![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schijtkots van die kutzeikvent die z'n dochters aftuigd !!!!
Wie het goedkeurt , die mag stampede opflikkeren !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig met jou eens, Cookie! Mijn maag draait om, echt om kotsmisselijk te worden die "vader". Moge hij de rest van zijn dagen in een kerker doorbrengen. Alleen water en brood. EN: alle dagen een goeie aframmeling met de zweep. Bah, ik kots van zo'n barbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegens het beleefdheidsregelement , ben ik nog braaf met woorden
![]() PS: Water & brood is nog TE veel voor die kutluldiarreehufter !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de ergste martelstraf die je iemand kan geven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo meteen ga je nog vertellen dat jij met die "vader" méévoelt. Begrijpelijk, zegt-ie. ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) het is nog niet zo heel lang geleden, dat zulke zaken nog gebeurden in "katholieke" gezinnen ....
2) nogal chance dat zulke vaders gaan zorgen voor de inkomsten van onze pensioenen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Toch maar even erbij vermelden dat ik het gedrag van die vader volledig afkeur.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet wel zeggen, vader was vrijzinnig en gebruikte liever zijn vuisten, of een heet voorwerp om me te verbranden.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Over fysieke straffen (e.g. billenklets) kan gediscuteerd worden, maar dit lijkt me toch duidelijk enorm excessief. Zweepslagen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Nietzsche, hou eens op met je mening hier de discussie lam te leggen, wanneer je commentaar levert en daarop aangesproken wordt is het ineens een grapje ( niet dat dit ergens uit af te leiden was maar soit) en wie blijk geeft van enige emotie is ineens iemand die " amai nu al huilt".
Wat is het nu, bagatelliseer je dit geweld of veroordeel je het, wees eens duidelijk en liefst volwassen in je reacties. Nieuwmoors, je heb groot gelijk, walgelijk die vent en moest iemand ooit zo iets gedaan hebben met mijn dochter zat hij nu vast, zeker weten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vind jij het meest barbaars? Een volwassene (de 'vader') die kinderen afranselt met een zweep, OF de "vader" op water en brood in een cel en elke dag een rammeling geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me enkel af of barbaarse straffen de zaak gaan oplossen. Een verbod om nog met de kinderen om te gaan volstaat. Misschien eens aan die meisjes vragen of ze zich gelukkiger zouden voelen als hun vader dag na dag afgeranseld wordt. |
|
![]() |
![]() |