![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Crombez wrijft zich in de handen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door santos : 9 april 2013 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan hier langs geen kanten bij hoor, dat jullie massaal de dieven verdedigen, en ze stelen dan nog van jullie ook he. Ik zou dat naief willen noemen, maar dan ben ik een beetje te vriendelijk.
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In één geval, toen ik gezegd had dat de auto eigendom was van een multinational en hun advocaten, hem zouden kontakteren zei de smeerlap: 'ik dacht het al dat het jouw auto niet was', en hij reed door. Laatst gewijzigd door Conscience : 9 april 2013 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een beeld gevormd van een typische Vlaamse klikker: hij kijkt naar VTM, hij is lui, hij klaagt veel, woont in een zeer doorsnee huis dat hij op 20/30 jaar aan het afbetalen is, rijdt met een doorsnee gezinswagen en is jaloers op iedereen die meer kan/heeft dan hij zelf. In zijn eigen denkwereld is hijzelf natuurlijk de grote man die alles kan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik leef in het hier en nu en lees en hoor eigenlijk enkel oproepen tot klikken ter rechterzijde. Totdat ze zelf slachtoffer kunnen worden natuurlijk, dan zijn ze ineens tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, dat is het gemakkelijkste voor de overheid, maar wat brengt dat effectief aan levenskwaliteit ?
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De frituuruitbater van hierboven moet 'gepakt' worden.
Hij pleegt oneerlijke concurrentie, geeft zijn inkomsten niet aan, zijn serveuzen geven hun inkomsten niet aan (en zullen dus wellicht wel doppen). Zulke mensen zijn ook vaak dezelfde van slag die als de gelegenheid zich voordoet om een partij te oude worsten toch nog op te kopen en te verpatsen. Poetsvrouwen moeten nu nog goed zot zijn, als ze werken zonder dienstencheques ... behalve als ze dopgeld trekken. Iemand zei dat dit vervelend is, eens je er zelf mee geconfronteerd wordt. Maar niemand kan mij verklikken ! Want ik ben geen dief en ik ben geen fraudeur. Ik licht geen privé persoon op, ik licht de sociale zekerheid niet op, en ik licht de staat niet op. (zelfs de b. staat, die ik erg verafschuw, licht ik niet op. Ok dat laatste kost me veel moeite, maar ik ben een echte Vlaming liever arm maar proper, dan rijk maar vuil.) ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zeg niet dat de groenen en linksen dit opgestart hebben maar ze zien het wel graag gebeuren, zie maar naar de belastingsparadijzen in het nieuws, dat was ook een geval van klikken hoor. Laatst gewijzigd door BonBon : 9 april 2013 om 12:24. |
||
![]() |
![]() |