![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het nogal gezegd, wat wanneer België zou in oorlog komen met Marokko of een van die andere herkomstlanden. Gaan die nieuwe Belgjes dan braafjes mee gaan vechten tegen hun land van herkomst? Ik denk het niet. Ze kunnen zich nog niet bedwingen als een van die landen speelt tegen de Rode Duivels. Dan zijn ze plots geen van allen nog Belg. Laatst gewijzigd door Garry : 29 april 2013 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas achter 5 jaar ter hulp gekomen want ze hadden zogezegd geen schepen om mee te komen. Na dat ze een reden gevonden hadden omdat er een van hun schepen getorpedeerd was, zijn ze dan eindelijk mee ingesprongen en hadden ze plots HONDERDEN schepen waarmee ze de bevrijding hebben ingezet. Wanneer ze die honderden schepen dan allemaal gemaakt moeten hebben vraagt hier kennelijk niemand zich af, want de Amerikaan is de goede en de vriend. Dat Amerika op zijn wapenindustrie teert, daar staat ook niemand niet bij stil. Dat ze hier kogels verkopen en daar geweren om mee naar elkaar te schieten, omdat ze steeds en altijd ergens een oorlog nodig hebben, ook niet, en wie dat er aan het bewind staat van die oorlogsindustrie, ook niet, ook al zijn dat dan naar alle waarschijnlijkheid voor het merendeel Joden. Laatst gewijzigd door Garry : 29 april 2013 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen zijn gekleurd maar komen uw recept van racisme nooit tegen. En ze zijn toch al in de twintig. Hoe zou dat toch komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Fonetisch klinkt de 'v' vanzelf als een 'f', ook met de Vlaams-Brabantse tongval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de ene moet je één generatie terug, voor de andere twintig en voor nog meer mensen 10070587093202 generaties, maar we komen allen uit de grote Slenk. Nietwaar Edina?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dat racisme betreft, stel ik voor dat je kinderen eens een tijdje in Antwerpen komen wonen. Ze zullen nogal ogen trekken dan. Ofwel ben je wat dat betreft ook niet helemaal eerlijk. Hier krijgen gekleurde mensen zonder enige aanleiding dingen als "ga toch terug naar je eigen land" naar hun kop gegooid. Degenen die dát ontkennen begaan hetzelfde als wat ze sommigen anderen verwijten, namelijk bestaande problemen ontkennen. En nee, het excuus dat andere gekleurde mensen daarvoor verantwoordelijk zijn, telt niet. Laatst gewijzigd door Edina : 29 april 2013 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een mens dient in het dagelijkse leven vooruit te kijken en ik stel vast dat te veel niefanieren krampachtig vasthouden aan dingen die hier niet thuishoren en krampachtig dingen vanhier systematisch afstoten. Dit gaat meer en meer ten koste van de levenskwaliteit die ik altijd als kind al gekend heb, mijn ouders en hun ouders. Zaken die ik wil behouden voor mijn kinderen en hun kinderen. Ik heb de indruk dat jij aan het woord 'getogen' een zeer simpele invulling geeft. Bij mij is dat woord deftig geladen. En binnenkort zal België van de VN een aantal Syrische vluchtelingen moeten opnemen. Ze blijven maar komen. Het eiland Lesbos wordt overspoeld door Afghanen, Syriërs en Somaliërs. Een vluchtelinge vrouw op weg naar het hoofdstadje kloeg dat de mensen van Lesbos geen Engels spraken. Om 'getogen' te geraken zonder mensen vanhier lastig te vallen met een overgrote dosis achterlijkheid en onwil, dient zo'n vrouw het hele parcours van het onderwijs alleen al te doorlopen. Vanaf de eerste kleuterklas. En dat kan niet want er zijn scholen tekort en hoe komt dat alweer? Niet omdat de mensen vanhier als konijnen kweken. Valt uwe frank nog niet? Laatst gewijzigd door parsprototem : 29 april 2013 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 29 april 2013 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() We weten dat wel, we hebben de noormannen, spanjaarden, hollanders, fransen en engelsen al over ons heen gekregen en nu is het de beurt aan de moslims. Bukken en vooroverbuigen dan maar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Edina zijn de jongskes van een kat die in de viswinkel heeft geworpen, gewoon vissen en daarmee basta! En als die vissen tegen die katjes zeggen: "gullezijniefanier hé" dan zijn het racistische viskes!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 april 2013 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gaan er soms uit. Of in Brussel. Mijn dochter komt net thuis en ik vraag haar reactie op je schrijven. Ze zegt dat ze in Antwerpen nooit racistische reacties krijgt. Ze liet de woorden: 'goed gekleed' en 'bepaalde kringen' vallen. En mocht ze later in Antwerpen willen gaan wonen, dan zal het zeker niet zijn in een no-go zone of er dichtbij. Ik geef hen wel een negatief reisadvies voor Rusland, Hongarije en alle moslimlanden. Turkije gaat nog net voor een all-in vakantie. En als de kinderen klein waren, vroegen ze me wel eens of ik ze had geadopteerd. Sommige mensen hebben iets te weinig verbeelding, neem ik aan. Wat je zegt voor Antwerpen zou kunnen kloppen, maar dan in bepaalde wijken waar mensen van een bepaalde klasse geconfronteerd worden met een overmaat van mensen niefanier. Het is in de meest economisch kwetsbare laag van de bevolking dat de eigen bevolking geconfronteerd wordt met de overmaat van nieuwkomers van overal in de wereld. Elke familie of elke nieuwe buur is weer een andere ethnie met weer een andere regionale cultuur. Je zou van minder lastig worden. Vorige zaterdag ging ik winkelen (ik doe dat zelden) en in de winkelwandelstraat in Leuven stond een tent met 'islam-info'. Fruitsap op de tafel, versnaperingen, boekjes, meisjes en jongens en kinderen die bonbons aanboden. Ik ben er voorbij gelopen maar ik had eigenlijk uit mijn kram kunnen schieten en een scène kunnen maken met 'Ga naar Syrië om te zeveren en laat de mensen hier met rust!' Ga ik verdomme thuis weg van dat moslimsfeertje en dan kom ik het daar nog tegen. Kan ik nog een dag zonder islam? Dat is geen vraag meer, hoor, maar een eis. Waar een overmaat van iets plaatsvindt, krijg je reacties tegen de overmaat. Dat is denk ik een natuurkundige wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Triestig dat je je voor je replieken weeral moet laten inspireren door die zieligaards van het VB. Maar blijkbaar ben je niet slim genoeg om te beseffen dat een kat en een vis niet alleen tot een verschillende SOORT behoren, maar zelfs tot een verschillende GROEP (en dan heb ik het over taxonomische termen voor alle duidelijkheid). En dat er dus zelfs van een slechte analogie niet eens sprake is. Om niet te spreken van een drogredenering. Het zegt wel veel over je houding ten opzichte (vermeende) allochtonen. Maar racist ben je niet hoor!
Laatst gewijzigd door Edina : 29 april 2013 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel raar dat de katten en vissen dus wel tot een verschillende soort of groep behoren, ook al zijn ze op dezelfde plaats geboren. Een kat die in een hondenkennel haar katjes werpt blijft kat. Een afrikaanse die in Antwerpen bevalt wordt blank zegt Edina.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() melding gemaakt van bovenstaande post. Persoonlijke beledigingen en dit keer na keer na keer zijn niet toegestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hebben al die vorige generaties hier ook aan een maatschappij gebouwd om er iets goeds van te maken. Wie wij niet van hier vinden zijn zij die zich indringen in deze maatschappij en er zich meester van willen maken ZONDER er aan gebouwd te hebben, juist als zou er iemand anders binnen dringen in uw woning en er de wetten beginnen te stellen. Hoe leuk ga je dat vinden? Laatst gewijzigd door Garry : 29 april 2013 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |