![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... zegt iemand die zichzelf MaGNiFiCaT noemt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is heel dat probleem rond de hoofddoek zeer gemakkelijk op te lossen hoor.
Als ze nu eens al de moslima's zouden verplichten van een hoofddoek te dragen. Ik wil er voor wedden dat ze binnen de kortste tijd zonder hoofddoek zouden staan te protesteren vanwege discriminatie. Dat doen ze met weerspannige kinderen ook. Altijd juist anders handelen dan ze verwachten. Laatst gewijzigd door Garry : 26 april 2013 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We helpen ze dan enkel met hun 'cultuur' toch? Laatst gewijzigd door BonBon : 26 april 2013 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() het is welvoeglijk dat je niet met een klak op in de gemeenteraad zit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je oogst altijd meer succes als je de rollen omdraait en onze eigen bevolking voelt zich dan ook niet langer bedreigt door hun gedrag van zich niet te willen aanpassen, omdat het hun dan door ons opgelegd is om zich zo te gedragen. Voila, probleem opgelost. Laatst gewijzigd door Garry : 26 april 2013 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl alleen sommige venten zich moeten beschermen tegen de kou wegens het weggevallen zijn van de natuurlijke isolatie van hun bovenkamer. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg zo maar wat hoor. Wie weet... ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 26 april 2013 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt vrouwen niet aansporen tot emancipatie wanneer ze dit zelf niet willen. Beter is het om ze verder in de verdrukkingpositie te helpen duwen zodat ze op een bepaald moment zich daartegen gaan verzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1. het is "wishful thinking", niet "wishfull", maar ja, ene vlaming kan ni zo goed in talen zijn als ene Waal. ![]() 2. Iets is politiek verstandig, als je er bij de volgende verkiezingen garen bij spint, zeg je: nee, dat is populisme of clientelisme. 3. de (correcte) begrippen "politiek niet verstandig" en "juridisch niet houdbaar" werden door top onderhandelaar W. Beke uitgevonden. Blijkbaar kennen de NVA amateurs die niet... ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt. Wij moeten eerst Frans als tweede taal leren alvorens we mogen aansluiten bij de rest van de wereld die Engels als tweede taal nemen, en dus een voorsprong hebben op die domme vlamingen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het is 'toponderhandelaar', niet 'top onderhandelaar', maar ja, ene waal kan ni zo goed in talen zijn als ene Vlaming. ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee. Gewoon de kracht van het neoliberalisme. Als er van een bepaalde groep steeds meer mensen binnenstromen, dan past de NVA zich aan. Als er maar geld voor de bazen wordt verdiend. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 april 2013 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar ik zou wel mijn hoed afzetten en dat is ook een kledingstuk. Vooral wanneer ik weet dat dit in het land waar ik vertoef een gangbare beleefdheidsregel is. Er zijn natuurlijk altijd onbeschofte boeren die het niet zo nauw nemen met de beleefdheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een Vlaming beseft dat hij hier op een forum bezig is en niet in een taalcursus. Daarom, vergeef me de opmerking aangaande die ene. Laatst gewijzigd door Garry : 29 april 2013 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |