![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ergens tegen zijn is cool !! | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
kust allemoal oowe nol |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
ik doe wa' ik wil |
![]() ![]() ![]() |
6 | 54,55% |
Ik lust nog wel een broodje mexicano |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U krijgt bij deze van mij een staande ovatie Snerror!
Prima woordje trouwens dat pokkecool ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is een 'fak' woord?
En we zullen maar niet beginnen over welke stopwoordjes cool waren in de jaren '80, hé oude zakken. ![]() (ok, eigenlijk weet ik het gewoon niet) Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 12 april 2013 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daarbij ik ben tegen "tegen tegen" en niet tegen tegen "tegen"! Groot verschil! ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
(blijft om het even hoe je tegen die tegens kijkt....) Die toets.....toch wat meer oefenen..... ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Oefenen? Ik snap het toch niet ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck fuck !!!!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Broodje mexicano is wel goed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bijv. A is tegen ( oorlog in alle omstandigheden ) B is tegen (tegen ( oorlog in alle omstandigheden)) betekent niet dat B voor ( oorlog in alle omstandigheden ) is. Hij kan voor oorlog in sommige omstandigheden zijn.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen bazige vrouwen!
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://thumbs.dreamstime.com/thumbla...4941PZ8wHW.jpg
http://thumbs.dreamstime.com/thumbla...6868Ms2Z35.jpg http://us.123rf.com/400wm/400/400/ac...hun-handen.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() kool is met een K
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cookie monster met die foto's slaat u toch weer nagels met koppen.
De dames zijn in het bezit van een verboden wapen! Mocht het nu nog een marmeren/houten deegrol geweest zijn, nog tot daartoe. Een voorbeeld: ![]() ![]() ![]() Tip: voor de mannen die van hun lief/vrouw vanaf willen: Begin te zuipen en leer biljarten! Leer ook deze zin vanbuiten: Schat, ik ga biljarten! (met welke keu dat doet er niet toe!) ![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2013 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
A : tegen oorlog in alle omstandigheden = nooit oorlog (-) B : tegen (tegen oorlog in alle omstandigheden) = tegen (-) (nooit oorlog)(-) = ofwel voor oorlog in alle omstandigheden ofwel voor oorlog in bepaalde omstandigheden, maar in elk geval is dit nog altijd 'een' omgekeerde van 'nooit oorlog', dus (+) (deze + en - moet je 'wiskundig' bekijken, niet 'taalkundig' natuurlijk, het lijkt wat raar om 'nooit oorlog' als (-) te beschouwen, maar 't is het 'tegen' dat die - 'veroorzaakt' natuurlijk. Jij bekijkt het uit die taalkundige 'hoek' ![]() Hoe komen we eigenlijk aan zo'n serieus onderwerp in de K&K ??Da's toch niet cool ? ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 april 2013 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() (((((witte kool ? bloemkool ? oei te laat))))) Kookie Monster ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 april 2013 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke tegen bazige mannen.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen biljartkeu's en andere keu's.
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben tegen wiskunde!
![]() |