![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
knopjes ge moet (moogt) drukken is een vrouw zeer praktisch en handig in huis, keuken en bed-gebruik. Spijtig genoeg hebben ze veel last van mankementen en zijn ze zeer vaak duur in onderhoud. Moest het niet voor de carosserie zijn, zocht ik mij liever een vriend. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Manuals genoeg zelle, ge moet ze wel willen leren eh hahahah ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() oeps.
Laatst gewijzigd door parcifal : 6 augustus 2004 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb de eerste post van deze thread bedoeld [size=4]ALS GRAP[/size] [size=4][/size] Gewoon,in een poging om de feministes wat op stang te jagen - en om ze uit te lokken en ze belachlijk te maken ![]() Blijkbaar heb ik niet echt het doel bereikt.................. Maar voor alle duidelijkheid ,mitgard:het was als grap bedoeld. Wat jij zegt is het hopelijk ook.Anders ben je maar pas echt te beklagen. En ik heb het niet over PC bullshit of andere zever:Gelijkwaardigheid is een noodzaak,geen optie! ( en probeer maar eens om MIJ te beschuldigen van politieke correctheid of ander linkiewinkie gedrag....) 'T is anders simpel genoeg:Belgie heeft gaan andere grondstoffen dan de hersenen van de Belgen.Wie de helft van de bevolking uitsluit,verminderd dus de kansen van België met 50%. Simpele recht-door-zee cijfermatig onderbouwde logika.Is dat niet iets waar wij mannen zo goed in zijn? En wat de vooruitgang dankzij mannen betreft: Je had het over geneeskunde? (en dus tengronde scheikunde):MARIE CURRIE Wiskunde en computers? PATTIE MAES (werkt aan het MIT en wordt wereldwijd erkend als één van de grootste expertes in het veld van AI. Hieronder een samenvatting van de erkenning die ze kreeg voor haar werk: http://web.media.mit.edu/~pattie/ ) Moest ik half zo slim zijn als die zus,dan was ik dubbel zo slim als ik nu ben..... En het zijn heus niet de enige vrouwen die ik kan noemen. Mijn post was een grap.Ik hoop dat de jouwe het ook was. Mischien had ik beter moeten weten...... ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ni moeilijk da die zijn afscheid van het forum heeft aangekondigd, na zo'n afgang zou ik het ook aftrappen. ![]() |
|
![]() |
![]() |