![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 19 maart 2013 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug naar de steppe van Centraal-Azië.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En anders zijn brutale bek toehouden, of hem enkel openen om braaf " danku " te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Je wil van Turkse kinderen een soort Ersatz-Vlamingen maken of wat? Kleine Turkjes groeien beter op in een Turkse omgeving met hun taal, religie, cultuur,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ² Absoluut. En geen kleine racisten. Hele grote smerige dikke racisten.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pro patria.
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest ik een Turks kind adopteren, zou ik dat opvoeden als mijn eigen kind, dus zeker en vast niet op de moslim-manier. Als Erdogan wil dat Turkse ouderloze kinderen op islamietische manier opgevoed worden moet hij dat in Turkije doen. Wat men hier doet gaat hem niets aan. Dat zijn binnenlandse aangelegenheden waarmee hij zich niet te moeien heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() In afwachting van een terugkeerpolitiek, die ik zo gauw niet zie komen, passen vreemdelingen, en bovenal kinderen, zich best wél aan .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je het nu tegen Erdogan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In veel gevallen zijn die mensen van de gastgezinnen echt wel niet slim mo soit.
Maar die zullen denken van: Wij nemen een vreemd kind in huis en zo laten we aan de rest van de wereld zien dat wij zeker geen racisten zijn. Wat voor bullshit is dat zeg. ![]() Zoals iemand al schreef zijn er in België zelf kinderen genoeg die beter zouden opgevangen worden en de kans niet krijgen. Die anderen ![]() Ik vraag mij af als wij in de problemen komen in ons land of we dan ook overal zo welgekomen zullen zijn in andere landen I doubt it! En ik blijf van mening dat dit totaal niets te maken heeft met racisme maar het is gewoon realisme wat ik als Universalia hoog in het vaandel draag. Citaat:
En dat op de nuchtere maag zo 's morgends vroeg zeg tssss ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze discussie ontspoort zoals gewoon weer van een non-issue in een fantasme voor haar deelnemers.
Sla nu eens gewoon een Turkse krant open, lees wat er wordt gezegd hierover (enfin, het weinige dat je erover vindt) en wat de Turkse regering wenst te ondernemen.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel het ons dan ineens hé. Jij kan Turks neem ik aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Sla eens een Turkse krant open", kan het nog dommer, alsof we hier allemaal Turks kunnen lezen, en Marokkaans, en Arabisch, en Tseetjeens, en Perzisch, en Afgaans, en ... nog 100 talen die hier gebruikt worden. "Op sociale media keren Turken zich tegen kritiek op opvang in Nederland" http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Neder...ederland.dhtml "Turkse media berichten zonder uitzondering iedere dag over de jongen Yunus (9), die bij een Nederlands lesbisch stel opgroeit. De collectieve hoon aan het adres van Nederland wordt luider en luider. Een tegengeluid in reguliere media is vanwege de lesbische pleegouders ondenkbaar. Maar in sociale media laten Turken wel het achterste van hun tong zien." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter zelfs, de Turkse regering laat hiermee duidelijk zien dat de multicul onzin is en dat het vooral de Moslims zelf zijn die er tegen zijn. Het gaat hier immers over kinderen die binnen de Europese maatschappij leven en dus niets meer te maken hebben met de Turkse cultuur of Godsdienst. Het gaat over kinderen die in Europa school lopen en dus een Europese taal nodig hebben om hun opleiding te kunnen volgen. Dat Turkye maar eens tegen de Amerikaanse regering gaat vertellen dat de Turkse kinderen daar enkel in het Turks mogen opgevoed worden, met de Turkse cultuur. Wedden dat binnen de maand, alle Turken in de VS in kampen opgesloten zitten te wachten op hun deportatie. En de volledige middellandse zeevloot van de Marine voor de kusten van Turkye ligt, klaar om alles plat te bombarderen als ze nog hun mond nog eens durven open doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er word trouwens enkel ingegrepen als het om lichte misdrijven gaat en dan nog moet er een vermoede bestaan van onschuld. Een Europeaan moet niet hopen om hulp vanuit het thuisland als hij verdacht word van moord in het buitenland. Dan houd men enkel toezicht op het verloop van het onderzoek en het proces. En het aantal Europeanen dat in India opgesloten zit wegens drugsmokkel is vrij groot. De Europese regeringen grijpen daar echter enkel in, als er een vermoeden is dat het om mensen gaat die de drugs niet zelf in hun bagage hebben gestoken. De rest mag er zijn straf uitzitten en word niet verder geholpen door de Europese regeringen. |
|
![]() |
![]() |