![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, dat wil nog niet zeggen dat de Vlaming Duitser wil worden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 maart 2013 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ervaringen met Duitsers zijn dat ze over het algemeen niet zo goed. Ze waren asociaal, en hadden allemaal dikke nekken.
Ik ben mij er alleen wel van bewust dat de meeste Duitsers natuurlijk niet zo zijn, en dat ik gewoon ongelukkige ervaringen ermee heb gehad. Ben ik nu iemand met een Germanofobie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De logica daarvan ontgaat mij volkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet alleen wel dat Allah die mensen geschapen heeft. En dat jij dus indirect neerkijkt op de wonderen van Allah. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 22 maart 2013 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet ofdat trots het juiste woord is, bewondering zal meer op zijn plaats zijn. Sommige "grote" mensen zijn /waren het product van hun specifieke tijd en omgeving, een Mozart zou bijvoorbeeld in het Iran/Perzie van die tijd zich niet hetzelfde ontwikkeld hebben. Mensen zoals Ceasar en of Pompeius konden alleen die mensen worden als Romeinen. Xenophon had als hij in Vlaanderen geboren had geweest een simpel petattenboereke geweest in plaats van de Indianna Jones van zijn generatie.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 maart 2013 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe weet u zeker dat de meerderheid van de bevolking dat ook politieke onzin vindt? Mogen wij dat deskunding BUB onderzoek dan ook eens zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Provincies zijn overigens een overbodig niveau.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 22 maart 2013 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke 'zelfverklaarde Belgicisitjes' heb jij het hier ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is nu precies het doel van deze draad? Jullie weten best dat uit elke degelijke academische studie die naar het nationalisme in Vlaanderen is gedaan blijkt dat de voorstanders van een onafhankelijk Vlaanderen maar een kleine minderheid zijn. Last van cognitieve dissonantie?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft 'ViveLaBelgique' te maken met 'belgicistjes' ? Leg dat eens uit.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik tel er tien (5 Vlaamse en 5 Waalse), en één 'hoofdstedelijk gewest' dat van geen enkele provincie deel uitmaakt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geert, help ons uit de nood. Over welke academische studies heb je het ? Wie voerde ze uit ? Waar vinden we de resultaten ? Enkele voorbeelden volstaat, je hoeft niet heel de stapel degelijke academische studies dienaangaande te refereren. Wij zijn geen moeilijke mensen.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar laten we ons hier niet verliezen in woordspelletjes, nietwaar ? Ik meen dat we allemaal wel weten dat de term "belgicist" in een soort dichterlijke vrijheid ruimer gehanteerd wordt dan de strikte betekenis van het woord. Misschien was "belgië-gezind" een betere term. Maar belgicist bekt gewoon vlotter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Beetje zoals we Vlaams nationalist gebruiken voor de racisten van het blok de fascisten van het NSV en de euh.... Confederalisten van de NVA! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is me totaal niet te doen om woordspelletjes. Ik stel de vraag gewoon van wie jij iets verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Je vergeet dat de doorsnee Vlaams nationalist stemt op een partij die schoothondje van de EU wil spelen. Zelfbeschikking? Het is me nog altijd een raadsel wat je verwacht van Vlaamse zelfbeschikking als je een voorstander van 'meer Europa' bent.
Overigens , moet zelfbeschikking stoppen aan de gewestgrenzen? Ik kan dat begrip heel ver doordrijven. Provinciaal, gemeentelijk, parochie... Ik wil zelfbeschikking op mijn private grond, bijvoorbeeld. Om maar te zeggen, ik denk dat echte zelfbeschikking de doorsnee Vlaams nationalist gestolen kan worden. Zolang er Vlaamse autonomie is, mag die nog zo Jacobijns mogelijk zijn, krijg ik de indruk. Het mag bij wijze van spreke een Vlaamse B.U.B. zijn. En de partij waarop ze stemmen (hoewel ik, vanuit ervaring op dit forum, geloof dat hun kiezers het er niet mee eens zijn) gooit autonomie weg met het badwater als het op de EU aankomt.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 maart 2013 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er veel personen binnen het Vlaams Belang en de N-VA die er bezwaren tegen hebben dat zij Vlaams-nationalist of confederalist genoemd worden ?
![]() |
![]() |