Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2004, 22:36   #41
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
zeker weten " het leven zoals het is" oersaai , zonder gevaar , het leven niet waard, ieder dekseltje en potje is anders se
Das te bekijken hoe je de drempel voor jezelf legt, als je nieuwe horizonten wil verkennen zal je altijd meer en meer willen - handicap van de progressieven trouwens - tot je niets méér meer vindt en dan geraken zulke mensen in een depressie...ik zeg natuurlijk niet dat dit je zal overkomen Ik wil maar zeggen dat er mensen zijn die gerust gelukkig kunnen zijn, zelf gewoon door te leven 'rond de kerktoren' zoals ze dat zeggen.
Cyperken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 23:03   #42
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
Als dat de gang van zaken is bij alle holebi's moet ik mijn mening grondig herzien maar ik denk dat het hier gaat over een kleine groep geperverteerden die 'HET' met alles en iedereen 'DOEN', zo veel mogelijk en waar het maar kan.

In een park met een (vaak nog lelijke) onbekende sexen is nu ook niet direct mijn ding ...

Ikzelf ben nu 10 maand samen met mijn vriend (ben 18.), en van plan er nog een hele tijd bij te doen. (En neen: we bedriegen elkaar niet)

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 2 augustus 2004 om 23:03.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 23:05   #43
giserke
Banneling

Standaard

wie heeft het nu met een onbekende sexen? gewoon met uw lief een ommetje maken is toch plezant?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 23:12   #44
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
wie heeft het nu met een onbekende sexen? gewoon met uw lief een ommetje maken is toch plezant?
Je had het dus wel over een ommetje maken met uw liefje om 2u s'nachts in het stadspark.
Oud 2 augustus 2004, 23:13   #45
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Euhm

Zo parken draaien puur op betaalsex en one night stands ...

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2004, 23:16   #46
giserke
Banneling

Standaard

[quote=Eternity]Euhm

bij ons in het park, is geen parking
Oud 2 augustus 2004, 23:19   #47
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Je had het dus wel over een ommetje maken met uw liefje om 2u s'nachts in het stadspark.
endan?
Oud 3 augustus 2004, 00:05   #48
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
endan?
Niet van Antwerpen zeker?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 08:25   #49
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus u zegt dat homohaat en geweld tegen alle homo's komt omdat sommige mensen zich bezig houden met homoprostitutie in het stadspark?
Neen, dat probeert u mij valselijk in de mond te leggen.

Maar ik kan wel begrijpen dat sommigen zo geïrriteerd worden door de excessen die al jaren gaande zijn dat zij plaatselijk het recht in eigen handen nemen. Ik keur dat echter niet goed, maar het is wel begrijpelijk.

Zo'n tien jaar terug werd een leerjongen (minderjarig) die in de zaak van mijn vader werkte, en die 's avonds laat langs het Stadspark passeerde onderweg naar huis, verkracht door dat geperverteerd gespuis dat daar 's nachts rondhangt. De vader van de jongen was razend en was zinnens revanche te nemen en zwoer de dader te castreren.

Dit is zeker geen unikum in het Stadspark, dit gebeurt al jaren, maar als de politie hier niet tegen wil optreden (en ze hebben nochtans een groot bureau aan het Stadspark) dan moet men niet schrikken dat de bevolking zelf optreed tegen deze perverten.

Dat homo-saris Muyters deze geperverteerden dan ook maar aanpakt, want zij zijn de bron van de problemen.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 09:11   #50
Tegendradigaard

Standaard

De prostitutie in de Atheneumbuurt is ook verdreven en zo goed als verdwenen. Dus men kan de stadspark prostitutie ook zo aanpakken he. Of dat nu een homo of hetero prostitutie is.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 09:12   #51
Tegendradigaard

Standaard

Dat ze maar de hand aan zichzelf slagen as de nood echt zo hoog is..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 3 augustus 2004, 09:12   #52
Tegendradigaard

Standaard

En das nog veiliger ook..

Oud 3 augustus 2004, 09:21   #53
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
zeker weten " het leven zoals het is" oersaai , zonder gevaar , het leven niet waard, ieder dekseltje en potje is anders se
das goe gezegt, da, iedereen zijn goesting, weg met die blok-dictatortjes!

laat dutroux en fourniret maar vlug vrij, dat het voor de minderjaringen ook nog een beetje gevaarlijk en niet te saai is

Laatst gewijzigd door Stratcat : 3 augustus 2004 om 09:23.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 09:23   #54
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
U bent, net als de meeste die hier commentaar spuien waarschijnlijk, niet van Antwerpen zeker?!

De enige vraag die men hier dient te stellen is of het sluiten van het stadspark de aangekaarte problemen zou oplossen? Neen is het antwoord
Overtuig me....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
en daarom, en enkel daarom, is de door het Vlaams Blok voorgestelde oplossing geen oplossing.
Oud 3 augustus 2004, 15:42   #55
Tegendradigaard

Standaard

Nochtans zou het het probleem van homo in mekaar timmeren IN het stadspark wel oplossen he.
Ik stel voor dat de homo's naar die straat over het centraal station gaan, daar zijn homo bars genoeg zou ik zo denken.

Of het zou moeten zijn dat ze daar mekaar in elkaar timmeren ?

Oud 3 augustus 2004, 18:36   #56
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sale-Flamin
Neen, dat probeert u mij valselijk in de mond te leggen.
ik probeer u niks in de mond te leggen, het was een vraag naar aanleiding van de volgende quote:

Citaat:
Ach ja, het probleem is homohaat en geweld tegen homo's, dat dit een reactie is op een situatie die al jaren een bron van ergernis is van de bevolking, dat is natuurlijk bijzaak. Dat deze situatie al sinds enkele decennia zorgt voor een onveilig klimaat dat is onbelangrljk, omdat jij denkt dat dat niet thuishoort in deze draad. Wel, mijn beste, dit hoort bij deze draad als boter bij een boterham, en als u niet blij bent dat ik de vinger op de etterende wonde leg, wel,... dat zal mij aan mijn achterwerk oxideren.
welke situatie bedoelde u dan? ik dacht dat u op de prostitutie doelde.

Citaat:
Dat homo-saris Muyters deze geperverteerden dan ook maar aanpakt, want zij zijn de bron van de problemen.
u heeft een probleem met de homoprostitutie in het stadspark, wat ik begrijp (ik snap ook niet waarom mensen naar prostituees gaan, en zou het liever ook uit het stadspark zien verwijnen). maar zoals ik reeds probeerde uit te leggen is dit een heel andere discussie dan de discussie over homohaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 18:51   #57
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

U wilt deze draad vernauwen tot enkel homohaat, ik niet. U wilt niet begrijpen dat de wantoestanden die daar al jaren bestaan en die ontspruiten uit de perverse obscene praktijken van homo's, (ondermeer prostitutie, verkrachtingen en pedofilie) vijandige reacties uitlokken.

Dit hoort wel degelijk bij deze discussie, en de homohaat wordt gevoed door de excessen die al veel te lang in het Stadspark getolereerd worden (bewust tegenwoordige tijd overigens).
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 19:12   #58
ingenious

Standaard

Citaat:
U wilt deze draad vernauwen tot enkel homohaat, ik niet. U wilt niet begrijpen dat de wantoestanden die daar al jaren bestaan en die ontspruiten uit de perverse obscene praktijken van homo's, (ondermeer prostitutie, verkrachtingen en pedofilie) vijandige reacties uitlokken.

Dit hoort wel degelijk bij deze discussie, en de homohaat wordt gevoed door de excessen die al veel te lang in het Stadspark getolereerd worden (bewust tegenwoordige tijd overigens).
ik herhaal mijn vraag:
Citaat:
dus u zegt dat homohaat en geweld tegen alle homo's komt omdat sommige mensen zich bezig houden met homoprostitutie in het stadspark?
u antwoorde ontkennend, nochthans doet u dit toch serieus uitschijnen in uw tekst!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 19:13   #59
Janssen
Vreemdeling

Janssen's schermafbeelding

Standaard

Homoseksualiteit blijkt eens te meer gepaard te gaan met misdadige excessen. Het is een psychische stoornis, en een bedreiging voor de goedmenende Vlaming. Dat de Belzieke politiek daar niet tegen opdreedt... daarvoor is ze Belziek

Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 19:15   #60
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janssen
Homoseksualiteit blijkt eens te meer gepaard te gaan met misdadige excessen. Het is een psychische stoornis, en een bedreiging voor de goedmenende Vlaming. Dat de Belzieke politiek daar niet tegen opdreedt... daarvoor is ze Belziek
En gij ?? "Ziek" , tout court
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be