beschermheilige van de maagdelijkheid? Ten tijde van de bomvolle kerken 's zondags waren er pas homoseksuele mannen en vrouwen die hun geaardheid ZELF niet wilden toegeven, misschien zelfs niet beseften en huwden tegen beter weten in maar op aanraden van meneer pastoor. Gelukkig zijn deze tijden voorbij dus ik zie niet in wat jij nu nog komt vertellen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nuja, de nazi's hadden natuurlijk ook goede redenen om de Joden Jodensterren te geven. Op welke manier u uw voorstel nu ook inkleed, het getuigt dat u ofwel - van slechte wil bent - gewoon dom - Combinatie van beide
Laatst gewijzigd door Eternity : 1 augustus 2004 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() *
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 1 augustus 2004 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |||||
|
![]() allez ik zal eens 'inhoudelijk' reageren, alhoewel dit voorstel eigenlijk te ridicuul is om de moeite te doen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() conclusie: je voorstel is niet haalbaar, volkomen nutteloos en stigmatiserend. en dan ben je verwonderd dat je zo'n antwoorden krijgt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het breien: Het artikel over homo's van De heer professor Emiritus Raymond Van den Bergh van de Katholieke Universiteit Leuven (voor de geinteresseerden: te vinden in de archieven van het infoblad NUCLEUS). Zo kan u in het vervolg meepraten op hoog niveau inplaats van dit forum telkens met stopzinnetjes te belasten die volstrekt overbodig en niet terzake zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik discriminerend tegenover homo's? Ik doe hier een oproep aan de uitgaande
hetero bevolking van Antwerpen: Bestorm volgend weekend inplaats van de mega-danstempels van ons land alle gekende homo-clubs om massaal op hun dansvloertjes uit de bol te gaan (ook alle allochtonen hé want die worden toch veel te vaak geweigerd aan de deuren van de danstempels) en het feestbeest uit te hangen maar wees niet ontgoocheld als ze jullie bij de deur willen tegen- houden en jullie lidkaart vragen... WIE IS HIER DISCRIMINEREND??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |