![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben nu 10 maand samen met mijn vriend (ben 18.), en van plan er nog een hele tijd bij te doen. (En neen: we bedriegen elkaar niet)
Laatst gewijzigd door Eternity : 2 augustus 2004 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() wie heeft het nu met een onbekende sexen? gewoon met uw lief een ommetje maken is toch plezant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zo parken draaien puur op betaalsex en one night stands ...
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() [quote=Eternity]Euhm
![]() bij ons in het park, is geen parking |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar ik kan wel begrijpen dat sommigen zo geïrriteerd worden door de excessen die al jaren gaande zijn dat zij plaatselijk het recht in eigen handen nemen. Ik keur dat echter niet goed, maar het is wel begrijpelijk. Zo'n tien jaar terug werd een leerjongen (minderjarig) die in de zaak van mijn vader werkte, en die 's avonds laat langs het Stadspark passeerde onderweg naar huis, verkracht door dat geperverteerd gespuis dat daar 's nachts rondhangt. De vader van de jongen was razend en was zinnens revanche te nemen en zwoer de dader te castreren. Dit is zeker geen unikum in het Stadspark, dit gebeurt al jaren, maar als de politie hier niet tegen wil optreden (en ze hebben nochtans een groot bureau aan het Stadspark) dan moet men niet schrikken dat de bevolking zelf optreed tegen deze perverten. Dat homo-saris Muyters deze geperverteerden dan ook maar aanpakt, want zij zijn de bron van de problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() De prostitutie in de Atheneumbuurt is ook verdreven en zo goed als verdwenen. Dus men kan de stadspark prostitutie ook zo aanpakken he. Of dat nu een homo of hetero prostitutie is.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Dat ze maar de hand aan zichzelf slagen as de nood echt zo hoog is..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() En das nog veiliger ook..
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
laat dutroux en fourniret maar vlug vrij, dat het voor de minderjaringen ook nog een beetje gevaarlijk en niet te saai is
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 3 augustus 2004 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Nochtans zou het het probleem van homo in mekaar timmeren IN het stadspark wel oplossen he.
Ik stel voor dat de homo's naar die straat over het centraal station gaan, daar zijn homo bars genoeg zou ik zo denken. Of het zou moeten zijn dat ze daar mekaar in elkaar timmeren ?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burgemeester
|
![]() U wilt deze draad vernauwen tot enkel homohaat, ik niet. U wilt niet begrijpen dat de wantoestanden die daar al jaren bestaan en die ontspruiten uit de perverse obscene praktijken van homo's, (ondermeer prostitutie, verkrachtingen en pedofilie) vijandige reacties uitlokken.
Dit hoort wel degelijk bij deze discussie, en de homohaat wordt gevoed door de excessen die al veel te lang in het Stadspark getolereerd worden (bewust tegenwoordige tijd overigens). |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|
![]() Homoseksualiteit blijkt eens te meer gepaard te gaan met misdadige excessen. Het is een psychische stoornis, en een bedreiging voor de goedmenende Vlaming. Dat de Belzieke politiek daar niet tegen opdreedt... daarvoor is ze Belziek
![]()
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |