![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Minister
|
Ook daar is het niet zozeer de Bijbel die de visie van de kerk bepaald heeft, maar de visie van Aristoteles en Ptolemaeus, die in de oudheid door alle mensen, heidenen en christenen, als correct werd beschouwd. De kerk had zich nooit exclusief mogen associëren met één wetenschappelijke theorie.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ockhams ideeën waren eigenlijk profetisch op dat vlak. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als dit waar is, dat de nieuwe Paus naar gevangenissen gaat om de voeten van criminelen te wassen en te kussen, dat is gewoon absurd. Wat hoopt hij hier eigenlijk mee te bereiken? Deze handeling is zijn ambt onwaardig, en ik heb het bang vermoeden dat hij het prestige van De Heilige Stoel zal verwateren.
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vraag mij nog steeds af wat die daar wil mee bereiken?
Iedereen tegen zich in het harnas jagen? Tijd voor de was en de plas? http://www.nieuwsblad.be/article/det...30329_00522909 De gewone brave burger kan zijn eigen voetjes wassen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Deze draad toont nog maar eens aan wat voor een gefrustreerde zageventen die zogenaamde vrijzinnigen wel niet zijn... Mei '68 is al wel een tijdje voorbij, jongens, kom eens met iets nieuws af om u druk over te maken tijdens jullie oude dag.
|
|
|
|