![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() 1. Desiderius Erasmus
2. Robert Merle |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Nietzsche
H.L.Mencken Hunter. S. Thompson Einstein Tesla Nestor Makhno Emma Goldman Kropotkin Murray Bookchin Andrew Loomis George Bridgman Frank frazetta Dal�* Rembrandt Lao Tse A.Crowley LaVey. Zij het in mindere mate aangezien hij veel heeft overgenomen van Crowley. Max Stirner Metal ( zowel hardcore/punk, thrash, death en Black ) Bias van Priëne Heraclitus Epicurus Wave electro martial-industrial ( Von Thronstahl,... ) Vlaamse Primitieven michaelangelo Da Vinci Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 22 april 2013 om 03:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou er in mijn 'kop' zitten??
Misschien één van de dagen eens een hersenperfusiescintigrafie laten doen, wie weet leer ik wat bij over die grijze hersenmassa die zich in de meeste gevallen tussen de oren zou moeten bevinden. Of deze massa ook daadwerkelijk grijs is, geen idee van, mijn haar lichtjes grijs, u weet wel dat charme grijs hé, nog tot daartoe. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 april 2013 om 05:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() 46. stephen jay gould, om de link met darwin te kunnen msken
en 47. slavoj zizek , als nakomertje van marx 48. vladimir propp 49. dr house 50. marshall mcluhan en uit baldadigheid verleg ik de grens naar 100 ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 22 april 2013 om 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms Chantal, nu Deborah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Materiaal van Crowley lezen doe je dan ook het best als je niet nuchter bent, en liefst onder vrienden.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() @Mauser : quod Evola ? quod Herbert ? quod Strugatsky ?
Laatst gewijzigd door Knipp : 22 april 2013 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die LaVey die men hier aanhaalt dat zal zeker niet Anton Szandor LaVey zijn zeker (oprichter van de Church of Satan)
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, toch wel.
![]() |
![]() |
#50 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Immotus nec iners Laatst gewijzigd door Vaandeldrager : 22 april 2013 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze dus
![]() De 'brave' man is reeds overleden. link Ik 'kende' hem daar ik in lang vervlogen tijden eens een chatscript van iemand gedownload had dat Armageddon noemde en ik uiteindelijk in contact kwam met de maker ervan, een Amerikaans student die hier op de Unif in Antwerpen zat en mij het password ervoor gaf en dat was toen LaVey. Uiteraard ben ik daarna ook even gaan uitpluizen waarvoor dat allemaal stond wat LaVey opgericht had ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 april 2013 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 april 2013 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() 31. Christiaan De Wet
32. Koos De La Rey 33. Andrew Jackson 34. Sergio Leone 35. Morton Stanley 36. Paul Kruger 37.William Travis 38. Christopher Hitchens 39. David Ricardo 40. Karl Marx 41. Ayn Rand
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Enlighten me please.
ik ken S J Gould als paleontoloog.... het boek dat je hier noemt ook wel een keer half gelezen ooit, over meten van iq ... what happened ? ligt dat boek onder vuur ? did i miss something ? ( ik surf er meteen even op los ) Laatst gewijzigd door Knipp : 22 april 2013 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
S J Gould besloot dat eens na te meten, want Mortons metingen, gecombineerd met theorieën die pas decennia later tot stand kwamen (craniale capaciteit en IQ en g factor) moest dat wel betekenen dat Morton een vuile racist was die zijn data gemanipuleerd had vanwege racistische motiveringen. Mr. Objectief S J Gould beweerde dat zijn metingen aantoonden dat er geen verschillen waren. Achteraf bleek dat Gould maar een handvol schedels in handen gekregen zou hebben gekregen van die hele collectie, en de data gemanipuleerd had. Toen hebben anderen dan wel een groot deel van die schedels gemeten, ditmaal ook nog eens met MRI, en bleek dat er wel verschillen in het handeltje waren tussen 'volken', en dat Morton redelijk accuraat was met zijn metingen. Zelfs zijn ideologische peers (bijv. critici van 'race realism') zoals Flynn hebben hem Gould grondig bekritiseert voor die publicatie. Dat is de fraude. Dan hebben we het nog niet over zijn slecht journalisme.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 april 2013 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, beïnvloed he, net als bijv. Marx. Ik hang haar theoriën niet aan hoor, wees gerust.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ach ik zie het al.
Krakeel as usual tss statistici. Bias hier, bias daar. Lijkt me geen impact te hebben op zn reputatie als paleontoloog. En goed, als je 150 mensen noemt die samen duizenden boeken hebben geschreven, zal er hier en daar wel 1tje bij zijn met een deuk in de reputatie, me don t care. Nooit de bedoeling gehad om een pantheon van rigor te naampjesnoemen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 april 2013 om 18:11. |
||
![]() |
![]() |