![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() ken die laffe venten die hun vrouw dagelijks afslaan, wanneer ze een schop onder hun ass krijgen van een echte man, draaien ze zich nog niet om en
lopen naar huis en werken hun frustratie uit op vrouw en kinderen ... vandaar vrouw terug aan de haard bij het VB |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zulke zaken behoren tot de privé sfeer en heeft niets met de partij te maken! En nu terug naar je hok, rooie hond! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ROOIE HOND ???? en dat is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een man en een vrouw vormt nog altijd de hoeksteen van onze samenleving. Als je ziet hoe goed het Blok Morel behandeld kan je moeilijk spreken van discriminatie, in drie maanden tijd kroop ze naar de Blok top. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() schijn bedriegt, maak dat de domme ganzen wijs maar mij niet
![]() Hitler groeide ook op bij die lieve Joden en nadien, dat weten we wel... voor wat neemt u ons |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn medeleven. Vandaar dat jij dat soort mannen zo goed kent... tssss.... kastreren moesten ze hen... tot de laatste vent... ![]() Voor het stoute blok er was bestond dat allemaal ni... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Is veilger in een vluchthuis dan in cafe zoals Pit Stop waar je makkers rondhangen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
HAHAHA... Hitler (Hiedler zijn zoon) opgebracht bij de joden...hahaha Mag ik die ook lenen? Mag ik U citeren?...woehoehoe STOP!!! HULP!!! Ik neem aan dat dat laatste een retorische vraag was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Amaai... heb jij dan zo'n smoel om op te doefen? Maar nee... 't zijn die gasten van de PIT STOP (!?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Hitlers grootmoeder was Joods, de huisarts die zijn moeder behandelde was Joods, de kunstacademici van de Weense school waren Joods, zijn overste in de loopgraven was Joods, ... Die these valt niet te bewijzen, maar enkele aanwijzingen voor zijn frustratie zijn er wel.
Ian Kershaw - Hitler Laatst gewijzigd door Praetorian : 3 augustus 2004 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
In het gebied waar de Schickelgrubers leefden (Hitlers vader veranderde zijn naam naar die van zijn pleegvader en oom Hiedler) woonden helemaal geen Joden, zo stelt Kershaw. Het verhaal van Hitlers grootmoeder die zwanger terugkeerde van een baan als poetsvrouw bij een rijke Joodse familie, is volkomen uit de lucht gegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
voor de rest is deze zaak al 100den keren aan bod geweest, dus ga ik er niet meer op in. we zullen zien wat het gerecht zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ook volgende bronnen geraadpleegd zijn: *Dr. J.S. Bartstra - Adolf Hitler *Guido Knopp - Hitler, een balans *John Lukacs - Hitler & de geschiedenis Er is wel nergens in die boeken een vermelding geweest van een dergelijk verhaaltje, er werd wel geschreven dat de grootmoeder zelve een Joodse bekeerlinge was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dat de moeder een Joodse bekeerlinge zou zijn geweest, lijkt me zeer weinig waarschijnlijk, ook omdat Kershaw er in zijn toch erg exhaustieve werk niet over spreekt. Wel ontkracht hij het verhaal als zou de grootmoeder bij een Joodse familie gewerkt hebben en haar kind halfjoods zou zijn. Het lijkt me ook niet erg logisch dat een alleenstaande vrouw in het enggeestige en oerkatholieke Oostenrijk van de late 19e eeuw zich tot het Jodendom zou bekeren, in zo'n bloeiperiode van anti-semitisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 3 augustus 2004 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat heeft een bekeerde Jodin immers verloren in een Oostenrijks boerengat? De Joden in Oostenrijk leefden sterk gecentraliseerd in de grote steden, voornamelijk Wenen. Zij vormden immers een vrij sektaire, hoogopgeleide klasse van academici, handelaars, kunstenaars, artsen... Joodse boeren en handwerklieden vond je er niet. In Polen leefden die in grote getale, maar niet in Oostenrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal het eens in een stelling formuleren Hitlers grootmoeder->joodse afkomst->bekeerd->katholieke grootmoeder Waarbij het bewijs zou moeten gevonden worden in de kerkregisters. Hopelijk was het deze keer eenvoudig genoeg, we zitten nu al enkele posts naast elkaar te praten. Laatst gewijzigd door Praetorian : 3 augustus 2004 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En nu graag de antecedenten van Black Girlke?
Om het wat overzichtelijk te houden zou ik aanraden te stoppen bij het Ijzertijdperk, het resterende deel van het geslacht Girlke heeft blijkbaar de evolutietrein gemist. 8)
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |