![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door wiens politieke invloed vloog Derk Jan Eppinck weer de laan uit en waarom?
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beste voorbeelden zijn de voormalige GvA-redacteurs Paul Belien (echtgenoot van VB-volksvertegenwoordiger A. Colen) en VB-kamer-en gemeenteraadslid Guido Tastenhoye, die een nieuwe roeping zagen en kregen in het racistische Vlaams Blok.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zouden ze nu echt zo dom zijn bij Concentra ? Of ben ik gewoon naief ? Laatst gewijzigd door dinges : 2 augustus 2004 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Sinds de frut werd overgenomen door concentra is er iets betere controle maar dan nog. Er is nog steeds de VB-adept redacteur Roger Van Houtte. Ik begrijp niet dat ze die al niet lang geleden een ander baantje hebben gegeven.
Voordat de GvA werd overgenomen in 1996 door Concentra, was de GvA eigendom van Uitgeverij De Vlijt. Een pittig detail, als achtergrondschets, is te weten dat de SS-Man, de krant van de Algemeene SS-Vlaanderen onder hoofdredactie van Ward Hermans tijdens WOII, gedrukt werd op de persen van de Gazet van Antwerpen van De Vlijt in Antwerpen. Toch altijd nuttige info om weten voor wie het interesseert.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 augustus 2004 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ik vraag me af hoe het gaat met bruno huygebaart bij het VRT nieuws. Dit is een Vlaams nationlist van de bovenste plank. (allee vroeger toch)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Seba schreef :
Citaat:
- politiek correcten, én de : - NV Afhankelijkheid ten overstaan van het Blok weergeeft. Het Blok heeft met dit ontslag en erkomen er nog (!), hélemaal niets te maken. Allez, om het eenvoudig (hopelijk eenvoudig) voor te stellen : 1. De bank die Concentra controleert is niét de schuldige. 2. Concentra is niét de schuldige. 3. De ware oorzaak, daarover is zélfs in géén enkele post tot nu toe gespreken, of ik moet erover gezien hebben, is : - in de CD&V, die toch maar de oude CVP is, zijn de "zuilen" bijlange nog niet dood. De "zuil" die ooit Johannes-Lucas de Snelle de Vilvorde tot "premier" intrigeerde, en die opnieuw aan macht wint binnen de CVP - zie aanstelling laatste CVP-minister in de Vlaamse Regering met een uitwuiven van de traditionele CVP-establishment-kandidaat Van Rompuy - vond het nodig de "Frut" nu eindelijk eens opnieuw te : herCevePeën. Méér CVP-praat in de GVA ! CVP-talk met een vakbondstintje. Tiens ... 't Zal weer zijn van ... niet geloven ... post van een blokker ... Doe maar ! Sluit de oogjes maar. 't Is al laat ...
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Volgens goed-ingelichte bronnen" "Wellicht moet de schuldige van het ontslag van Van Loon niet gezocht worden bij de moddergooiers van De Morgen. Vrij algemeen wordt met een beschuldigende vinger gewezen naar Patrick Janssens, SP.A-burgemeester van Antwerpen en Steve Stevaert" en de zin meteen erna: "Het ontslag van Van Loon bij Gazet van Antwerpen is het zoveelste feit in een rij van media-intimidatie. De zelfverklaarde 'democraten' doen daarmee hun trieste reputatie alle eer aan! Fraaie democraten." dit is dus gewoon 200% mist spuien, niet meer niet minder, punt andere lijn. Dit is dan uiteraard diezelfde partij die zelf toch altijd zoveel de mond vol heeft over "door het slijk halen" en "stigmatiseren" van haar partij.... ik zeg neit dat ik het verhaal van politieke druk uitsluit, maar zolang ik geen concreet bewijs zie heb ik rationeel gezien geen enkele reden om deze Blok-insinuatis voor waar aan te nemen.... u hebt trouwens, zoals TomB al opmerkete, wel een erg vreemde manier van "bewijsvoering": neit de beweerder moet volgens u bewijzen, maar wel diegene die aanklaagt dat er geen concrete en objectieve bewijzen worden voorgeschoteld, zéér vreemd....
Laatst gewijzigd door Seba : 3 augustus 2004 om 00:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Het blok plaatst zichzelf toch zo graag in een "slachtofferrol" 8) . Op den duur zou ne mens er nog medelijden mee krijgen
![]()
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik wed dat je pure azijn zal pissen. Dan denk ik ook dat je veel van je praatjes zal terug moeten inslikken, om het met jouw eigen woorden te zeggen: Who gives a flying fuck dat jij en consoorten zo'n onzin uitkramen,[/quote] Pfffff wat een gelul 'whatever whenever' Azijn pisserke ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
een werkloze Nazareër heeft ooit gezegd... wie het met het zwaard omgaat... Hebben jullie linkie winkies nu nog niet genoeg afgezien in het oostblok, USSR, China, Vietnam, Laos, Cambodja, Noord Korea, Cuba en nog zovele andere landen. dat jullie dit hier zonder verpinken toelaten? ![]() Denken jullie nu echt dat als de pers volledig in handen is van één gedachtengoed, al is het een Linkie winkie, jullie ook niet bij de slachtoffers zullen zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() een werkloze Nazareër heeft ooit gezegd... wie het met het zwaard omgaat...
Hebben jullie linkie winkies nu nog niet genoeg afgezien in het oostblok, USSR, China, Vietnam, Laos, Cambodja, Noord Korea, Cuba en nog zovele andere landen. dat jullie dit hier zonder verpinken toelaten? ![]() Denken jullie nu echt dat als de pers volledig in handen is van één gedachtengoed, al is het een Linkie winkie, jullie ook niet bij de slachtoffers zullen zijn? ![]() Het lijkt wel dat ze hier een nieuwe 'stasi cultuur' aan het kweken zijn, en de meerderheid van die blinde vinken hier lopen er allemaal flink in of zijn allemaal zeer volgzame volgelingen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw "regelmatig" beperkt zich dus tot Guido Tastenhoye. Een enkel voorbeeld. Niet echt "regelmatig" als u het mij vraagt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |