![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CO2 taks ben ik niet tegen, want wat je beter niet doet, mag je gerust belasten;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() "Wat je beter niet doet" is wel heeeeeel relatief/subjectief zeker komend uit de mond van de Roverheid.
Laatst gewijzigd door Stingray : 19 april 2013 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook bij ons dien je bij een bouwvergunning je hemelwater op te vangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw geval zou U een subsidie krijgen. Gut, die krijgt U al.
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Nog niet opgemerkt dat zulke vervelende nieuwe regeltjes & taxen allerhande de neiging hebben van één land naar een ander over te slaan ? Nu we in de " Europese Unie " leven nog meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() regenwater belasten ? straks zon, zuurstof,
http://www.extremetech.com/wp-conten...n1-640x353.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? CO2 is fijn voor de plantengroei en de invloed ervan op het klimaat is bijna nihil. CO2 gewoonweg een belangrijk (onder)deeltje in de levenscyclus van het grootse planten- en dierenrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe zou het eigenlijk met het gat in de ozonlaag zijn? Al lang niets meer van gehoord. Of de zure regen? Zo jaren '80, dat is nu niet meer hip...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik het regenwater op mijn terras opvang en een meter verder in mijn eigen tuin laat insijpelen zou ik belasting moeten betalen, maar als ik dat terras afbreek is die oppervlakte niet meer verhard en betaal ik geen belasting? Absurd. Breng ik dat regenwater naar een riool, dan bezorg ik de eigenaar van dat rioleringsnetwerk en de zuiveringsinstallatie extra kosten - dat die extra kosten op mij verhaald worden is begrijpelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij mijn weten wordt het hebben van een regenput op zich niet belast. Maar men gaat er wel van uit dat het water dat je uit die regenput haalt, na gebruik wel in de riolering belandt. En het gebruik van die riolering wordt wel belast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet die regenput zonder beroep te doen op die 300€ van de gemeente. Als ge hier in België voor iets beroep doet op subsidies, dan ben je altijd de sigaar. De overheid geeft met de ene hand en neemt met de andere, maar ze zal altijd veel veel meer nemen dan geven. Doe maar eens beroep op subsidies voor verbouwingen. Badkamertje bij, centrale verwarming en dergelijke. Wat denk je dat je te wachten staat aangaande je kadastraal inkomen. Aan uwen tutter hé man!!! Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2013 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Volgens men architect is men hiermee bezig. Men zou hiervoor kijken naar je oppervlakte van je dak en de inhoud van je regenput (8000L in mijn geval)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fietsbelasting opnieuw invoeren, zou lucratief kunnen zijn (en logisch). Volgens mij was dat iets dat tijdens de bezetting werd ingevoerd om militair-logistieke en financiële redenen en bleef dat na de oorlog nog even van toepassing...
![]() |